, heerlijke prijsjes.. vaak ook nog eens in uitverkoop of koopjeshoek en altijd terug te sturen/ te ruilen
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, heerlijke prijsjes.. vaak ook nog eens in uitverkoop of koopjeshoek en altijd terug te sturen/ te ruilen
. Anthea schreef:We kunnen wel allemaal dure dingen hebben, als je maar goed zoekt in de uitverkoop.
Anthea schreef:We kunnen wel allemaal dure dingen hebben, als je maar goed zoekt in de uitverkoop.
.
)

Ik ben weer terug overgestapt op de H&M en America Today-broeken. Die gaan ook niet altijd lang mee maar een duurdere broek dus blijkbaar ook niet
Het is tovh dezelfde prijsklasse.! Wat maakt het uit waat je kleren vandaan komen?
YellowGray schreef:Ja op de middelbare school waren dat soort dingen echt taboe. Nu op de universiteit kan ik in mijn onesie in de collegezaal gaan zitten en er is nog steeds niemand die er wat van zegt

Anthea schreef:Nee hoor. Waar een ander 3 jassen heeft of elk seizoen een nieuwe jas koopt, heb ik er eentje. En aangezien het hier -30 is heb ik een jas nodig met dons, niet eentje van katoen. Die zijn sowieso al duurder, of ik dat nou wil of niet.
Net zoals met jeans en blazers, etc. Ik heb geen kast vol, waar anderen die naar H&M gaan dat wel hebben.
Het is trouwens geen euro's maar CAD, zoals eerder aangegeven. En ik vind 50% korting een goede aanbieding, anders had ik hem niet gekocht.
Dungen schreef:Ik had toen ik 16 was een shirt van de zeeman.. daar ben ik maanden om gepest! En nu denk ik maar wacht is hoe weten hun dan dat ik dat bij de zeeman heb gekocht ?!?!
of dat nu nog zo is weet ik niet, als ik naar de reclame op tv kijk pik ik sommige dingen er toch nog wel tussen uit.