Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kitty_gomez schreef:Patty91 schreef:Hoi,
Ik moet ook vanaf 2014 wegenbelasting betalen voor mijn Citroen C1. Ik hoor er al meer mensen over die een brief hebben gehad met de bedragen. Ik heb alleen nog maar een brief gehad met de vraag of ik automatische incasso wil.
Ik ben benieuwd..
Hier ook.
Alleen ik heb een Toyota aygo.
Yessy schreef:Ik kwam net dit nieuwsbericht van 1,5 week geleden tegen, zo te zien is dat te lage tarief helaas een fout van de belastingdienst: http://www.nu.nl/auto/3676211/belasting ... esels.html
bliver schreef:das dus precies de reden waarom ik de automatische incasso niet had ingevuld. Ik wilde eerst met zekerheid het bedrag weten.
Ik heb trouwens ook nog helemaal niks gehoord. maar dat zou dus dezez week moeten gebeuren begrijp ik.
). Het wordt verrekend met de bedragen voor februari en maart. Ik heb daar eigenlijk mijn twijfels bij. Ik neig toch naar storneren, dat kan volgens de abn omdat ik het niet eens ben met het geïncasseerde bedrag. Maar volgens de bd levert dat meer problemen op.Ossie96 schreef:Ik heb ook een C1 en heb de brief voor automatische incasso vrijwel meteen teruggestuurd. Geen moment aan gedacht dat het nep kon zijn of dat er geen bedrag in stond, hoe goedgelovig kun je zijn...
Toevallig is er vandaag een bedrag van € 18,- afgeschreven met als omschrijving:
LET OP, NIEUW TARIEF 1E MND TIJDVAK 1
6/01/14-16/04/14 MEER INFO WWW
.BELASTINGDIENST.NL
Kan ik hieruit opmaken dat ik klaar ben voor dit kwartaal of juist dat maand 2 en maand 3 van het eerste kwartaal ook nog afgeschreven gaat worden? Ik ga uit van het laatste want € 18,- zou wel erg goedkoop zijn. Maar echt handig staat het er niet...