Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Nou toen ik een goed half uur geleden te voet naar mijn logeerplek ging, heb ik dit keer wel degelijk een soort gerommel gehoord. Klonk als rollende donder, maar duurde te lang daarvoor. Heb nog staan denken (want heb om me heen gekeken) of het spoor van Groningen Noord toevallig in de buurt zat, of een vrachtwagen die ergens voorbij denderde, maar er was niks te zien.
En toen moest ik aan dit topic denken en goh, het klopt wel, het lijkt inderdaad ook wel op een vliegtuig dat overvliegt maar dan luider.
Kitty1985 schreef:Kentaro schreef:Hoorde zojuist op de radio dat het geluid van gisteravond zo goed als zeker een F16 was
Dat geloof ik niet.
Een f16 die door de geluidsbarrière gaat geeft geen zacht poefje.
In mijn ogen onmogelijk dat de 1 het niet hoort, maar 300 meter verderop wel.
Net als mijn collega's die op dat moment buiten stonden en niet gehoord hebben, terwijl er wel meldingen uit het dorp komen.
Dit is een FA-18 die door de geluidsbarrière gaat:
http://www.youtube.com/watch?v=-1ywUmBpVGY
Varekaj schreef:Nou toen ik een goed half uur geleden te voet naar mijn logeerplek ging, heb ik dit keer wel degelijk een soort gerommel gehoord. Klonk als rollende donder, maar duurde te lang daarvoor. Heb nog staan denken (want heb om me heen gekeken) of het spoor van Groningen Noord toevallig in de buurt zat, of een vrachtwagen die ergens voorbij denderde, maar er was niks te zien.
En toen moest ik aan dit topic denken en goh, het klopt wel, het lijkt inderdaad ook wel op een vliegtuig dat overvliegt maar dan luider.
Lonan schreef:Klopt dat was in 2001 of 2002 dacht ik hoor van dat huis. In iedergeval een aantal jaar eerder.
Pion schreef:Ik voel er nooit iets van
Nu woon ik ook niet om de hoek van het gaswinningsgebied maar als ze het in Groningen stad voelen zou het hier ook voelbaar moeten zijn.