Off-topic;
Dat is inderdaad vervelend zo'n bericht
On-topic;
Om even terug te komen op het punt van de garantie, dit is niet geheel juist meer. Apple heeft een rechtzaak enig tijd verloren en volgens Europese wetgeving dient men twee jaar garantie te verlenen. Apple geeft die garantie van 1 jaar zelf, voor het tweede jaar moet men zich wenden tot het punt van aankoop. Dus heb je gewoon feitelijk gezien 2 jaar garantie. Echter zijn er een paar zaken uitgesloten van die twee jaar onder andere de batterij. Mocht er toch wat mis zijn met de telefoonbatterij dan zou ik mij wenden tot het Burgelijk Wetboek. Hierin vindt men de conformaliteitseis. Je mag immers redelijkerwijs verwachten dat de batterij niet binnen 2 jaar kapot gaat.
Over dat Apple veel meer betaalde apps heeft ben ik het niet mee eens. De AppStore is nou eenmaal veel groter als die van Android. Logisch dus dat er ook wel een verschil in betalen en niet betalen zit.. maar ik vindt de prijzen vaak laag en het aanschaffen van betaalde apps werkt bij Apple stuk handiger dan een creditcard....
Ik heb de iPhone 5S, echt een top ding en nog geen barst of krasje; ik heb hem overigens in een flipcase waar ik me ov bij heb zitten. Ik heb hem overigens sinds november als ik het goed zeg.