Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fiffill schreef:Heeft niks met mij te maken, natuurlijk mag jij je mening geven... alleen gaat het hier toch over dit meisje, wat jij (of ik) erover denken lijkt me niet echt veel toevoegen voor haar.
Maar goed, hier heeft ze inderdaad ook weinig aan.
.
. En persoonlijk vind ik daar helemaal niets mis mee
.
cooper schreef:Ik heb eigenlijk nog niet zien gebeuren dat FWB veranderd in een relatie
Nu heb ik een vaste relatie al 3 jaar en wij geen contact meer. Maar dat kwam door zijn vriendin, die vond dat niet prettig als wij contact hielden.
Rebel_Jits schreef:Werkt niet. Als je elkaar aantrekkelijk vindt en ook jaloers wordt als de ander een relatie krijgt, dan hoor je met elkaar een relatie te krijgen. Indien de kerel dan begint over FWB, is hij gewoon een klein kind die wel de lusten en niet de lasten wilt. Ik raad het je vriendin af.
. En ik heb ook scharrels gehad die ik al een hele poos kon. Of FWB dan
. Vind FWB maar een stomme benaming
. Anyway, het is wel een soortgelijk iets, namelijk wel de lusten, niet de lasten
.
cooper schreef:Ik heb eigenlijk nog niet zien gebeuren dat FWB veranderd in een relatie
mies_dummy schreef:Ik merk dat er veel verschillende meningen over fwb zijn dat mag en ik vind het interessant om te lezen.
Ik zet het hier omdat zij niet op bokt zit en jullie ervaringen wilde omdat ik zelf nog nooit zoiets heb meegemaakt en er daardoor ook geen goed advies kan geven.
Ik vraag me wel af waarom precies haar...
ik ken hem wel aardig en het is geen player of eikel maar wel een lompe boer en ik denk dat ook hij de gevolgen niet in ziet...
Caesar schreef:Maar hoe vaak is het niet zo dat je juist op die manier wel naar elkaar toe kunt groeien?