Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
No_No schreef:Gisteren viel het mij op dat hier (Deventer) veel politie op de been was. Keken steeds in auto's. Misschien een ordinaire gordelcontrole.. Hmm.. Of verkapt op zoek naar dit lekkere stel?
Ik moet zeggen, ik voel me ook niet erg prettig met deze loslopende malloten
En 19 en 25 .. Wat moet er in vredesnaam gebeurd zijn met deze twee om zo te worden..?! En de familie van deze twee? Als mijn kind zo zou zijn..
Ik hoop dat ze heel snel gepakt worden

pipo schreef:Ik ben voor het eerst sinds jaren een paar daagjes alleen thuis... heb heerlijk geslapen hoor. Okee met 6 honden die aanslaan zal je heus wel 2 x bedenken om hier binnen te komen. Het enigste wat ik gedaan heb is de achterdeur op slot gedaan s'avonds.. die is normaal altijd open. De keukendeur zit op slot omdat de kat die openspringt haha, Joh als ze komen komen ze toch.
kleiduiker schreef:Ik denk dat ze hier niet zo snel om onderdak komen vragen, komen ze vier Cane Corso's tegen.
Deze man is vuurwapen gevaarlijk en deinst er niet voor terug om mensen neer te schieten. Denk dus niet dat hij erg onder de indruk zal zijn van je honden.
gohya schreef:kleiduiker schreef:Ik denk dat ze hier niet zo snel om onderdak komen vragen, komen ze vier Cane Corso's tegen.
Deze man is vuurwapen gevaarlijk en deinst er niet voor terug om mensen neer te schieten. Denk dus niet dat hij erg onder de indruk zal zijn van je honden.
Idd. helaas zijn deze 2 zó gevaarlijk dat ze nergens voor terug deinzen.
Hier ook 4 Cane Corso's. Maar die beschermen mijn niet tegen lui zoals deze hoor.
Naamloos1 schreef:Ik meld me ook even
Gister hoorde ik ook de hele tijd helicopters over vliegen (Woon vlak bij Enschede) wel een naar gevoel hoor..
Maar wat ik gek vind is: Hoe kunnen deze 2.. Waarvan heel nederland nu weet wie ze zijn, toch nog elke keer zo wegkomen?
Waar zullen ze slapen.. Eten moeten ze vast een keer halen enz...
HorseTopShop schreef:Naamloos1 schreef:Ik meld me ook even
Gister hoorde ik ook de hele tijd helicopters over vliegen (Woon vlak bij Enschede) wel een naar gevoel hoor..
Maar wat ik gek vind is: Hoe kunnen deze 2.. Waarvan heel nederland nu weet wie ze zijn, toch nog elke keer zo wegkomen?
Waar zullen ze slapen.. Eten moeten ze vast een keer halen enz...
Ik heb begrepen dat ze in Duitsland zitten....??