Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Amira_ schreef:Doordeweeks als ik gewoon om half 9 begin met school gaat m'n wekker om 6:30 en ga ik rond half 11 slapen. Ik slaap dan niet gelijk dat duurt meestal nog minstens een half uur.[***] schreef:Ik slaap meestal rond (half) tien en om tien over zeven gaat de wekker.
Daarnaast heb ik mijn wekker altijd ook om vier uur s'nachts, want ik vind het heerlijk om dan wakker te worden en te bedenken dat ik nog lekker drie uur kan slapen.
Daardoor kom ik s'morgens ook goed mijn bed uit en blijf ik niet nog liggen nadat de wekker is gegaan.
Oh en in het weekend ga ik rond half 12 naar bed en dan blijf ik tot 9/10 uur liggen( goed excuus ik werk vrijdag en zaterdag tot laat in de horeca
)
Dacht dat ik de enige was, maar m'n wekker zetten ergens rond 3 uur heb ik ook een tijdje gedaan. Was echt een geweldig gevoel altijd om dan te merken dat ik nog gewoon een paar uur kon slapen
__Elizabeth schreef:Ik moet vaak om 5 uur beginnen (soms zelfs om 4:30) en ik woon een uur van mijn werk af. Dus ik moet om optijd te komen om 3:30 mijn bed uit wat ik vaak niet redik probeer vaak om 21:30 toch wel in slaap te zijn
, dan dus OOK om 7.00 (of soms eerder) mn bed uit
ben te vaak moe, duseeh.. moet vaker om 21:00/21:30 gaan slapen