Gevaarlijk duo in winschoten eo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Re: Gevaarlijk duo in winschoten eo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 10:50

Idd, al hoop ik niet dat ik ze tegen kom haha

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:51

No_No schreef:
Gisteren viel het mij op dat hier (Deventer) veel politie op de been was. Keken steeds in auto's. Misschien een ordinaire gordelcontrole.. Hmm.. Of verkapt op zoek naar dit lekkere stel?
Ik moet zeggen, ik voel me ook niet erg prettig met deze loslopende malloten

En 19 en 25 .. Wat moet er in vredesnaam gebeurd zijn met deze twee om zo te worden..?! En de familie van deze twee? Als mijn kind zo zou zijn..
Ik hoop dat ze heel snel gepakt worden

Gisteravond laat (rond half 12) is er in Deventer in de trein vanuit Hengelo-Enschede een stel aangehouden waarvan werd gedacht dat zij het waren, maar uiteindelijk een valse melding.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:53

Ik ben voor het eerst sinds jaren een paar daagjes alleen thuis... heb heerlijk geslapen hoor. Okee met 6 honden die aanslaan zal je heus wel 2 x bedenken om hier binnen te komen. Het enigste wat ik gedaan heb is de achterdeur op slot gedaan s'avonds.. die is normaal altijd open. De keukendeur zit op slot omdat de kat die openspringt haha, Joh als ze komen komen ze toch.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:54

ergens denk ik dat ze er ook wel op kicken, hoe sneu dit ook klinkt
je zult maar de nederlandse bonny & clyde zijn.

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:02

Gisteravond toen ik (helemaal alleen en in het pikkedonker op een afgelegen plek) m'n hond aan het uitlaten was, hoorde ik ook de helicopter rondvliegen. Had geen idee waarom, maar nu dus wel. :+

Woon ook redelijk dichtbij Winschoten op het platteland en we hebben eigenlijk nooit de voordeur op slot. Vertrouwde altijd op de honden, maar denk dat ik de deur vanavond toch maar op slot draai. :=

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:03

Wat een stel zeg!
Hoop dat ze snel worden opgepakt voordat er nog meer slachtoffers vallen.

Ben benieuwd uit welke plek het volgende nieuws komt waar ze zijn gesignaleerd.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:04

Ik hoop dat ze die mensen snel pakken!

Maar heeft het wel veel nut om je deur op slot te draaien? Ik neem aan dat als ze echt binnen willen ook binnen komen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:05

Och..in deze tijden is het toch al zo dat je niet zomaar meer moet opendoen voor vreemden..er lopen genoeg van die gekken rond (vd week nog op het nieuws, zogenaamde agenten een huis in bij een vrouw met dochter)..heel vervelend gevoel dat je voorzichtiger moet zijn, maar tis niet anders.

Zou dit gezellige stel ook niet graag op visite hebben.. We hadden het er wel gisteravond nog over..hier kom je erg makkelijk het huis in..architectuur noemen ze dat, snap t nog niet waarom t zo gebouwd is, haha..maar dat geeft me evengoed onrust met al die gekken die loslopen, dus slaap niet slechter door specifiek dit duo..als ze komen, komen ze toch wel en dan heeft mn busje pepperspray vast geen nut meer :o
Dus idd de deur maar op slot, die hier idd ook altijd openstaat :Y)

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:11

pipo schreef:
Ik ben voor het eerst sinds jaren een paar daagjes alleen thuis... heb heerlijk geslapen hoor. Okee met 6 honden die aanslaan zal je heus wel 2 x bedenken om hier binnen te komen. Het enigste wat ik gedaan heb is de achterdeur op slot gedaan s'avonds.. die is normaal altijd open. De keukendeur zit op slot omdat de kat die openspringt haha, Joh als ze komen komen ze toch.

bij een kennissen van ons is er zaterdag op zondag in gebroken hadden dan wel 1 hond maar ook daar kijken ze niet naar
hier was het zo dat ze de hond met een stok van de zonnescherm hebben geslagen beestje kon niet meer op of neer zn koppie was zeer dik met de afdruk van de stok er nog in spoed naar de DA en ligt daar nog steeds hoe het afloopt hebben we nog geen idee

k probeer hier mee te zeggen dat ze niet allemaal afschrikken van een hond
echter heb jij er dan wel 6 en veel minder kans

succes

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:14

Nou idd..die honden..de allerliefste van de wereld bijwijze van, dus altijd de angst dat ze bij mensen di ekwaad willen net zo braaf zijn..laatst liep er iemand over het erf naar alle waarschijnlijkheid..snachts, ze sloegen aan en vlogen zowat door het raam, haren omhoog en zeer gespannen. Heb ze losgelaten, maar dat doe ik niet meer, juist vanwege alle berichten wat de honden aan gedaan worden.
Die tijd zou je dan kunnen benutten om 112 te bellen..maarja, 112 bellen, terwijl het mss ook wel een groep reeen konden zijn :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:14

T verbaasd me dat er zoveel mensen gewoon de deur niet op slot hebben := zou me daardoor uberhaupt niet echt fijn voelen!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:15

Ik woon in de Achterhoek, en toen ze in Enschede actief waren (zo'n 50 km van ons vandaan), hebben we toch maar even de laptops en camera's verstopt :+.

Hoop dat ze snel worden gevonden, aangezien ze echt gevaarlijk zijn..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:19

hihi, nou is idd niet slim..ook verzekeringstechnisch niet..voordeur wel altijd, maar terrasdeuren stonden altijd open..met warm weer zelfs op de haak, voor wat frisse lucht binnen en dat de honden dan lekker naar buiten konden.
Keek alleen iets teveel naar i discovery oid..dus als ik alleen ben snachts gaat die op slot, haha..
Dit soort dingen zet je wel aan het denken en dat we nou eenmaal niet in een wereld leven dat dot soort dingen kunnen, juist omdat we vrij wonen is het niet slim, niemand die ons kan waarschuwen :P

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:20

Ook hier vloog gisteravond een helicopter,denk dat ze in heel Nederland zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:28

Ik denk dat ze hier niet zo snel om onderdak komen vragen, komen ze vier Cane Corso's tegen :D .

Deze man is vuurwapen gevaarlijk en deinst er niet voor terug om mensen neer te schieten. Denk dus niet dat hij erg onder de indruk zal zijn van je honden.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:33

Vraag me af waar nu wordt gezocht... en verder, weten ze niet welke auto die gasten hebben?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:35

kleiduiker schreef:
Ik denk dat ze hier niet zo snel om onderdak komen vragen, komen ze vier Cane Corso's tegen :D .

Deze man is vuurwapen gevaarlijk en deinst er niet voor terug om mensen neer te schieten. Denk dus niet dat hij erg onder de indruk zal zijn van je honden.

Idd. helaas zijn deze 2 zó gevaarlijk dat ze nergens voor terug deinzen. :(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:36

Hevonen schreef:
Vraag me af waar nu wordt gezocht... en verder, weten ze niet welke auto die gasten hebben?

Als je het nieuws hebt gevolgd weet je dat ze steeds van auto wisselen ;)

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:37

gohya schreef:
kleiduiker schreef:

Idd. helaas zijn deze 2 zó gevaarlijk dat ze nergens voor terug deinzen. :(

:j Hier ook 4 Cane Corso's. Maar die beschermen mijn niet tegen lui zoals deze hoor.

Vanochtend hadden ze het er nog over op de radio. Dat ze niet zo heel slim zijn.
Ze zijn nog steeds samen. En juist in zo'n situatie, werd er gezegd, moet je verspreiden.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:37

Ik meld me ook even :)

Gister hoorde ik ook de hele tijd helicopters over vliegen (Woon vlak bij Enschede) wel een naar gevoel hoor..
Maar wat ik gek vind is: Hoe kunnen deze 2.. Waarvan heel nederland nu weet wie ze zijn, toch nog elke keer zo wegkomen?
Waar zullen ze slapen.. Eten moeten ze vast een keer halen enz...

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:38

Naamloos1 schreef:

Gister hoorde ik ook de hele tijd helicopters over vliegen (Woon vlak bij Enschede) wel een naar gevoel hoor..
Maar wat ik gek vind is: Hoe kunnen deze 2.. Waarvan heel nederland nu weet wie ze zijn, toch nog elke keer zo wegkomen?

Ik heb begrepen dat ze in Duitsland zitten....??

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:39

vind het ook maar niks woon net bij emmen en blijf mooi binnen vandaag haha

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:40

claudiadvx schreef:
vind het ook maar niks woon net bij emmen en blijf mooi binnen vandaag haha

Nou misschien is dat ook weer wat overdreven..

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:41

HorseTopShop schreef:
Naamloos1 schreef:

Ik heb begrepen dat ze in Duitsland zitten....??

Ze moesten nu alweer in Groningen gezien zijn :j

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:42

In Gronau zaten ze eerst, hele tijd van die "onopvallende" auto's over de grens heen en weer.

Pfoe, hoop dat ze gauw worden gepakt, niet fijn dat je wéét dat er criminelen bij je in de buurt zitten.