Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Schaduw13 schreef:Hallo,
Mijn ouders (vooral mijn moeder) weten hiervan.
Ik heb ook besloten dat ik vanavond aan mijn moeder ga vertellen dat ik extra hulp ga zoeken en woensdag ga ik naar de HA (helaas kan ik niet eerder door de tandarts en door de hulp op school)
Schaduw13 schreef:En wat betreft mijn vriend ik weet ook ergens wel dat ik daar weg moet
Schaduw13 schreef:maar ik vind het ook lastig om die nee vast te houden en dat nee gewoon nee is.
Schaduw13 schreef:Idd: "Vandaag doe je effectief afstand en zeg je gewoon neen" - punt.Misschien dat ik vanavond nog maar een poging ga doen om afstand van hem te doen en hopen dat ik dit keer wel sterk genoeg in mijn schoenen sta..
Schaduw13 schreef:Okee - daar zeg je eens wat. Uiteraard: eerst stap 1 zetten: weten, dat je daar weg moet.Verder weet ik alleen niet waar ik heen moet als ik me rot voel thuis.. Ik ben wel welkom bij een goede vriendin van mij, maar dan heb ik toch het idee dat ik ze van last zal zijn.
Zeker ook omdat ze ook een liefde heeft en ik niet denk dat ze het zo leuk zal vinden als ik dan de hele tijd bij haar en haar vriend op de lip zit..
Schaduw13 schreef:Meestal ben ik dat van tevoren er ook al in aan het stampen nee is nee.
Maar als ik daar sta is het toch anders..
Maar ik ga er alles aan doen om sterk genoeg in mijn schoenen te staan!
Verder heb ik ook al vrienden van mij ingelicht dat ik er een punt achter ga zetten en zullen ze mij ook steunen als het uit is en ik verdrietig ben..
Schaduw13 schreef:Hallo,
Mijn ouders (vooral mijn moeder) weten hiervan.
Ik heb ook besloten dat ik vanavond aan mijn moeder ga vertellen dat ik extra hulp ga zoeken en woensdag ga ik naar de HA (helaas kan ik niet eerder door de tandarts en door de hulp op school)
Schaduw13 schreef:En wat betreft mijn vriend ik weet ook ergens wel dat ik daar weg moet
Schaduw13 schreef:maar ik vind het ook lastig om die nee vast te houden en dat nee gewoon nee is.
Schaduw13 schreef:Idd: "Vandaag doe je effectief afstand en zeg je gewoon neen" - punt.Misschien dat ik vanavond nog maar een poging ga doen om afstand van hem te doen en hopen dat ik dit keer wel sterk genoeg in mijn schoenen sta..
Schaduw13 schreef:Okee - daar zeg je eens wat. Uiteraard: eerst stap 1 zetten: weten, dat je daar weg moet.Verder weet ik alleen niet waar ik heen moet als ik me rot voel thuis.. Ik ben wel welkom bij een goede vriendin van mij, maar dan heb ik toch het idee dat ik ze van last zal zijn.
Zeker ook omdat ze ook een liefde heeft en ik niet denk dat ze het zo leuk zal vinden als ik dan de hele tijd bij haar en haar vriend op de lip zit..
Schaduw13 schreef:Ja een deel van mijn spullen liggen daar nog.
Dus ik ga vanavond mijn spullen halen en zeggen dat het toch niet meer gaat werken en dat ik er een punt achter zet.
En de enige die denk ik mee kan is mijn moeder of mijn beste vriendin.. Alleen hij vind dat hij met beide 'ruzie' heeft (ze hebben hem helemaal niks misdaan? ) en ik weet dus ook niet hoe hij gaat reageren als die mee naar binnen willen.

)
als de spullen idd niet zo belangrijk zijn zou ik ze lekker bij hem laten

Als je nu volhoudt ben je daar later zo blij mee!

Schaduw13 schreef:Dank jullie wel!
Toch mis ik de relatie ook wel.. het is niet dat hij altijd 'slecht' voor mij is geweest er waren echt wel tijden dat hij me wel respecteerden en lief was..
en verder was dit een van de weinige jongens waar ik me echt op me gemak bij voelden.
bigone schreef:Schaduw13 schreef:Dank jullie wel!
Toch mis ik de relatie ook wel.. het is niet dat hij altijd 'slecht' voor mij is geweest er waren echt wel tijden dat hij me wel respecteerden en lief was..
en verder was dit een van de weinige jongens waar ik me echt op me gemak bij voelden.
Begrijpelijk dat het zwaar is maar je praat nu alsof het al weken uit is, ga eerst met jezelf aan het werk. Er spreekt een giga afhankelijkheid uit je woorden en honger naar acceptatie en begrip. Is heel begrijpelijk maar daarvoor hoef je niet je eigen waardigheid op te geven(omdat hij je als zijn persoonlijke **** gebruikt). Deze relatie is absoluut niet gelijkwaardig en ik weet zeker dat hij ook geen enkele behoefte meer aan je heeft als jij een sterk persoon word die zegt waar het op staat en voor zichzelf opkomt. Hij wil een gedweee voetveeg en bedwarmer en niet een zelfbewuste jonge vrouw. En daar moet jij naar toe zodat er nooit meer iemand over je heen kan lopen. Stop met "piepen" en zet de knop om naar een lang en gelukkig leven, het kan.