Kijkers bij pup daarna niet op komen dagen en stelen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 20:52

Ragdollcat schreef:
Heee ff dimmen jij, wat ben jij hartstikke hard op je teentjes getrapt zeg!

Nu ga ik echt denken dat de waarheid hard is aangekomen. Anders hoefde je niet zo onbeschoft te reageren.

Sorry hoor? Ik onbeschoft? Omdat ik 'niet meer' in hoofdletters schrijf? Misschien omdat ik het al 4x moet zeggen. Dit 'probleem' is niet aan de orde dat zij daar zal belanden. En welke waarheid? Dit topic gaat over stelen? Dat die man niet fris was is geen nieuws!

Ragdollcat

Re: Kijkers bij pup daarna niet op komen dagen en stelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:02

Ja en het ging ook over een pup.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:07

Jeetje Ragdollcat, wil je er nog een zoutvaatje bij om nog even lekker door te gaan en flink in te wrijven?

Will, terecht dat je je zorgen maakt denk ik. Je doet dit uit liefde voor het beestje.
Ik zou inderdaad even de plaatselijke politie bellen voor extra informatie, wellicht dat je een signalement kunt doorgeven aan ze. Liever een keer teveel gewaarschuwd dan te weinig, toch?

cam

WillBokkers schreef:
mika11 schreef:
Misschien was het wel een broodfokker, daar zitten er zat van in België.
Die een pup zocht om tzt mee te 'broodfokken'. :D
Maar goed, dan nog is het raar dat hij een aanbetaling doet en dan niks meer van zich laat horen.
Wat hebben jullie dan voor een ras honden?

Wij hebben Rottweilers, broodfokker zou kunnen maar denk ik niet. We hebben telefonisch contact gehad met een 'broodfokker' temniste daar leek het verdacht veel op en die hebben wij geen pups verkocht. Deze man was toch tamelijk anders maar hij zij wel dar hij af en toe een nestje had.. Maargoed wat is af en toe? Dat hebben wij ook en dat is 1x per 2.5 jaar dat is voor ieder anders

Volgens mij hadden jullie in januari 2012 ook al een nestje.

kohtje

Ik snap nooit zo dat aanbetalen. Heb ik nooit gedaan ,dan namen ze een pup maar niet. Wat is er zo erg aan als een pup wat langer blijft.
Een goede leer voor de volgende keer, alles opschrijven .

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 21:08

Ragdollcat schreef:
Ja en het ging ook over een pup.

Dat is nu toch al 5x gezegt? Ik zal het netjes zeggen hoor. De pup gaat niet naar die man de reden dat de hoofdletters er stonden was omdat je weer een probleem maakt van iets wat er niet is. De pup beland daar niet. En net als jij van dieren houd houd ik ook ontzettend veel van mn kleine meid. Dus het gaat ook om de pup -> naast dit zijn er geen dingen over de pup

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 21:10

Wij hebben Rottweilers, broodfokker zou kunnen maar denk ik niet. We hebben telefonisch contact gehad met een 'broodfokker' temniste daar leek het verdacht veel op en die hebben wij geen pups verkocht. Deze man was toch tamelijk anders maar hij zij wel dar hij af en toe een nestje had.. Maargoed wat is af en toe? Dat hebben wij ook en dat is 1x per 2.5 jaar dat is voor ieder anders[/quote]

Volgens mij hadden jullie in januari 2012 ook al een nestje.[/quote]
Hoi nee, onze hond komt uit ons eerdere (en eerste nestje) deze wordt over 2 weken 3)

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 21:12

WillBokkers schreef:
Wij hebben Rottweilers, broodfokker zou kunnen maar denk ik niet. We hebben telefonisch contact gehad met een 'broodfokker' temniste daar leek het verdacht veel op en die hebben wij geen pups verkocht. Deze man was toch tamelijk anders maar hij zij wel dar hij af en toe een nestje had.. Maargoed wat is af en toe? Dat hebben wij ook en dat is 1x per 2.5 jaar dat is voor ieder anders

Volgens mij hadden jullie in januari 2012 ook al een nestje.[/quote]
Hoi nee, onze hond komt uit ons eerdere (en eerste nestje) deze wordt over 2 weken 3 (toen hebben we een pup gehouden)[/quote]

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:16

maar januari 2012 is toch ook al 2 jaar geleden, gaat het hele topic ook niet echt om. Ik zou me niet teveel zorgen maken om zendertjes oid, wel erg veel moeite (en geld als ze een aanbetaling hebben gedaan).

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 21:18

Charaz schreef:
maar januari 2012 is toch ook al 2 jaar geleden, gaat het hele topic ook niet echt om. Ik zou me niet teveel zorgen maken om zendertjes oid, wel erg veel moeite (en geld als ze een aanbetaling hebben gedaan).

ja dat zou best kunnen of in 2011 maar 2012 zou ook kunnen

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 21:20

Charaz schreef:

Hoi, wij maakte ons zorgen om het inbreken we hebben meer dieren en die willen we niet kwijt! Geld is voor ons geen probleem (ook niet geweest) en vanuit dat doel fokken wij ook niet. Ach en ik denk niet dar mohammed nog wat laat horen

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:29

En ik denk dat je met rottweilers niet bang hoeft te zijn voor inbrekers, tenminste wij hoeven dat niet :7

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:32

Wat vreemd zeg. Misschien is er wel iets gebeurd waardoor die man nu niet aan de pup denkt?
Wie weet is die man helemaal niet zo slecht?

Maar ik snap heel goed dat je de pup niet meer aan hem meegeeft. Het komt zeker raar over.
Hopelijk komt er geen gedoe en vind je een fijne plekje voor je pup.

DualPep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:46

Misschien zit hij wel vast...je weet het nooit met zulke figuren.

Immers is er een fors bedrag aanbetaald..
Waarom zou hij dat anders doen?

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 22:05

ESSIE70 schreef:
En ik denk dat je met rottweilers niet bang hoeft te zijn voor inbrekers, tenminste wij hoeven dat niet :7

Hoi, echt bang wil ik het niet noemen, maar wij hebben een vrij groot terrein en al een keer of 3 inbrekers gehad, nooit met succes. Ik vind het gevoel gewoon niet fijn dar eventueel, en omdat ik ook de manier niet kende vroeg ik me af of andere meer info hadden

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:07

Even heel stereotyperend, sorry daarvoor :P , maar het lijkt me wel een type die er een zou willen voor hondengevechten? Volgens mij worden daar ook rottweilers voor gebruikt.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:16

Dat was mijn eerste idee ook lepeltje...dit lees je zo vaak de laatste tijd. Een forse Rottweiler zal daar ongetwijfeld geschikt voor zijn..
hopen dat die kerel zich niet meer laat zien..

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:18

WillBokkers schreef:
ESSIE70 schreef:

Hoi, echt bang wil ik het niet noemen, maar wij hebben een vrij groot terrein en al een keer of 3 inbrekers gehad, nooit met succes. Ik vind het gevoel gewoon niet fijn dar eventueel, en omdat ik ook de manier niet kende vroeg ik me af of andere meer info hadden

Dat snap ik. Ik zal er ook geen prettig gevoel bij hebben. Maar wat iemand anders al zei; zou een inbreker echt zoveel moeite doen om bij jullie in te breken? Met het risico dat hij gestoord wordt door een paar blaffende honden?
Bij ons op de weg wordt ook regelmatig in gebroken en toevallig altijd bij mensen zonder honden.

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 22:18

Lepeltje schreef:
Even heel stereotyperend, sorry daarvoor :P , maar het lijkt me wel een type die er een zou willen voor hondengevechten? Volgens mij worden daar ook rottweilers voor gebruikt.

Had daar niet aan gedacht.. Het zou best kunnen hij zei (maar hij zegt wel meer) dat hij nog 2 bulldogs had en 1 mastiff dat zijn ook vechthonden (kunnen er voor gebruikt worden) Als ik ergens misselijk van word zijn het hondengevechten!

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 22:23

Hoi, echt bang wil ik het
niet noemen, maar wij hebben een vrij groot terrein en al een keer of 3 inbrekers gehad, nooit met succes. Ik vind het gevoel gewoon niet fijn dar eventueel, en omdat ik ook de manier niet kende vroeg ik me af of andere meer info hadden[/quote]

Dat snap ik. Ik zal er ook geen prettig gevoel bij hebben. Maar wat iemand anders al zei; zou een inbreker echt zoveel moeite doen om bij jullie in te breken? Met het risico dat hij gestoord wordt door een paar blaffende honden?
Bij ons op de weg wordt ook regelmatig in gebroken en toevallig altijd bij mensen zonder honden.[/quote]
Hoi, ja dan is er 1 ding wat er wel is wij hebben voor een behoorlijk bedag aan spullen, trekkers shovels gereedschap paarden dus dat is voor hun aantrekkelijk. Bij ieder huis bij ons is ingebroken behalvs bij ons en de overburen. Sommige hebben ook honden maar die hebben ze iets gegeven (onze honden nemen gelukkig geen eten aan van onbekenden) of een klap op hun kop oid dat ze een poosje stil zijn

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:02

Wat reageren er weer veel mensen off topic zeg. Open lekker je eigen topic over het verkopen van pups of doe dit via pb. Echt belachelijk.

Ik denk dat je verder niet zo veel kan doen ts. Hoogstens je buren vragen om extra goed op te letten de komende tijd. Lijkt me verder ook wel een vrij omslachtige en onhandige manier om in te breken dus ik zou ook niet al te veel gaan stressen.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:29

Als ik jou was TS, zou ik de auto's die langsrijden in de gaten houden, als ze heel langzaam rijde dan kan dat wel verdacht zijn. en waar Mohammed en die andere zijn geweest, die plaatsen controleren op zenders oid. en het huis niet alleen laten .

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:58

Hoi, jij had het over een 2e persoon, was dat dan een vriend of zo?
En waar is die alleen geweest?
Ik zou het toch in de gaten houden, het geeft mij een raar gevoel...
Wellicht is het niets hoor maar toch...

En wat een zeikerds hier zeg die zo goed kunnen oordelen en lekker offtopic gaan...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 04:02

Wij hebben eens een aanbetaling op een veulen gehad en vervolgens niets meer gehoord van de vrouw. Ik heb toen op alle mogelijke manieren geprobeerd contact te zoeken en dat lukte niet.
Uiteindelijk, een tijd later, kreeg ik een SMS van haar. Ze verontschuldigde zich, haar man had haar onverwachts verlaten en ze had dus dus even andere dingen aan haar hoofd.

Er kan gewoon van alles aan de hand zijn (buiten dat zou ik aan zo'n vaag figuur nooit een pup verkopen).

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 04:33

Ragdollcat schreef:
Heee ff dimmen jij, wat ben jij hartstikke hard op je teentjes getrapt zeg!

Nu ga ik echt denken dat de waarheid hard is aangekomen. Anders hoefde je niet zo onbeschoft te reageren.

Nog niet verkocht nee. Maar heeft wel een aanbetaling mogen doen.

Volgens mij ben jij degene die effe moet dimmen. Je probeert een reactie uit te lokken bij de TS, nou en die krijg je dus ook, dan hoor je tevreden te zijn ;). TS reageert in dit topic ontzettend vriendelijk.
TS ik vind het jammer dat er zo van het onderwerp afgeweken wordt.
Mensen via internet komen jou even vertellen dat je je zaakies niet goed regelt en ohoh wat een arme pup.. terwijl jij alleen vroeg of mensen ervaring hebben met diefstal dmv zendertjes en hoe het af te handelen als iemand niks meer laat horen, maar wel een aanbetaling gedaan heeft :n.
Dus daar even op terug komend: dat hij een aanbetaling doet (ik weet niet of het een hoog bedrag was) is natuurlijk vreemd, want zelfs als hij geen interesse meer zou hebben, zou die dan wel proberen zijn geld terug te krijgen? Ik zou toch wel even waakzaam zijn komende tijd, je weet maar nooit wat mensen uithalen.
Wat betreft zendertjes e.d. heb je geloof ik dingen te koop waarmee je je huis kunt ''scannen'' maargoed het is maar net hoe ver je wil gaan met voorzorgsmaatregelen natuurlijk.
Die aanbetaling zou ik gewoon apart zetten en mocht je wel weer wat van de man vernemen, kun je dat teruggeven - de verzorgingskosten waar je het over had.
Ik hoop dat de pup bij een leuk baasje terecht gaat komen! :)