Help! Advies Gevraagd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Re: Help! Advies Gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:27

@Speechless laten gaan is beter als aan t lijntje houden in principe...dus ik snap wel waarom mensen dit zeggen.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:32

Mioux schreef:
@Speechless laten gaan is beter als aan t lijntje houden in principe...dus ik snap wel waarom mensen dit zeggen.

Ja daar heb je gelijk in. Het was ook vooral een reactie op dat iemand zei, 'je vind hem qua uiterlijk niet leuk dus je voelt je niet fysiek aan getrokken dus het kan niks worden.' Of iets in die trant :+
Maar dat dit na 2 maanden al is bij ts, vind ik persoonlijk ook wel een beetje zorgwekkend hoor..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:33

Inderdaad. Meestal zijn koppeltjes na die tijd nog stapelverliefd en zeggen ze eerder dat ze voor eeuwig samen zullen zijn, dan dat ze twijfelen. TS heeft wat denkwerk te doen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:34

SpeechLess schreef:
Mioux schreef:

Ja daar heb je gelijk in. Het was ook vooral een reactie op dat iemand zei, 'je vind hem qua uiterlijk niet leuk dus je voelt je niet fysiek aan getrokken dus het kan niks worden.' Of iets in die trant :+
Maar dat dit na 2 maanden al is bij ts, vind ik persoonlijk ook wel een beetje zorgwekkend hoor..

Ik vind inderdaad als dit al na 2 maanden zo is, en twijfels zijn,je geen goede match hebt in mijn mening,als je al na 2 maanden twijfelt zegt dat al heel veel..

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 13:11

Ik heb sowieso vrij snel dat ik aan dingen ga twijfelen wat nieuw voor mij is. Dat gaat na een tijdje over. Ik heb nog niet veel relaties gehad omdat ik daar geen behoefte aan had. Dit is ook echt de eerste relatie die ik echt serieus neem. (De Niet heel erg serieuze relaties kwamen van Beide kanten)

'Bart' weet dit ook en houdt daar 'rekening' mee.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:15

Het telefoon nummer van de tinderjongen blokkeren op je whatsapp,dan kan hij jou ook geen berichten meer sturen en speel open kaart naar je vriend toe.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:19

Dat je nu eenmaal snel twijfelt, betekent niet dat je het dan kan maken wat hier gebeurd is. Je bent volwassen en als je een relatie aangaat, engageer je je daarvoor. Ik vermoed dat Bart 'rekening houden' toch anders ziet dan het ok vinden dat je met een ander dergelijke gesprekken via Tinder voert.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:27

Ts, je hebt sinds acht weken een vriend, jullie zijn van ver gekomen zoals je zelf zegt, je bent achttien en je bent op zijn karakter gevallen. Als je net acht weken een vriend hebt dan loop je als het goed is op wolken. Als jij dan al zo in de war raakt van het feit dat je iemand anders ook leuk kunt vinden dan is het verstandig om je relatie met Bart te beeindigen. Lijkt me niet dat hier een toekomst in zit en dan kun je beter eerlijk zijn, los van het feit dat er wel of geen ander is die je ook leuk vind.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:29

Ik moet eerlijk zeggen dat ik door je berichten ook erg twijfel aan je huidige relatie. Een jongen via tinder, een andere jongen die ook wel klikte, maar dat deed je niet 'want je hebt een vriend'.
Jouw vriend zou het enige moeten zijn waar je nu aan denkt, niet uit loyaliteit maar vanuit gevoel.

En wat ik niet helder heb: je vindt je vriend niet mooi, maar ben je fysiek wel aangetrokken tot hem?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:33

Weet je TS ik vind je in je posts over je huidige vriend heel rationeel klinken... hij heeft een goed karakter en je hebt lang getwijfeld en toen besloten dat je klaar was voor een vaste relatie. Ben je wel hoteldebotel verliefd geweest op Bart? Het klinkt meer als... ik wil graag een relatie en Bart paste qua karakter in het plaatje dus toen heb ik maar besloten daar een relatie mee te nemen... hij is aardig en vriendelijk misschien niet de knapste maar uiterlijk is niet alles.

Ik heb in mijn jonge jaren ook wel dat soort jongens gekend die echt super leuk waren maar waar ik niet verliefd op werd... en rationeel gezien was die jongen misschien betere keuzes dan mijn vriendjes... maar op die vriendjes was ik wel verliefd... en hoe graag ik het soms zelf wel wilde ... die rationeel betere keuzes zijn alleen maar gewoon vrienden gebleven.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:41

een beetje eigen schuld dikke bult is het wel natuurlijk. Tinder hoort niet in je relatie..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 14:25

Volgens mij twijfel je diep van binnen aan je relatie TS, klopt dat? Anders had je namelijk echt totaal geen behoefte aan de Tinder jongen. Juist de eerste tijd van je relatie hoort helemaal geweldig te zijn en tot over je oren verliefd enz. Dat maak ik echt niet uit je verhaal op, ja alleen dat hij een goed karakter heeft.

Je kunt nou eenmaal niet van twee walletjes eten, dat is gewoon niet fair tegenover beide, maar ik denk wel dat het verstandig is als je je huidige relatie eens onder de loep neemt. Is hij ECHT je droom kerel?

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 14:29

@jelleee, dit is wat ik eigelijk ook bedoelde. kwam misschien wat rot mijn strot uit.

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 17:56

Ik begrijp tot op zekere hoogte dat je jouw vriendin tinder hebt laten installeren op jouw telefoon, zelf zou ik het persoonlijk nooit doen, maar ik ben jou niet :)
Toen een aantal vrijgezellen vriendinnen de app lieten zien, vond ik het wel grappig en ik kan me zo maar voorstellen dat het goed is/kan zijn voor je zelfvertrouwen ;)
Wanneer ik er dan achter zou komen dat zij zich niet op haar profiel in kon loggen, zou het er zo weer af zijn. Tenminste ik neem aan dat je op tinder ook in moet loggen? Net als met andere social-media dingen?
Dat jij jezelf hebt aangemeld en vervolgens ook jongens hebt beoordeeld en berichten hebt uitgewisseld terwijl je een relatie hebt, snap ik echt niet. Dat jouw vriend dit ook niet erg vind, is voor mij een indicatie dat hij heel gek op jou is en jou ontzettend leuk moet vinden. Het komt bij mij over alsof jullie relatie niet optimaal is, geen haar op m'n hoofd zou er aan moeten denken om een datingapp/site te gebruiken om berichten uit te wisselen met andere (vrijgezelle) jongens die opzoek zijn naar een relatie/avontuurtje..
Een gesprek, wat voor anderen als flirten overkomt, met iemand (m/v) die je niet kent en ergens tegen komt, oke, maar nummers uitwisselen en flirterige berichten sturen? :n
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 18:10

Beetje overdreven. Vriendin van mij heeft een prima relatie, en zit ook voor de fun op Tinder. En zij is heel gek op haar vent hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 18:20

Tja mijn advies, zo alles globaal gelezen te hebben van de TS....

Hoe jong of oud je ook bent, je relatie moet goed zitten. Tuurlijk, je kan wat appen met anderen maar Tinder is inderdaad in eerste instantie bedoeld als een app om dates te scoren. Ego strelen is leuk, maar in mijn ogen ben je al de fout in gegaan door de tinder jongen niet direct te vertellen dat je een vriend hebt. Ik vind dat zelf namelijk echt not done op zo'n app, die is er niet om gezellig boterhammetjes te smeren met z'n tweetjes.

Dan komt nog het feit dat je je niet enorm aangetrokken voelt tot je vriend. In mijn ogen is dat wel iets wat bij je relatie hoort; je moet wel blij zijn met elkaars uiterlijk. Als dit leidt tot flirten met andere ('knappere') jongens is dat toch een stukje wat ontbreekt in je relatie, maar waar jouw vriend niets aan kan doen.

Ongeacht of je vriendin op tinder wilde op jouw mobiel of niet; jij bent vervolgens zélf verder gegaan met tinderen, niet je vriendin. Jij bent in gesprek gegaan met een (in jouw ogen erg aantrekkelijke) knul van tinder en jij hebt de nummers uitgewisselt en niet je vriendin. Die knul bericht je niet om de wereldpolitiek te verbeteren.

Mijn advies is dus; Tinder eruit, gesprek met je vriend en dan eventueel vriend eruit en met iemand anders opnieuw beginnen die wel aan je totaalplaatje voldoet. Dat je nu zelf niks flirterig terugstuurt, is voor nú heel fijn, maar het feit is en blijft dat de verleiding om 'jongens te fokken' via tinder en weer zo'n aantrekkelijke knul aan de haak te slaan, gewoon zeer groot blijft omdat je je dus niet 100% aangetrokken voelt door je vriend. En dat geeft niet, je bent jong, je eerste serieuze relatie hoeft niet je enigste serieuze relatie te zijn, maar op het moment dat je voor jezelf kan erkennen dat je je vriend niet aantrekkelijk genoeg vindt om niet naar andere jongens te hoeven kijken die op een flirt/date app zitten, maakt voor mij toch dat het niet de meest passende relatie is waar je nu in zit.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 20:06

Ik heb even alles snel doorgelezen en zal zo uitgebreider reageren als ik p de laptop zit.
Ik vind mijn vriend niet lelijk of niet mooi, zoals de meeste het opvatten. Het is mijn mijn type qua uiterlijk gewoon niet.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 20:12

Waarom heb je hem dan uitgekozen :') Je vriend hoor je de allerknapste te vinden (in het begin in ieder geval).
Als je nu al wat aan te merken hebt op je vriend is het misschien eerlijker om het uit te maken zodat hij ook weer de kans krijgt om iemand te vinden die echt helemaal gek op hem is, denk ik dan.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 20:13

Evelijn schreef:
Weet ze wel wat ze heeft? Ze heeft maar 2 maanden met huidige vriendje.
Daarnaast fysiek is toch ook niet onbelangrijk... als dat bij de huidige niet goed zit...

TS, waarom zoek je niet lekker verder naar een jongen die uiterlijk en innerlijk aantrekkelijk voor je is?

Maar innerlijk is wel het allerbelangrijkst.
Mijn man was ook absoluut niet mijn type (zoals TS ook over haar vriend zegt), en we zijn nog steeds bij elkaar.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 20:15

Arc_En_Ciel schreef:
Waarom heb je hem dan uitgekozen :') Je vriend hoor je de allerknapste te vinden (in het begin in ieder geval).
Als je nu al wat aan te merken hebt op je vriend is het misschien eerlijker om het uit te maken zodat hij ook weer de kans krijgt om iemand te vinden die echt helemaal gek op hem is, denk ik dan.

Ik niet hoor.
En zo zijn er veel meer (alleen dat mag je niet zeggen van "iedereen").
Net zoals je altijd je eigen baby het mooiste moet vinden....

Weet je van de hele groep vrienden uit die tijd zijn wij de enige die nog bij elkaar zijn.
En ik kan mijn geen leven zonder hem voorstellen.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 20:17

Arc_En_Ciel schreef:

Ik leg net uit dat ik hem niet lelijk vind maar niet mijn type.

Brainless schreef:
Evelijn schreef:
Weet ze wel wat ze heeft? Ze heeft maar 2 maanden met huidige vriendje.
Daarnaast fysiek is toch ook niet onbelangrijk... als dat bij de huidige niet goed zit...

TS, waarom zoek je niet lekker verder naar een jongen die uiterlijk en innerlijk aantrekkelijk voor je is?

Maar innerlijk is wel het allerbelangrijkst.
Mijn man was ook absoluut niet mijn type (zoals TS ook over haar vriend zegt), en we zijn nog steeds bij elkaar.

Precies dat dus. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 20:18

Maar je voelt je toch wel fysiek aangetrokken tot m? Of ook niet? Je hoeft elkaars stijl niet mooi te vinden maar er moet wel een aantrekkingskracht zijn...

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 20:19

chelle_dora schreef:
Maar je voelt je toch wel fysiek aangetrokken tot m? Of ook niet? Je hoeft elkaars stijl niet mooi te vinden maar er moet wel een aantrekkingskracht zijn...

Dat vraag ik me dus ook af :j

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 20:21

chelle_dora schreef:

Ja het innerlijke, hij was/is mijn soulmate.

Er zijn genoeg gezonde (knappe) mensen die een relatie krijgen met een (zwaar) gehandicapte of iemand met een duidelijke misvorming.
En die zijn net zo gelukkig als "normale" stellen.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 20:24

chelle_dora schreef:

Ja, dat wel!