Alleen om nou eerst naar stal te gaan is ook zo wat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En verder loop ik met Evy, heel fijn zo'n schema
Sodeletuut schreef:Oh wat heerlijk, lijkt me geweldig om met pijn pony's hard te lopen! Ik denk dat Mist het ook wel erg leuk zou vinden.Alleen om nou eerst naar stal te gaan is ook zo wat.

DynamiteS schreef:Sodeletuut schreef:Oh wat heerlijk, lijkt me geweldig om met pijn pony's hard te lopen! Ik denk dat Mist het ook wel erg leuk zou vinden.Alleen om nou eerst naar stal te gaan is ook zo wat.
naar de stal hardlopen, dat gebruiken als pauze, rondje gaan lopen, terug en op stal weer pauze en naar huis
Ga ik dus niet proberen, stal is 21 km verderop, dat vind ik met de fiets al ver
Stal is voor mij 4,7 km volgens google maps, dus kan misschien over n tijdje wel! En anders eerst naar mijn andere paard, want die staat maar 2,1 km verderop! Maar dat paard wil alleen niet graag met me hardlopen.
Sodeletuut schreef:DynamiteS schreef:
Oh wat heerlijk, lijkt me geweldig om met pijn pony's hard te lopen! Ik denk dat Mist het ook wel erg leuk zou vinden.Alleen om nou eerst naar stal te gaan is ook zo wat.
naar de stal hardlopen, dat gebruiken als pauze, rondje gaan lopen, terug en op stal weer pauze en naar huis
Ga ik dus niet proberen, stal is 21 km verderop, dat vind ik met de fiets al ver
Stal is voor mij 4,7 km volgens google maps, dus kan misschien over n tijdje wel! En anders eerst naar mijn andere paard, want die staat maar 2,1 km verderop! Maar dat paard wil alleen niet graag met me hardlopen.
[/quote]
Mooie routes hoor. SkyLWG schreef:Ik ben ook weer opnieuw begonnen met hardlopen. Ik train met de Runtrainer app en ben nu bij les 22 (tot 5 km). Ik ben al eens eerder begonnen met hardlopen, maar toen te fanatiek van start gegaan en toen dus een loopblessure opgelopen. Lees dat hier een heel aantal mensen hetzelfde doen als mij toen, gewoon gaan, zonder goed schoeisel en ik zou toch echt diegene willen waarschuwen daar mee uit te kijken. Hardlopen is een van de meest blessuregevoeligste sporten en je wilt niet net als mij, zodra je een beetje lekker op weg bent door een blessure moeten stoppen.
)DynamiteS schreef:Hoe werken jullie apps?
Ik zou het leuk vinden om zo'n app te hebben die je gewoon verteld wat je moet doen, wanneer je het moet doen (Moeite met klokkijken en steeds je gsm tevoorschijn halen is ook supervervelend!)..
je kan ook muziek aan je playlist toevoegen en zodra er iets gezegd wordt, gaat de muziek automatisch zacht en wordt er verteld wat je moet doen. Daarna gaat de muziek automatisch weer aan. Het jammere alleen is dat er maar 2 trainingen zijn, en anders moet je volgens mij geld betalen..
kriistellx schreef:DynamiteS schreef:Hoe werken jullie apps?
Ik zou het leuk vinden om zo'n app te hebben die je gewoon verteld wat je moet doen, wanneer je het moet doen (Moeite met klokkijken en steeds je gsm tevoorschijn halen is ook supervervelend!)..
De app die ik gebruik is Start to Run. Hier wordt gewoon verteld wat je moet doe en tussendoor wat aanmoedigingje kan ook muziek aan je playlist toevoegen en zodra er iets gezegd wordt, gaat de muziek automatisch zacht en wordt er verteld wat je moet doen. Daarna gaat de muziek automatisch weer aan. Het jammere alleen is dat er maar 2 trainingen zijn, en anders moet je volgens mij geld betalen..
DynamiteS schreef:kriistellx schreef:
De app die ik gebruik is Start to Run. Hier wordt gewoon verteld wat je moet doe en tussendoor wat aanmoedigingje kan ook muziek aan je playlist toevoegen en zodra er iets gezegd wordt, gaat de muziek automatisch zacht en wordt er verteld wat je moet doen. Daarna gaat de muziek automatisch weer aan. Het jammere alleen is dat er maar 2 trainingen zijn, en anders moet je volgens mij geld betalen..
hmm.. heeft dus eigenlijk ook niet bijzonder veel nut..
Het liefst zou ik in een groep gaan zodat er gwn geroepen wordt wat je moet doen, lekker simpel
Ik gebruik de c25k gratis app (Android), en dit is ook met een opbouwend schema. Ik ben nu bij week 5, dat is 3x 5 minuten rennen en tussendoor 2,5 minuut lopen. Maarrrr, het probleem, ik zit al ongeveer 3 weken bij week 5
Arantes schreef:Ik loop nu alweer een tijdje hard samen met een vriendin, alleen ik kom gewoon maar niet verderIk gebruik de c25k gratis app (Android), en dit is ook met een opbouwend schema. Ik ben nu bij week 5, dat is 3x 5 minuten rennen en tussendoor 2,5 minuut lopen. Maarrrr, het probleem, ik zit al ongeveer 3 weken bij week 5
![]()
De volgende stap is 8 minuten rennen en dat lukt me gewoon niet, dan moet ik gewoon stoppen door luchttekort en duizeligheid. Meer mensen die dit probleem herkennen en toevallig een oplossing weten?
Glitch schreef:Heb het maar even opgezocht in het woordenboek.. was 'm ook kwijt. Helaas staan er in mijn woordenboek een foto van mijn vriend bij 'conditie'. Argh! Zo frustrerend om iemand zo moeiteloos te zien rennen, kletsend en wel, terwijl ik er als een natte vaatdoek achteraan sjok.
Die meeting zie ik wel zitten met hoe ik er nu bij loop.