. Ik weet nog dat ik maar geheugen had voor een berichtje of twintig. En snake dat was gewoon hét spel. Op de bus van en naar school werden er heuse competities gehouden, als je de hoogste highscore had was je een held. Toen de 3310 er nog bijkwam werd het helemaal waanzinnig. Dat ding trilde als je tegen een muur aan botste, weet je wel
.

maar had niets, alleen een klein krasje in t plastic waar er een steentje tussen de grond en de telefoon had gelegen 

Zo leuk om al die oude telefoons weer terug te zien
. Op latere Nokia versies was die niet zo leuk meer..

. Mijn vorige waren allemaal Nokia-types die onverwoestbaar waren. Op keiharde stenen vallen, vanaf een galopperend paad, van de trap, zo hard al fietsend vallen dat hij in drie stukken op de grond knalt en hem daarna gewoon terug in elkaar steken en aanzetten...daarom was ik zo verliefd op mijn Nokia
. Helaas heeft mijn laatste het na 5 jaar toch begeven en heb ik nu een Samsung overgenomen. Waar ik met de dag meer spijt van heb 

Deze kreeg ik in groep 8 op de basisschool van mijn ouders omdat ik de CITO zo goed gemaakt had en naar de middelbare ging