Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manfredie schreef:ik had voor een eerste keer een hele mooie snailmail gemaakt in het thema parijs...krijg ik een berichtje dat ze mijn creativiteit op prijs stelde maar dat ze liever lange brieven wilde ontvangen...
daar zakte toch echt ff mijn broek van naar beneden...en de moeite genomen om iets leuks te maken en de moeite genomen om een lange brief te schrijven...
ik hoop dan ook dat de rest waar ik mee schrijf het wel waardeert dat er moeite en plezier in wordt gestopt
als diegene dat zelf graag doet moet-ie dat vooral blijven doen, maar ik heb er helaas niet zoveel tijd voor.
Tallie1979 schreef:Een vriendin van mij wees mij ook op postcrossing. Dus ik heb mezelf opgegeven en ga ook kaartjes sturen!
Je raakt er snel verslaafd aan

Ik doe ook al een tijdje aan snail mail, en heb een paar maanden tot een jaar iemand uit amerika gehad. Bleef trouw terugschrijven, maar vond het ook wel erg jammer dat het altijd maar een heel klein briefje was terwijl die van mij erg lang waren...ook al had ik dit in mijn ad erbij gezet. Weet iemand trouwens nog leuke penpal sites?
,bah kon merken dat ik toch even die pauze nodig had.

met die uit ierland praat ik ook heel veel op pb op insta! Deze of volgende week krijg ik mn eerste brief

werkt prima voor mij(en andere mensen die ik ken)!
. penvrienden.nl kost geld helaas.