net als elk jaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
net als elk jaar

), we gaan samen naar de dierentuin, niet heel romantisch maar wel leuk, en ik wilde zo'n afgezaagde kitkat-varkentjestaart voor hem maken.
. Maar of dat romantisch is, is een tweede 
Jikkeee schreef:Hopelijk zijn de m&m's ook lekker
) en ben nu aan het kijken voor die m&m's ik kan het niet laten
oh je meot er minimaal 10 of 20 bestellen
Jolandaa schreef:Jikkeee schreef:Hopelijk zijn de m&m's ook lekker
Ja, mn zus had die als kraamcadeau. binnen een kwartier waren ze allemaal op![]()
Ik heb zojuist even vereld dat ik NIKS ad doen met valentijnsdag ik zie hem dan namelijk niet. Heb hem al een kaart gestuurd via GREETZ (was gratis aangezien we n mona toetje hadden) en ben nu aan het kijken voor die m&m's ik kan het niet laten
.
. Kaartje ga ik ook nog doen inderdaad..Jikkeee schreef:Jolandaa schreef:Ja, mn zus had die als kraamcadeau. binnen een kwartier waren ze allemaal op![]()
Ik heb zojuist even vereld dat ik NIKS ad doen met valentijnsdag ik zie hem dan namelijk niet. Heb hem al een kaart gestuurd via GREETZ (was gratis aangezien we n mona toetje hadden) en ben nu aan het kijken voor die m&m's ik kan het niet laten
Kijk dat is mooi om te horen.
Ja klopt, de goedkope wel... Daarom kostte het mij ook redelijk wat... Maar ik kom het niet laten, en ben er zo blij mee hihi. Kaartje ga ik ook nog doen inderdaad..
@koenlover, waar houd je vriend van? Naast bewegen haha
omdat je er zoveel moet bestellen.....
En dan wordt zoiets als heeeeeeeeeeeeeeee dotje (zo noemt hij ons
) fijne valentijnsdag xxx je harem... Omdat hij dus met drie vrouwen werkt
koenlover schreef:Het enige waar hij van houd zonder te bewegen wat ik kan verzinnen is lekker een avondje op de bank met lekkere hapjes en een goeie serie. Maarja na twee weken bedrust (tegen die tijd bijna 4!) heb je alle leuke series en films wel gezien. Maar waarschijnlijk zal het toch zo iets worden. Langer dan 20 minuten rechtop zitten gaat ook echt nog niet. Misschien maak ik wel een luxe champange ontbijtje op bed. Niet echt orgineel maar het is zoo moeilijk!
?xMarloes schreef:Die m&ms zijn leuk indd, maar best duuromdat je er zoveel moet bestellen.....
Hebben nu 19 maanden wat, dus dit wordt het tweede Valentijnsjaar. Vorige keer heb ik hem alleen een grote kaart gegeven, kwam omdat het op een doordeweekse dag viel. Vriend en ik wonen 160 km uit elkaar, dus konden niet zomaar even langs bij elkaar. Nu valt het weer op een vrijdag (?) en we zien elkaar pas vanaf zaterdag, maar ik heb echt een mega kaart voor hem gekocht (1 meter)
! Weet niet hoe ik deze op de post ga doen, of ik neem hem a.s. weekend mee naar hem en geef hem af aan schoonmams. Moet zij hem maar geven hoor tegen die tijd
!
!
glenstorm schreef:Bij ons op school is een valentijnsactie. Je kunt dan via school voor een klein bedrag een roos sturen naar iemand.
Nu twijfel ik heel erg, want ik vind een jongen uit mijn jaarlaag heel erg leuk. En we hebben wel opvallend veel oogcontact.
Nu zeggen mijn vriendinnen stuur hem m roos. Maar ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed. Wat zouden jullie doen?
xManon_ schreef:Wel doen, desnoods anoniem.
Het is 2014, vrouwen mogen ook best actie ondernemen.