Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
femo schreef:Bovendien heb ik het netjes uitgelegd, en daar namen ze niet de moeite voor om te luisteren.
En dat zal je dan wel uitstralen.VeraPopeye schreef:Ik heb een hele slimme knappe nicht, met meer als genoeg vrienden en haar ambitie was politie worden. En weetje, politie worden is nog niet zo makkelijk als het lijkt. Zei heeft er hard voor moeten werken, maar is het geworden omdat het echt een ambitie voor haar was.
Volgens mij ben jij niet echt de snuggerste, of je hebt gewoon totaal niet nagedacht
mariekekroon schreef:''Goofys...''
Respectloos, dat ben je over ze.En dat zal je dan wel uitstralen.
Zal wel meer aan de hand zijn als ze volgens jou zo vervelend doen....
femo schreef:hoe vaak moet ik nog zeggen dat de boete terecht was? dat weet ik namelijk. maar ze kunnen normaal communiceren. doe aub niet alsof je erbij was. want dat waren jullie niet.
Ik ben bijvoorbeeld ook wel eens ontzettend onbeschoft behandeld bij de NS. betekend niet dat ik zeg dat alle mensen bij de NS rotzakken zijn.
ik vind wel dat als je met mensen werkt, en je word om zo'n klein dingetje bekeurd, dat je op zn minst aardig kan blijven. maargoed, Dit gaat toch nergens heen want ik heb het al 30 keer uitgelegd. Ja, ik zat fout, en Ja, de politie deed onbeschoft. Nee, ze hoeven zich niets aan te trekken van mijn verhaal, maar ze kunnen wel respectvol met mensen om blijven gaan.
femo schreef:oh, ja. dat geloof ik graag hoor. Ik heb ook wel respect voor politie.
Alleen niet van die nare mannetjes die thuis niets te vertellen hebben, en zodra het uniformpje aanhebben even een inhaalslag gaan maken.
Nirvana_ schreef:Hallo zeg.. Dus omdat je een beroep hebt waar mensen je duizend keer hetzelfde vertellen wordt het geoorloofd iemand respectloos te behandelen?
Boete was terecht en dat weet TS. En ook ik vind zo'n behandeling niet kunnen. Ze weten dat het bij het vak hoort en als ze daar niet tegen kunnen gaan ze maar een opleiding volgen voor een vak waar ze dat probleem niet hebben. Als TS nou een misdaad had gepleegd a la, maar een foutje kan gebeuren en dan is het boete geven, een 'vervelend voor je' en een 'neem vanaf nu een reservelampje mee' en dan moet het klaar zijn.
). Tiggs schreef:Maar wat hebben die agenten dan gezegd wat zo schokkend was? Dat lees ik hier nl. nergens?
En dat ze wat lacherig doen begrijp ik eigenlijk wel, zolang het maar niet onbeschoft wordt. Iedereen zegt natuurlijk dat hij normaal áltijd met licht rijdt en dat het toevallig nu net stuk of gestolen is.
Tip: altijd van die kleine hema-lampjes in je tas meenemen (en niet op je fiets laten zitten).
Doanique schreef:Ik raad jullie bij deze ALLEMAAL aan om deze blog even te lezen.
http://jaccobezuijen.blogspot.nl/
Ik hoop dat jullie dan met een andere kijk op de politie in het leven zullen staan.

haalde in elk geval mijn toets en propedeuse daardoor