Het is uit..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:32

Lekker toch, we hadden destijds 4 plaatsen voor ons en ik was 's middags altijd alleen, dus gewoon heerlijk aso neerzetten die bak! :) Ik rijd op mijn werk dan weer Audi's van > 100'000 EUR dus als het moet dan kan plotseling ik heel netjes parkeren. :+

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:35

TS, heel veel sterkte!
Bekijk het van de goede kant (het is moeilijk, ik weet het..), maar hij kijkt er blijkbaar ook op terug als iets goeds, want hij heeft het wel eerlijk met je uitgemaakt, ipv je nog meer pijn te doen door vreemd te gaan.

Doe de komende tijd maar lekker rustig aan! Het is wel belangrijk dat je erover praat met je vriendinnen/moeder, anders krop je het zo op!

Sterkte hè, :(:)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:38

Poeh, ik vind het heel rot voor dat je intens verdrietig bent maar je doet zo enorm dramatisch dat ik me heel goed voor kan stellen dat een jongen hier echt niet op zit te wachten :=

Je bent wel extreem afhankelijk van hem en extreem beïnvloedbaar door alles wat hij (wel of niet) doet.
Dat is echt niet gezond joh :=

Je moet nodig eerst wat volwassener worden en veel minder je geluk aan een ander ophangen want dit heeft zo natuurlijk geen enkele kans van slagen als je zo enorm kapot gaat door wat een ander doet.

Ik denk dat de meeste mensen het wel kennen, als je zo jong bent dan voelt het zo intens als je van iemand houdt en ga je gewoonweg helemaal kapot van binnen :(:)

Als je wat ouder wordt, wat meer hebt meegemaakt en wat meer met beide voeten op de grond staat dan schaam je je rot dat je je zo hebt laten gaan :P

Hopelijk komt het moment snel dat je hem los kan laten en je dit achter je kan laten, want dat is de enige juiste weg (als je je zelf niet compleet voor gek wilt zetten tegenover hem door als een smekend hondje achter hem aan te lopen := )

Hij wil niet met je verder. Het is gewoon over.
En als hij met andere meiden wil zoenen dan moet hij dat helemaal zelf weten :j
Jij hebt daar helemaal niets meer mee te maken, hij voelt die band blijkbaar niet die jij je wel inbeeld :=

Hij heeft groot gelijk dat hij niet "gezellig" met je af wil spreken want jij bent nu nog een jankend smekend bommetje dat niet zonder hem wil en het veels te belangrijk vindt om contact met hem te hebben.

Jij hoeft hem niks uit te leggen, hij hoeft jou niks uit te leggen.

Je hebt 2 maandjes wat gehad en hij vond het niet leuk meer, zo simpel is het wel je moet het alleen nog even inzien en gaan begrijpen dat je zèlf verantwoordelijk bent voor je geluk. Hij is je niks schuldig en heeft gewoon geen zin in dat drama...net zoals de meeste jongens en mannen kan ik je vast waarschuwen ;)

Echt, hoe intens het nu ook allemaal voelt, als het goed is vind je jezelf in dit topic een enorme aansteller als je dit over 10 jaar nog eens terugleest en in de tussentijd wat steviger in je schoenen bent gaan staan :(:)

Hij is het niet waard om je zo gebroken door te voelen, en jij bent zelf ook meer waard dan hem zo'n macht over je te geven. Raap jezelf en je waardigheid bij elkaar en zorg dat je eigen leven eerst leuk is, als er dan een vriendje bij komt die het aanvult dan is het prima, maar jouw hele geluk hoort echt niet af te hangen van 1 jongen.... dat is niet gezond voor jou en voor hem veels te veel druk, dat gaat gewoon nooit werken :(:)

Ik bedoel het allemaal niet rot hoor, snap precies hoe leeg en verloren je je voelt en hoe gebroken je hart is, maar je hebt in dat drama dat je er nu van maakt wel een beetje een schop onder je kont nodig om jezelf even bij elkaar te rapen. Je hebt flink gejankt, dat is prima, maar nu weer een grote meid zijn hoor :j

Je bent bijna volwassen, komop, zo'n gozer is het toch niet waard om zo kapot van te zijn :)

ilaan

Re: Het is uit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:46

Dit gebeurde bij mij ook, alleen was mijn vriend overleden. Dus ik kijk hier een beetje anders tegenaan.

Je bent 17, er komen nog genoeg mensen op je pad die je gelukkig gaan maken. En een leuke relatie krijg je vast wel weer! Maar dan moet je er wel voor openstaan. Door je koppie zo te laten hangen en niets meer met vrienden te ondernemen gaat het niets worden.

Kop op! Hij was het écht niet waard als hij na een paar maanden al op je is uitgekeken. Het is niet leuk, maar ook niet goed hoe je hiermee omgaat. Leef vandaag en niet gisteren of morgen.
Maak er wat van nu het nog kan!

AdnerB

Re: Het is uit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:31

hoe is het nu met je TS?
een beetje tot rust gekomen?