Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anneliesdj schreef:Vind het nogal cru om nu te zeggen dat het ts haar eigen schuld is en de buurvrouw maar in haar sop moet gaarkoken.
Het is jammer dat hij zich nu op jullie uitleeft, maar het geeft de buurvrouw hopelijk wat rust om na te denken en de politie heeft meer reden om in te kunnen grijpen.
Arrabel schreef:anneliesdj schreef:Vind het nogal cru om nu te zeggen dat het ts haar eigen schuld is en de buurvrouw maar in haar sop moet gaarkoken.
Het is jammer dat hij zich nu op jullie uitleeft, maar het geeft de buurvrouw hopelijk wat rust om na te denken en de politie heeft meer reden om in te kunnen grijpen.
![]()
Heb die zin wel 10 keer moeten lezen om voor mezelf te bevestigen dat dat er echt staat.
Nee dat is belachelijk natuurlijk. Ik ben pro rust voor de buurvrouw maar niet ten koste van anderen. Maar aangezien anneliesdj het geen probleem lijkt te vinden kan zij wellicht switchen met ts?
friendly schreef:Dat kan zijn, maar zo komt het niet over. Ze laat het in ieder geval lijken alsof de represailles tov ts geen probleem is. Verkeerde woordkeuze dus.
Konstantine schreef:Ik ben het met anneliesdj eens, de buurvrouw kan inmiddels zo "down and out" zijn dat ze echt gelooft dat ze dit verdient, maar als ze ziet dat de buren ook slachtoffer worden, zou dat best haar ogen eens kunnen openen.
friendly schreef:Het maakt het natuurlijk allemaal ok dat als de buurvrouw rust heeft hij zich op ts en haar familie mag uitleven... Stom dat ik daar niet aan gedacht hebNee dat is belachelijk natuurlijk. Ik ben pro rust voor de buurvrouw maar niet ten koste van anderen. Maar aangezien anneliesdj het geen probleem lijkt te vinden kan zij wellicht switchen met ts?
friendly schreef:Dat kan zijn, maar zo komt het niet over. Ze laat het in ieder geval lijken alsof de represailles tov ts geen probleem is. Verkeerde woordkeuze dus.
Konstantine schreef:Ik ben het met anneliesdj eens, de buurvrouw kan inmiddels zo "down and out" zijn dat ze echt gelooft dat ze dit verdient, maar als ze ziet dat de buren ook slachtoffer worden, zou dat best haar ogen eens kunnen openen.
Konstantine schreef:Ik lees nergens dat TS een briefje onder de deur heeft geschoven met "Hey eikel, kom ons maar zieken, dan kan je vrouw even uitrusten!". Het is ook niet oké dat dat nu gebeurt, maar het zou wel nét die eye-opener kunnen zijn die ze nodig heeft.
anneliesdj schreef:friendly schreef:Het maakt het natuurlijk allemaal ok dat als de buurvrouw rust heeft hij zich op ts en haar familie mag uitleven... Stom dat ik daar niet aan gedacht hebNee dat is belachelijk natuurlijk. Ik ben pro rust voor de buurvrouw maar niet ten koste van anderen. Maar aangezien anneliesdj het geen probleem lijkt te vinden kan zij wellicht switchen met ts?
Ben jij verder wel helemaal lekker in je bovenkamer? Jij leest niet dat daar staat 'jammer'? Blijkbaar niet erg goed in 'altijd van het goede uitgaan' en 'tussen de regels doorlezen'?
Je kunt je naam beter veranderen in 'badly', past veel beter bij je.
heidy_wilco schreef:Kunnen jullie dit misschien via pb bespreken? Ik vind dit niet erg gepast in een topic, en al helemaal niet over een topic over geweld.
)