Algemeen Valentijnsdagtopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Algemeen Valentijnsdagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:43

Wij kopen een lekkere bruisbal voor in bad en gaan uit eten :j net als elk jaar :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:44

Nel, wat zeg je nou :oo :oo ???

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:49

Ik zou t echt een megastunt binden als die vent dat voor jou doet en je het nog leuk vind ook nog :')

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:02

Oh ik ben helemaal niet zo a-romantisch, maar een bos bloemen daar hoeft mijn vriend echt niet mee aan te komen. :=
Dit wordt mijn eerste jaar dat ik sowieso een vriend heb (al kan het natuurlijk de komende 9 dagen nog uitgaan :') ), we gaan samen naar de dierentuin, niet heel romantisch maar wel leuk, en ik wilde zo'n afgezaagde kitkat-varkentjestaart voor hem maken.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:28

Normaal gaan wij op valentijnsdag lekker uit eten of een weekendje weg maar helaas heeft mijn vriend een blessure waardoor hij niet uit bed mag. Hij is normaal super actief dus word echt gek van het stilliggen. Ik wil dit jaar dus iets super leuks verzinnen waarvoor hij niet uit bed hoeft (of in ieder geval niet uit huis, over de beneden verdieping rond schuifelen gaat nog net), hij heeft het echt extra verdient dit jaar. Alleen kan ik tot nu toe nog niks verzinnen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:29

Ik weet zat leuke dingen waar die zn bed niet voor uithoeft :'). Maar of dat romantisch is, is een tweede :=

Nel: Nee-heeeee!! _O-

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:32

Jikkeee schreef:
Hopelijk zijn de m&m's ook lekker _O-

Ja, mn zus had die als kraamcadeau. binnen een kwartier waren ze allemaal op -O-

Ik heb zojuist even vereld dat ik NIKS ad doen met valentijnsdag ik zie hem dan namelijk niet. Heb hem al een kaart gestuurd via GREETZ (was gratis aangezien we n mona toetje hadden :))) en ben nu aan het kijken voor die m&m's ik kan het niet laten *\o/* oh je meot er minimaal 10 of 20 bestellen -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:24

Jolandaa schreef:
Jikkeee schreef:
Hopelijk zijn de m&m's ook lekker _O-

Ja, mn zus had die als kraamcadeau. binnen een kwartier waren ze allemaal op -O-

Ik heb zojuist even vereld dat ik NIKS ad doen met valentijnsdag ik zie hem dan namelijk niet. Heb hem al een kaart gestuurd via GREETZ (was gratis aangezien we n mona toetje hadden :))) en ben nu aan het kijken voor die m&m's ik kan het niet laten *\o/* oh je meot er minimaal 10 of 20 bestellen -O-

Kijk dat is mooi om te horen :).

Ja klopt, de goedkope wel... Daarom kostte het mij ook redelijk wat... Maar ik kom het niet laten, en ben er zo blij mee hihi :=. Kaartje ga ik ook nog doen inderdaad..

@koenlover, waar houd je vriend van? Naast bewegen haha

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:31

Jikkeee schreef:
Jolandaa schreef:

Kijk dat is mooi om te horen :).

Ja klopt, de goedkope wel... Daarom kostte het mij ook redelijk wat... Maar ik kom het niet laten, en ben er zo blij mee hihi :=. Kaartje ga ik ook nog doen inderdaad..

@koenlover, waar houd je vriend van? Naast bewegen haha

Het enige waar hij van houd zonder te bewegen wat ik kan verzinnen is lekker een avondje op de bank met lekkere hapjes en een goeie serie. Maarja na twee weken bedrust (tegen die tijd bijna 4!) heb je alle leuke series en films wel gezien. Maar waarschijnlijk zal het toch zo iets worden. Langer dan 20 minuten rechtop zitten gaat ook echt nog niet. Misschien maak ik wel een luxe champange ontbijtje op bed. Niet echt orgineel maar het is zoo moeilijk!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:36

Die m&ms zijn leuk indd, maar best duur :') omdat je er zoveel moet bestellen.....

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:40

Wij (m'm collega's en ik, allemaal vrouwen) gaan onze baas/bedrijfsleider een valentijnskaart sturen haha *D En dan wordt zoiets als heeeeeeeeeeeeeeee dotje (zo noemt hij ons :') ) fijne valentijnsdag xxx je harem... Omdat hij dus met drie vrouwen werkt <<)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:47

koenlover schreef:
Het enige waar hij van houd zonder te bewegen wat ik kan verzinnen is lekker een avondje op de bank met lekkere hapjes en een goeie serie. Maarja na twee weken bedrust (tegen die tijd bijna 4!) heb je alle leuke series en films wel gezien. Maar waarschijnlijk zal het toch zo iets worden. Langer dan 20 minuten rechtop zitten gaat ook echt nog niet. Misschien maak ik wel een luxe champange ontbijtje op bed. Niet echt orgineel maar het is zoo moeilijk!

Ja wel erg leuk!
Misschien anders ook iets met zijn tocht naar beneden om een serie met je te kijken om allemaal lieve foto's op te hangen? Hoeft niet groot, maar wel lief toch :)?

xMarloes schreef:
Die m&ms zijn leuk indd, maar best duur :') omdat je er zoveel moet bestellen.....

Haha klopt, volgens mij geld die actie van groupon nog.. Scheelt wel weer 11,50 :')

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:52

groupon actie? heh??

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:04

SunNDLM schreef:
Carlienn_ die tekst is echt geweldig! Heb je die zo gekocht of zelf verzonnen?

Ik heb de kaart gekocht bij V&D! Vond het zelf leuk dat de kaart zelf niet klef was, wel mooi roze haha.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:09

Jolandaa schreef:
groupon actie? heh??

Groupon had een actie, maar die is zo te zien verlopen -O-. Dan betaalde je 3,50 voor een kortingsbon van 15 euro.. Zonde dat ze die niet meer hebben.. Wel nog andere chocola waar je op de doos wat op kan zetten zie ik, en een stukkie goedkoper :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:24

Leuk topic zeg ! Dit jaar ga ik er ook voor de tweede keer aan wagen met vriendlief <3 Hebben nu 19 maanden wat, dus dit wordt het tweede Valentijnsjaar. Vorige keer heb ik hem alleen een grote kaart gegeven, kwam omdat het op een doordeweekse dag viel. Vriend en ik wonen 160 km uit elkaar, dus konden niet zomaar even langs bij elkaar. Nu valt het weer op een vrijdag (?) en we zien elkaar pas vanaf zaterdag, maar ik heb echt een mega kaart voor hem gekocht (1 meter) := ! Weet niet hoe ik deze op de post ga doen, of ik neem hem a.s. weekend mee naar hem en geef hem af aan schoonmams. Moet zij hem maar geven hoor tegen die tijd :') !
Mijn vriend is heel romantisch, dus ik ben benieuwt.. Het is alleen lastig dat we elkaar weinig kunnen zien (net aan 24 uur), dus veel tijd om een weekend weg te gaan is er ook niet bij.. Maar leuk om alle verhalen hier te lezen :D !

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:25

Carlienn_ schreef:
SunNDLM schreef:
Carlienn_ die tekst is echt geweldig! Heb je die zo gekocht of zelf verzonnen?

Ik heb de kaart gekocht bij V&D! Vond het zelf leuk dat de kaart zelf niet klef was, wel mooi roze haha.

Wel ironisch dat ze commercie maken over hoe valentijn commerciële onzin is :=

Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:44

Ik zat te denken aan een ontbijtje op bed ;D

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 23:44

Bij ons op school is een valentijnsactie. Je kunt dan via school voor een klein bedrag een roos sturen naar iemand.

Nu twijfel ik heel erg, want ik vind een jongen uit mijn jaarlaag heel erg leuk. En we hebben wel opvallend veel oogcontact.
Nu zeggen mijn vriendinnen stuur hem m roos. Maar ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed. Wat zouden jullie doen?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 23:46

Sturen met die handel *\o/*

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 23:48

glenstorm schreef:
Bij ons op school is een valentijnsactie. Je kunt dan via school voor een klein bedrag een roos sturen naar iemand.

Nu twijfel ik heel erg, want ik vind een jongen uit mijn jaarlaag heel erg leuk. En we hebben wel opvallend veel oogcontact.
Nu zeggen mijn vriendinnen stuur hem m roos. Maar ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed. Wat zouden jullie doen?

Ik zeg niet doen. Laat hem maar lekker moeite voor jou doen. Hoop echt dat JIJ een roos krijgt. Deze acties hadden wij ook op school heerlijk! Enjoy!!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:11

Wel doen, desnoods anoniem.
Het is 2014, vrouwen mogen ook best actie ondernemen.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:40

xManon_ schreef:
Wel doen, desnoods anoniem.
Het is 2014, vrouwen mogen ook best actie ondernemen.

Waarom zou je dat willen? Mannen vinden niks leuker dan "jagen" en hoe moeilijker jij te "vangen" bent hoe meer ze hun best gaan doen. Ik zeg geniet ervan. 2014 of niet, als jij moeite voor hem gaat doen verpest je zijn jacht. :+

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:48

Wij gaan gewoon lekker uiteten, bij een nieuw Grill restaurant bij ons in de buurt,
op de 12e dus niet op de 14e, op de 12e zijn we zoveel dagen/maanden/jaren bijelkaar.
Dus lekker handig te combineren!

Wat dat betreft ben ik heeel romantisch, mijn vriend ook! maar die heeft bij bepaalde dingen even een zetje nodig! maar dan trekt hij ook alles meteen goed uit de kast :j

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 00:50

Ex en ik hebben weer gevoelens alleen kan nu nog geen relatie worden, dus heb hem via hallmark een echte kaart gestuurd met een heel verhaal hihi.