aangezien manlief wel graag snoept en daar niet mee wilt stoppen, en mn kids ook wel is af en toe wat lekkers lusten...En ik heb nu overdreven veel in mn kast liggen, want mn vent had 2 kerstpakketen vorige week gekregen bij een klant van hem ( die had ze over dus mocht hij ze meenemen ) dus nu is er zoveel in huis
ik kan er niet vanaf blijven.Maar ik blijf mn best doen
Is echt moeilijk om daarmee te stoppen.
) maar merk ook nog geen positieve dingen.
was wel wat lastiger om structuur te houden, zaterdagochtend paardgereden en na het rijden netjes een appel gegeten (en klokhuis had paardje verdiend uiteraard
). Daarna geluncht thuis en tussendoortje overgeslagen omdat we uit eten gingen. Ook avondtussendoortje dus niet gehad.
).
Het weekend was nog enigszins een excuus, maar nu is het helemaal drama.
Achja, volgende week met goede moed opnieuw.
), en ik moet zeggen dat ik véél minder honger/trek/zin heb dan daarvoor. Mijn ontbijt helpt me bijzonder goed vooruit (vroeger vaak cornflakes, nu smoothie met banaan/avocado/amandelmelk, of 2stukken fruit in stukken met amandelen, walnoten, zonnebloempitten, pompoenpitten, chiazaden, lijnzaad, 3 eetlepels kokosmelk/room (volgens de verpakking melk, maar het is een vaste pap) en wat amandelmelk erdoor), en zolang ik verder elke drie uur iets eet (verplicht, ook al heb ik niet écht honger) heb ik op geen enkele moment honger...
), melk, eitje..
En vandaag eigenlijk ook geen honger gehad, hopelijk was het maar 1 dag.