Jouw moeilijkste keuze/beslissing

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:14

Poeh er komen hier pittige dingen voorbij zeg...

Mijn moeilijkste beslissing was weg gaan bij mijn ex. We waren 5 jaar samen en woonden 3 jaar samen. Ik stond helemaal achter de beslissing (en nog steeds) maar het is best pittig aangezien ik op dat moment niet eens woonruimte had.

Afgelopen jaar ben ik gaan samenwonen met mijn huidige vriend, ik vond het daarbij wel een moeilijke beslissing om Groningen achter te laten en naar Hoogeveen te verhuizen.

Andere moeilijke beslissing was om minder te gaan werken en weer een studie op te pakken. Maar dat was wel een leuk moeilijke beslissing.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:22

Mijn moeilijkste beslissing ooit was het verkopen van mijn paard. De reden was financieen, niet dat ik er geen zin/tijd meer voor had. heb écht heel lang nachtmerries gehad toen hij weg was (terwijl hij op een fantastisch adres terecht gekomen was) en ieder jaar met m'n verjaardag droomde ik dat ik hem als cadeau terug kreeg.......
Hij is een aantal jaar terug overleden aan de gevolgen van koliek, dus terug komen gaat hij nooit meer...... Maar ik ben nog wel steeds dankbaar dat hij bij zijn toenmalige bazinnetje een fantastische tijd heeft gehad!

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:03

Mijn moeilijkste beslissing is vorig jaar geweest,
na 4 jaar relatie en 1,5 jaar samenwonen de relatie verbreken.

Weer terug bij af en terug bij mijn ouders.

Achteraf gezien had ik deze beslissing veel eerder moeten nemen en had ik niet zo dichtbij een burn-out gezeten. Nu hartstikke gelukkig met huidige vriend.

Veseosunce

Re: Jouw moeilijkste keuze/beslissing

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:45

De beslissing moeten maken mijn 23 jarige oude paard te laten gaan naar de eeuwige groene weides. Dat is dit jaar tot nu toe de moeilijkste beslissing geweest. ;(

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:58

Bepaalde vriendschappen beëindigen omdat ik er anders zelf onderdoor zou gaan.
Afscheid moeten nemen van dieren die ik liefhad.

Er zullen er vast meer zijn, maar daar kom ik zo gauw niet op

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 15:13

Een vriendschap beëindigt omdat ik steeds op mijn tenen moest lopen en al het zware werk alleen kon oplossen. Koste me meer negatieve energie dan dat ik er positieve energie voor terug kreeg.
Achteraf bleek dat het haar helemaal niets boeide, maar ik heb maanden lang getwijfeld of ik het moest beëindigen of niet. Toen ik dat deed gigantische ruzie gekregen, maar mán wat ben ik blij dat ik nu weer 'vrij' ben en geen rekening meer met haar hoef te houden en steeds oppassen met wat ik zeg want 'anders word ze weer boos'.
Mijn ouders zijn ook heel gelukkig met deze beslissing. Haha!

Dat was wel echt de moeilijkste beslissing ooit, maar wel de moeilijkste waar ik heel erg gelukkig mee ben. :)