ik moet het even kwijt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 21:34

Wat ontzettend heftig, ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Maar vergeet vooral ook niet aan jezelf te denken. :(:)

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 21:53

Ik krijg kippevel van wat ik lees. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Het is verschrikkelijk voor je wat er gebeurt is. Maar ik kan me helemaal in de post van ceriadwen vinden. Het gebeurt misschien onbewust maar ik denk ook dat jullie elkaar steunen in elkaars negativiteit. En dat is voor jullie beide niet goed.. Daarbij lees ik ook dat je kinderen hebt. Hoe moeilijk je het misschien nu ook vind en hebt, maar je kinderen moeten voorop staan net zoals jij zelf. Je bent zelf nog herstellende..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:24

Blijf ook in deze tijd ook goed praten met je eigen hulpverlener ts, want het moet niet zo zijn dat ook jij nu hier weer eronder door aan gaat. Jij hebt ook kinderen, die hun moeder hard nodig hebben.
Denk nu ook goed om jezelf, voor hem wordt nu goed gezorgd in het ziekenhuis :(:)

Sjolvir

Re: ik moet het even kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:52

Jeetje wat heftig...
Heel veel sterkte, geen makkelijke zaak, iemand die het zelf niet meer ziet zitten en niet de hulp krijgt die je hoopt dat hij krijgt.
Let je wel op jezelf?

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:56

Heel veel sterkte !!
Ik hoop dat als hij uit coma , dat jullie de juiste manier vinden!

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:02

Jeetje wat heftig :(:)

Sterkte!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:10

Wat vreselijk als iemand van wie je zo veel houdt het leven niet meer ziet zitten... wens je heel veel sterkte en probeer ook om jezelf te denken.

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:12

Persoonlijk denk ik niet dat dit het moment is voor vraagstukken als 'is dit de juiste partner voor TS of niet?'. Ik ga ervan uit dat TS zelf wel weet dat ze ook aan haar zelf en haar aan haar kinderen moet denken. Als ik lees dat ze wat meer afstand heeft genomen door haar vriend wat minder vaak te zien en dat hij inmiddels hulp krijgt van de thuiszorg, dan krijg ik de indruk dat TS verstandig handelt en zich wel degelijk bewust is van dat deze spanningen niet best voor haar zijn. Dat het voor TS beter is om een partner te hebben die stabiel is lijkt me duidelijk, maar dat heb je nu eenmaal niet altijd in de hand. Een gezonde partner kan ook plots psychische problemen krijgen, moet de relatie dan maar beeindigd worden omdat dit voor jezelf en je kinderen beter is? Ik vind dat men tegenwoordig wel erg makkelijk uit elkaar gaat, maar dat is mijn mening.

@TS: Ik heb zelf ervaring met dit soort ziektebeelden in mijn directe omgeving, dus ik weet hoe lastig het is. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je vriend bijkomt en inziet dat hij hulp nodig heeft.

Edit: ik zou dit wel met je eigen hulpverlener(s) bespreken TS. Ik denk dat zij jouw situatie het beste kunnen inschatten en je kunnen adviseren hoe je hiermee kunt omgaan.
Laatst bijgewerkt door PanniePannie op 18-01-14 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:14

jeetje wat verschrikkelijk.

wil je iig veel sterkte wensen.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:34

Annette, heel veel sterkte in deze zware tijd. Wat verdrietig om dit te lezen. Ik hoop dat je vriend er weer bovenop komt en dat jullie samen de juiste hulp krijgen aangeboden. Denk je wel om jezelf?
Erg zwaar ook voor je kinderen. Heel veel sterkte!!

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:41

Heel veel sterkte en hoop dat hij uit z'n coma komt!
Hele dikke knuffel voor je

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 00:49

Panniepannie, bedankt voor je berichtje,jij beschrijft precies hoe ik het voel.
Ik weet dat de andere het ook goed bedoelen,ik ben iedereen daar ook dankbaar voor.
Ik heb inderdaad meer afstand genomen, en natuurlijk hou ik rekening met de kinderen,maar je bent er voor elkaar in goede en slechte tijden.
Het is een fantastische man met een heel lief karakter,maar helaas heeft hij die rotziektes.
Beeld je alleen is in hoe het moet zijn als je doodsbang bent voor mensen,hij durft niet eens de post uit de brievenbus te halen want dan kan hij mensen tegen komen.
Dus komt hij al heel lang de deur niet uit.
Hij heeft eigenlijk en k.u.t. leven,ik heb hem vanmiddag in zijn oor gefluistert dat hij van mij mag gaan maar dat ik hem vreselijk zal missen

Maandag heb ik een afspraak met mijn psychiater.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 00:58

Heel veel sterkte!

En geef alsjeblieft niet jezelf de schuld, ik ken die persoon niet, maar de gevoelens wel.
Uiteindelijk zit het in je hoofd, hopelijk kan een therapie hem helpen, volgt hij dat al?
Het is een goede aanrader, zeker als je bij iemand loopt waar jij je ook zeker bij voelt :j

Nogmaals: heel veel sterkte! Als je erover wilt praten of iets kwijt moet, moet dat gewoon! En doe het ook vooral. Opkroppen is slechter. Let goed op jezelf :(:)

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 12:12

Hij kwam bij maar was erg onrustig,daarom nu weer in slaap gebracht.
Vanmiddag gaan ze het weer proberen af te bouwen

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:54

Fijn te horen dat hij wel bijkomt! Verwachten ze schade of niet?

Sterkte wederom!

En verder, de discussie over wel of geen verstandige relatie lijkt me niet aan ons om Ye bepalen. Iedereen kiest zijn eigen weg en ts lijkt me oud genoeg om niet als een verdwaalde puber te hoeven worden aangesproken..

Kunnen je kinderen het een beetje handelen ts, lijkt me voor hun ook super heftig!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 14:14

Ik wil nog even zeggen dat er 2 keer inde week een spv'r bij hem komt,1 keer iemand van het ribw,1 keer maatschappelijk werk,1 keer iemand voor de boodscappen en elke avond iemand voor de medicijnen.
En soms de psychiater

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 15:22

Heel veel sterkte toegewenst

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 15:34

Heel erg veel sterkte!!!! vergeet in deze lastige tijd ook zeker niet aan jezelf te denken!

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:20

Hoe gaat het nu? Zowel met jou als met je vriend?

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:22

Jeetje heel erg veel sterkte zeg, is niet niks! :(:)

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:27

Heeel veel sterkte TS!

Lo91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:30

Jeetje zeg.. wat is dit enorm heftig voor jou/jullie zeg.. Hoe is het vandaag met hem? Heel veel sterkte..

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:46

Jeetje, ontzettend veel sterkte. Ik las het verhaal en herkende het van facebook. Blijkt hetzelfde verhaal, denk ik.
Ik ken je verder niet, maar ik wil je heel erg veel sterkte wensen! Dit is niet niks! Ik hoop dat het allemaal weer goed gaat komen!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 00:55

Het gaat heel goed,hij is wakker,van de beademing af en heeft behoorlijk praatjes.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 01:04

Ik zie nu pas dat ik je wel ken, nouja, ik heb je wel eens gesproken ;)
Ik reed op Stal eikelboom en had dit gelezen op de FB van danielle ;)

Maar wat fijn dat het nu zo goed gaat! :) Echt goed om te horen!