Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus ook geen valentijnskaart. Verwachtte het ook niet, dus heb maar een mona pudding voor mezelf gekocht
Was nogal inspiratie loos hahah
Ach, ik heb een aantal week geleden al een hele romantische verrassing gekregen.
_Marinke_ schreef:Hier ook niks, heb ik ook zo afgesproken met vriendlief.
Maar wat ik mij afvraag hè, de dames die wel verrast zijn door hun vriend doen jullie zelf dan ook wat terug?Ik voel me altijd zo schuldig als ik wel wat krijg maar niks terug heb gegeven namelijk, haha!
Mijn ouders vind het commercieel gedoe en eigenlijk gewoon onzin, ik deel die mening maar ik vind het dan wel leuk wanneer je nog niet zo lang een relatie hebt of wanneer er iets aan het borrelen is.

(valentinecards tumblr) Lolleke schreef:loez schreef:Wij doen ook niets met valentijn! Ja, onze BMW flink uitlaten op nat wegdek. Laten rubber achter haha.
Vorig jaar is op 14-2 een kameraad van ons overleden na een flink auto ongeluk op de 13e. Dus vanaf nu staat valentijnsdag bij ons bekend als: driften met de bmw![]()
En daarbij, we weten dat we gek zijn op elkaar en niet zonder elkaar willen. We hebben niets met zulke dagen, we verrassen elkaar altijd door het jaar heen een keer
Ben ik nu de enige die dat raar vind? Of ga je naar een racebaan...?
En hier ook lekker niks. Ga mijn paard zoenen en vriendlief zie ik vannacht pas weer. Vind het ook niet erg ook niet!
Van elkaar houden doen we toch wel, met of zonder valentijn