Russen hebben meeste medailles...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Re: Russen hebben meeste medailles...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 02:04

Ja want de speld is lekker realistisch nieuws :z
Nog een reden trouwens om niet alles wat er in het nieuws gegooid wordt te geloven...
Wat de nationaliteit betreft, wij hebben hier een (ik dacht) Roemeens Canadees meisje dat ondanks dat ze hier in Canada woont/woonde uitkomt voor Roemenië op het kunstschaatsen simpelweg omdat er daar nauwelijks (goede) kunstschaatsers te vinden zijn. Zou ze voor Canada zijn blijven schaatsen had ze waarschijnlijk nooit op de olympische spelen gekomen terwijl ze door te gaan schaatsen voor Roemenië wel op de OS kon schaatsen...

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 02:17

Ik denk dat de TS het ondertussen wel snapt hoor, of moeten er 20 pagina's komen met kritiek? _O-

Afbeelding

De olympische spelen doen me weinig, beter dat het klaar is dan kan ik weer mooi wie is de mol volgen donderdag :Y)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 02:21

Blacky94 schreef:
Ja want de speld is lekker realistisch nieuws :z

De feiten kloppen niet altijd helemaal, maar mensen die daadwerkelijk geloven dat een paar brieven van boze homo's en ons slappe excuus voor een staatshoofd en een MP thuis houden, de publieke opinie in Rusland gaan beinvloeden. En het geen enkel probleem vinden om dat te doen over de ruggen van mensen die ergens al hun hele leven hard voor werken zijn toch ook behoorlijk ridicuul :Y)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 02:42

Ach, andere landen zouden het onbegrijpelijk vinden als de spelen in een land met zoveel verdorvenheid (red light district, gelegaliseerde wiet, homohuwelijk) als NL georganiseerd zouden worden.

En zolang het braziliaanse bobsleeteam niet met 5 seconden afstand goud haalt zal het met valsspelen allemaal nog wel meevallen. (serieus: ik vond dat team echt gewéldig).
Denk dat we heel tevreden mogen zijn. En dat de russen ook heel tevreden mogen zijn :j

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 11:24

_lies_ schreef:
Ik denk dat de TS het ondertussen wel snapt hoor, of moeten er 20 pagina's komen met kritiek? _O-

Jaaa *\o/* Daar was dit topic toch voor?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 12:46

Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 16:21

Lara_Silver schreef:

Oh, dus dan ben je er zo 1, die het graag nog even inwrijft? :)
Ik denk niet bepaald dat TS hier wakker van ligt hoor. Ze moest haar frustraties kwijt en dat heeft ze gedaan. Vervolgens komen er allemaal pagina's dat haar mening nergens opslaat, nou duidelijk toch.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 16:37

Of ze hadden gewoon betere doping :')

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 16:42

Nies_ schreef:

:')

Vind het overigens niet zo gek dat zulke grote landen in de top 3 staan. Kijk eens hoeveel mensen zij sturen in weet ik veel hoe veel disciplines. Wij zijn met veel minder en we zijn in minder disciplines vertegenwoordigd. Overigens waren de spelen in Rusland, dan moeten de Russen toch ook winnen? :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 17:28

_lies_ schreef:
Ik denk niet bepaald dat TS hier wakker van ligt hoor. Ze moest haar frustraties kwijt en dat heeft ze gedaan. Vervolgens komen er allemaal pagina's dat haar mening nergens opslaat, nou duidelijk toch.

Als ze al wakker ligt van de medailles van de Russen, zou ik hier toch niet zo zeker van zijn. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 17:31

Ik lig er echt niet van wakker hoor, ik heb heerlijk geslapen. :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:57

_lies_ schreef:
Lara_Silver schreef:

Dat maak jij er helemaal zelf van, met je 'dan'. :) Hartstikke fijn dat ze het goed oppakt, en jammer als dat niet zo geweest zou zijn. Ze gooit het onderwerp in de groep, logisch dat niet iedereen het topic doorleest. Anderen zullen jou post wél gelezen hebben en willen toch nog hun mening delen, en dat recht hebben ze. Op een forum als bokt is het onmogelijk dat er nooit iemand in herhaling valt, lijkt mij.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:00

MyHorseGirl schreef:
Nies_ schreef:

:')

Vind het overigens niet zo gek dat zulke grote landen in de top 3 staan. Kijk eens hoeveel mensen zij sturen in weet ik veel hoe veel disciplines. Wij zijn met veel minder en we zijn in minder disciplines vertegenwoordigd. Overigens waren de spelen in Rusland, dan moeten de Russen toch ook winnen? :D

Nou, noorwegen stond behoorlijk hoog en die heeft (if I'm not mistaken) maar 4 miljoen inwoners ;)

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:40

Ja, maar ja, Noorwegen, het zijn winterspelen hoor... :')