Alytuiere schreef:Volgens mij valt dit gewoon in de categorie introvert zijnIk houd meestal niet zo van wikipedia maar voor het gemak even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Introvert_en_extravert
Mwaa, in mijn geval is dat echt niet zo. Ik ben net heel extravert, gewoon geïnteresseerd in andere vormen van plezier dan de meeste van mijn medestudenten.
Ik was trouwens ook zo'n kind dat altijd liever aan de volwassenentafel zat om mee te kletsen/luisteren. Mijn vriend is even oud als ik, maar we kunnen beiden gewoon tot een stuk in de nacht gesprekken voeren. Hij is wel een introvert type, maar dat verschil in karakter vind ik net heel leuk

Lieveli
Ik houd meestal niet zo van wikipedia maar voor het gemak even:
naar mijn idee past uitgaan ook meer bij jongere mensen.
Zitten nog genoeg jonge kerels bij, vrijgezel, verdienen lekker en je hebt evengoed tijd voor jezelf wanneer ze naar werk zijn. Voor een paar weken ineens, da's dan weer het nadeel ervan. En het zijn heus niet allemaal van die gevalletjes "in elke haven een ander bootje aanmeren", als je begrijpt wat ik bedoel. Veel mannen dragen hun vrouwen op handen omdat die er altijd voor hen zijn, maar wel zorgen dat thuis alles blijft draaien; kids, school, huishouden, familie...
ik dacht mr. Right gevonden te hebben )