GeekGirl schreef:joyce2 schreef:Maar als hij heeft gezegd "Ik zou eigenlijk liever bij jou in bed slapen, dan op het matrasje...." en dan met een gekke bek er achteraan "En opgepast, want ik slaap wel altijd naakt he" dan vind ik het een heel ander verhaal. Dat soort debiele dingen zeg ik namelijk ook gerust tegen vrienden, ongeacht of het jongens of meiden zijn, dat is mijn soort humor
Ja, zo kwam het eigenlijk ook meer als grap over. Alleen vind ik het nu gewoon heel verwarrend om te weten welk deel ervan als grap bedoeld was en welk deel niet. Want ik denk dat hij toch wel signalen heeft dat hij echt interesse heeft in mij.
Ik wil liefst gewoon voor iedereen het beste doen, en ik wil niet dat er ruzies ontstaan. Maar ik wil inderdaad geen tweede keus zijn, ofwel kiest hij voor me en verbreekt hij zijn relatie, ofwel kiest hij voor haar en dan wordt het niks met mij.
Uiteindelijk hebben we er wel nog nooit echt over gesproken, dus ik weet niet wat hij van plan is en wat er in zijn hoofd omgaat. Ik merk alleen dat hij duidelijk aangeeft interesse te hebben, en ik merk dat zijn relatie niet zo goed loopt. Maar ik wil ook zeker niet de persoon zijn met wie hij zijn vriendin terugpakt op het vreemdgaan.
Pfft, ik weet het allemaal niet zo goed meer. Ik wil graag onze vriendschap behouden maar ik weet gewoon niet meer hoe ik het beste kan reageren. Het is zo'n rare situatie geworden dat ik bang ben dat, gelijk wat de volgende stap is, onze vriendschap dat toch niet overleeft.
Ik heb het idee dat jullie vriendschap het sowieso niet gaat overleven, want jij hebt duidelijk gevoelens voor hem, en stel dat hij geen relatie met je zou willen, dan ga je daar uiteindelijk toch tegenaan lopen denk ik

Maar als ik het hele verhaal zo lees dan denk ik dat hij jou ook wel ziet zitten hoor

Ik zou tegen hem zeggen dat je niet echt weet wat je ermee aan moet, en dan gewoon wat afstand nemen tot hij het uit heeft gemaakt met zijn vriendin, want dat zit er wel in denk ik. Toch maar niet laten blijven slapen is het beste denk ik.