Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Over het algemeen geven "slappe" bh's beter steun bij grote borsten, maar het gaat er natuurlijk ook om waar jij je zelf prettig bij voelt.

Konstantine schreef:Dat er mensen zijn die 70D groot noemen... Ik heb 70D en het is nog net niks.
Als mensen gaan raden denken ze vaak dat ik maar een B'tje heb of zo.
En als ik dan zeg 70D, kijken ze allemaal van "Hoe kan dat nou, die en die heeft ook 70D, maar die zijn veel kleiner"
. Heb wel een bikini van Freya, die zit heerlijk. 

Intervarno schreef:Ik ben sinds een paar jaar helemaal fan van het Italiaanse merk Intimissimi. Ik heb ook heel lang lopen stuntelen met verschillende merken/maten en kwam uiteindelijk hierop uit en wil niks anders meer. Bijkomend voordeeltje: de BH's zijn allemaal rond de 25/35,-. Ze zien er mooi uit (vind ik) en zijn van goede kwaliteit. Nadeel: ze hebben geen winkels in Nederland. Je kunt ze wel online bestellen en ik weet dat er in ieder geval een winkel is in Antwerpen, ook niet heel ver weg. Ik zelf sla ze een keer per jaar in als ik op vakantie ben.
joyce2 schreef:Het ligt aan het type borsten of voorgevormd of "slappe" bh's mooi staan. Als je heel veel mazzel hebt kan beidenOver het algemeen geven "slappe" bh's beter steun bij grote borsten, maar het gaat er natuurlijk ook om waar jij je zelf prettig bij voelt.
Voorgevormde BH's maken de borsten meestal wat ronder (borsten moeten zich vormen naar de vorm van de BH) en het ziet er vaak wat "compacter" uit. Overigens zorgt dit er bij vollere vrouwen vaak wel voor dat de taille er slanker uitziet. Dat effect heb je ook al bij een "slappe" BH, maar bij zo'n voorgevormde is dat effect vaak nog beter te zien.
Als je overigens een fijne BH hebt gevonden, kan je ook eens deze site in de gaten houden: http://www.vente-exclusive.com/nl-nl Hier hebben ze ook nog wel eens lingerie in de sale!
En de mijne staan ook nog eens behoorlijk ver uit elkaar (heb brede schouders), dus wil ik niet op een oud vrouwtje lijken met puntborsten tot halverwege m'n buik heb ik toch echt voorgevormde beha's nodig, liefst ook met een klein beetje push-up. Ik heb bv. ook totaal niet makkelijk een mooie decolleté, dan moet ik echt een goed voorgevormde beha en strak topje onder m'n shirt aandoen voordat mijn borsten daadwerkelijk naast elkaar zitten ipv met 10cm ertussen
Lekkere kop koffie of thee erbij en passen maar! 

Steef schreef:Die van esprit niet fijnIk zweer echt bij esprit bh's. Kan die echt in de blind kopen, heerlijk! Hunkemoller bh's hoef ik niet aan te trekken, maar die zijn voor mij qua pasvorm echt perfect. Ik weet niet hoe groot je cup precies is? M'n zusje heeft echt een grote cup en die draagt bh's van prima donna, zit dan ook wel een aardig prijskaartje aan..