VivaLaVida schreef:Ohja..
Vind het echt overkomen alsof jullie een beetje een oogje op elkaar hebben ofzo. Maar dan kan aan mij liggen hoor. Vind het wel een slapjanus van een kerel hoor..
Durf er bijna geld op te zetten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Collie2008 schreef:VivaLaVida schreef:Ohja..
Vind het echt overkomen alsof jullie een beetje een oogje op elkaar hebben ofzo. Maar dan kan aan mij liggen hoor. Vind het wel een slapjanus van een kerel hoor..
Durf er bijna geld op te zetten
Oenka schreef:Ik snap niet waarom TS en jongen perse SAMEN wat willen doen. Dan denk ik wat is er mis als zijn vriendin meegaat? Met een groep vrienden vind ik dan weer anders, zou voor mij geen probleem zijn.
sylv28 schreef:Klinkt idd wel heel duidelijk BarbabientjeMaar denk je niet dat zij daar dan juist van alles achter gaat zoeken? Volgens mij is hij juist bang dat ze daardoor onzeker wordt, omdat hij even een avondje niet bij haar wil zijn. En vervolgens wil ze weer precies weten wat hij gaat doen enz...enz...

Oenka schreef:Ik snap niet waarom TS en jongen perse SAMEN wat willen doen. Dan denk ik wat is er mis als zijn vriendin meegaat? Met een groep vrienden vind ik dan weer anders, zou voor mij geen probleem zijn.
liedje89 schreef:Ik vind het wat flauw dat je schijnbaar met je mannelijke vriend(en) wel wat leuks mag doen zonder mee zeulende vriendin maar met je vrouwelijke niet, als je elkaar een beetje vertrouwd moet dat toch niet uitmaken??

Tieneke schreef:Ik vind dit hele smoesjesidee nogal ziek en ontzettend gemeen en kwetsend naar die vriendin toe. Het is bovendien totaal respectloos en getuigt van een enorm gebrek aan empathisch vermogen.
xSlvna schreef:Dat vind ik dan weer onzin, ken jij de jongen? Wat een vooroordelen hier. Oogje op elkaar, reden om niet te vertrouwen.
Weet je wel hoeveel van ons zo onzeker zijn dat vriendlief nieteens naar een ander mag kijken, al is het de meest trouwe hond die je je kunt verzinnen.
Collie2008 schreef:Blijkbaar heeft die vriendin een reden om te claimen/ geen vrijheden te geven (niet dat dat de aard van het beestje veranderd maar toch)

_lies_ schreef:Collie2008 schreef:Blijkbaar heeft die vriendin een reden om te claimen/ geen vrijheden te geven (niet dat dat de aard van het beestje veranderd maar toch)
Is dat zo?
Ik weet het niet hoor, maar dit topic trekt mensen aan die allemaal last hebben van behoorlijk extreme jaloerse trekjes?
Waarom mag je als meisje zijnde niet iets doen met een goeie vriend
Mijn vriend heeft een goeie vriendin en die komt ook weleens op visite hoor, sigaretje roken of ze kijken een film samen
Kan gewoon.
TS heb ik al eerder antwoord op gegeven, dat keur ik niet goed, het liegen enzo, maar sommige reacties hier slaan nergens op