Hij met een vast contract (fulltime) ik met een tijdelijk contract met intentieverklaring (30 uur).
Inmiddels heb ook ik een vast contract
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We hebben allebei een fulltime baan met vast contract. Mn vriend is ict er en ik journalist
Ik was 30 en vriend 33. Hij een vaste baan, ik zat midden in sollicitatieprocedure (baan gekregen, en inmiddels omgezet naar vast contract
)
En nog steeds superblij mee. In dit huis voelde ik me binnen twee maanden meer thuis dan ik me ooit in een huurhuis gevoeld heb
TeSs2411 schreef:Oke, dankje voor de verheldering! Belgische variant van de BKR zullen ze niet vinden, vriend heeft namelijk niet in belgie gewerkt voordat hij naar Nederland kwam. Dus dat scheelt..
Das inderdaad een pak minder aan woonlasten zeg.. wij betalen alleen al 750 huur excl gas, water , licht en gemeentelijke belastingen.. De betonbrokken van het bovenliggende balkon vallen bij ons op het terras en de huurbaas is ook een drama..
)
TeSs2411 schreef:Misschien hoort deze vraag niet helemaal in dit topic thuis.. maar aangezien er hier behoorlijk wat huizen kopers zijn stel ik hem toch maar![]()
Ik zit wel eens rond te kijken op het internet en kom dan veel huizen tegen met erfpacht.. Ik snap dat de koopsom een stuk lager is omdat je dus elk jaar een bepaald bedrag moet betalen aan de erfpachter..
Maar verder heb ik er echt geen kaas van gegeten ( wordt ook niet heel erg wijzer via google met al die termen)
Iemand hier die ervaring heeft met erfpacht en wat de voor en nadelen ervan zijn ?