goedkoop nieuwe kleding kopen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

liekensancho

Re: goedkoop nieuwe kleding kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:57

ik koop veel via bonprix online :-), heerlijke prijsjes.. vaak ook nog eens in uitverkoop of koopjeshoek en altijd terug te sturen/ te ruilen :-).

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:00

Anthea schreef:
We kunnen wel allemaal dure dingen hebben, als je maar goed zoekt in de uitverkoop. :*

Je lijkt dit topic vooral op te blijven zoeken om te vertellen hoe fantastisch het is dat je een jas van 200 euro kan betalen..leuk voor je, maar dit topic gaat over goedkope kleding en je maakt mij niet wijs dat je niet weet dat je jas niet goedkoop was. Ga ergens anderd interresant doen.. :)

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:00

Anthea schreef:
We kunnen wel allemaal dure dingen hebben, als je maar goed zoekt in de uitverkoop. :*

Je lijkt dit topic vooral op te blijven zoeken om te vertellen hoe fantastisch het is dat je een jas van 200 euro kan betalen..leuk voor je, maar dit topic gaat over goedkope kleding en je maakt mij niet wijs dat je niet weet dat je jas niet goedkoop was. Ga ergens anderd interresant doen.. :)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:14

Mijn geheim van goedkoop shoppen is tweedehands winkelen en alleen kopen wat je echt nodig hebt!
En natuurlijk op de uitverkopen letten :).
Dit najaar moest er echt een nieuwe wintergarderobe komen, want vorig jaar had ik niks nieuws gekocht omdat ik naar het buitenland ging (en daar was het zonnig!)
Ik ben in augustus op kamers gegaan, en dus heb ik als arme student geen honderden euro's om uit te geven aan winterjassen, laarzen en truien. Sinds kort heb ik de kringloop winkels, vintage verkopen en tweedehands marktjes ontdekt <3
Mijn aanwinsten van de afgelopen tijd:
Twee winterjassen (1 wollen chique jas en 1 staljas): samen 5 euro
Comboy boots: 5 euro
Nieuwe Marc O' Polo laarsjes: 20 euro
Gympen bij Sascha in de sale 15 euro
en heb verder denk ik van de week zo'n 30 euro uitgegeven aan een sjaal, een broek en 2 shirtjes en 2 jurkjes in de uitverkoop.
Verder nog 2 truien bij forever 21 bestelt tijdje terug maar die kostten samen ook nog geen 50 euro (en ze zijn SUPERgaaf :oo)

Goedkoop fashionable zijn is echt niet moeilijk, gewoon even verder kijken dan de etalages en goed zoeken!
Laatst bijgewerkt door Tutti_Frutti op 05-01-14 00:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:15

Nee hoor. Waar een ander 3 jassen heeft of elk seizoen een nieuwe jas koopt, heb ik er eentje. En aangezien het hier -30 is heb ik een jas nodig met dons, niet eentje van katoen. Die zijn sowieso al duurder, of ik dat nou wil of niet. :+

Net zoals met jeans en blazers, etc. Ik heb geen kast vol, waar anderen die naar H&M gaan dat wel hebben. :)

Het is trouwens geen euro's maar CAD, zoals eerder aangegeven. En ik vind 50% korting een goede aanbieding, anders had ik hem niet gekocht. :)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:21

Anthea: Ik snap best dat je kwaliteit wilt hebben en daarom meer wilt betalen (ook met kinderarbeid etc.) Zelf geef ik ook meer uit aan make-up of cleanser zodat het niet op dieren getest is.
Supergaaf dat je die jas met zulke korting kan scoren, maar je mist een beetje het punt van het topic. Dat is namelijk goedkoop kleren shoppen, en voor de meeste mensen is 200 euro niet goedkoop.
Voor 200 doe ik een maand boodschappen, koop ik kleren en ga ik stappen.

Edit: Ik hoorde iets over een Primark op het Spui in DH? *\o/*

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:27

zeg tutjes, blijven jullie bezig om duidelijk te maken dat voor de sommigen 200 euro veel geld is en voor de ander niet... Ze woont in freakin' koud Canada... Dan wil je een goede donsjas, mijn winterjas was nog duurder dan die 400 dollar ik was toen ook student en zelfs nu is die jas meer dan de helft van mijn huur en heb ik er al 3 winters heel veel plezier van, waterdicht ademend en warm! En als ik die jas voor de helft van de prijs had kunnen scoren was ik ook very happy geweest. En was die dus relatief goedkoop geweest voor zo'n dure jas.

Ik denk dat ze probeert duidelijk te maken dat ze voor zo'n dure jas goedkoop uit was...

Dus ophouden met dat gebakkelei, ik vond het net een leuk topic worden, ik shop o.a. graag bij outlet winkels, ik heb maat xs en broekmaat 25/26 dus ik kan nog weleens goedkoop een mooi broekje scoren! En doordat ik dat doe kan ik mij soms een hele dure uitgave veroorloven als een goede jas en goede schoenen, niet dat goed duur hoeft te zijn. Maar doordat je geld hebt kun je kiezen en hoef je niet tevreden te zijn, en misschien net zo blij, met iets van de kringloop!

mcsjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:34

Ik hou van marktplaats en verder H&M en uitverkoop.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:36

mcsjelle schreef:
Ik hou van marktplaats en verder H&M en uitverkoop.

Marktplaats is ook echt leuk!! Net leuke shirtjes voor leuke prijsjes gezien van Denham! Ik vind het vooral leuk om merkkleding goedkoop te kopen die ik niet kon kopen omdat het zo duur was in de gewone winkels.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:41

2de hands winkels zijn ook echt leuk.
Wat mijn schoonmoeder wel niet bij het leger des heils koopt voor haast niets!
Ik zag een vintage winkel in Düsseldorf.Stonden echt geweldige boots!
Helaas waren ze 475€,vast een koopje voor echte Dior's...

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:43

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:47

Tweedehands heb ik nog steeds een bijsmaak bij zeg maar := terwijl het nergens op slaat want kleren in de winkel worden ook 'gedragen' :=

En ik zou niet weten waar je dat soort winkels in de buurt kan vinden.. mp heb ik een hekel aan veeeeel te veel aanbod als je gewoon een beetje wil neuzen..

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:53

Ik koop al jaren niet meer voor de normale prijzen.
Ik koop alleen wanneer de sale is en het liefste nog de uitverkoop van de sale, dus dubbel korting.
Daarnaast zoek ik dan veel op internet naar bv een soort winterjas die ik erg mooi vind om te zien waar die het goedkoopste is.
Betaal nooit meer dan 10-15 euro voor een top/shirt en max 15-20 euro voor een trui of broek.

Tweedehands koop ik eigenlijk nooit, maar er is recent wel een tweedehands merkenwinkel geopend in de buurt, moet daar nog even langs, schijnt wel intressant te zijn.

jillhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:54

Primark! En marktplaats.
Wij hebben het niet zo breed :-)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 01:03

Ik vind regelmatig ook leuke dingen bij de Zeeman en Wibra. Zou ik vroeger nooit wat gekocht hebben. En krijg toch vaak een complimentje erover,terwijl ze niet weten waar het vandaan komt.

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 01:05

Ik dacht vorig jaar ook eens wat geld uit te geven aan een goede broek. Bij de Esprit een mooie zwarte skinny jeans gekocht voor 80 euro. Zit er na 2 maanden al een gat in (aan de binnenkant van mijn benen, daar gaan ze altijd stuk en is dus gewoon slijtage). -O- Ik ben weer terug overgestapt op de H&M en America Today-broeken. Die gaan ook niet altijd lang mee maar een duurdere broek dus blijkbaar ook niet :P

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 01:08

Nee daar ben ik ook al vaak op afgeknapt, vaak zijn de simpelere merken toch degenen die het langer uithouden dan de dure merken.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 01:08

Dat vind ik ook nog steeds vaan Wibra en Zeeman zijn taboe maar h&m en c&a zijn ok :? Het is tovh dezelfde prijsklasse.! Wat maakt het uit waat je kleren vandaan komen?

Ik had toen ik 16 was een shirt van de zeeman.. daar ben ik maanden om gepest! En nu denk ik maar wacht is hoe weten hun dan dat ik dat bij de zeeman heb gekocht ?!?! :P

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 01:11

Ja op de middelbare school waren dat soort dingen echt taboe. Nu op de universiteit kan ik in mijn onesie in de collegezaal gaan zitten en er is nog steeds niemand die er wat van zegt :')

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 01:15

Lekker toch :=
Ik heb op mijn werk ook goedkope of oude 'zooi' aan.. Ik moet elke dag wel naar de wp, tillen even beetje schoonmaken. Resultaat nieuwe kleding die onder zit met vet,ontvetter,bleek en daar aan vast geplakte stof. Uhh no thanks :=

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 01:31

YellowGray schreef:
Ja op de middelbare school waren dat soort dingen echt taboe. Nu op de universiteit kan ik in mijn onesie in de collegezaal gaan zitten en er is nog steeds niemand die er wat van zegt :')

Haha zo herkenbaar dit :=
Ik woon op campus en loop er regelmatig als een holbewoner bij...
Ben zelfs op m'n sloffen naar een tutorgesprek gegaan, niet geheel bewust maar toch :P

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 01:35

Ik heb gisteren bij de C&A 2 broeken gekocht voor €9, 90 te stuk en bij de V&D een winterjas voor €45,- *\o/*

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 10:57

Anthea schreef:
Nee hoor. Waar een ander 3 jassen heeft of elk seizoen een nieuwe jas koopt, heb ik er eentje. En aangezien het hier -30 is heb ik een jas nodig met dons, niet eentje van katoen. Die zijn sowieso al duurder, of ik dat nou wil of niet. :+

Net zoals met jeans en blazers, etc. Ik heb geen kast vol, waar anderen die naar H&M gaan dat wel hebben. :)

Het is trouwens geen euro's maar CAD, zoals eerder aangegeven. En ik vind 50% korting een goede aanbieding, anders had ik hem niet gekocht. :)

Kwaliteit kun je ook echt wel veel goedkoper vinden, ik draag al jaren alleen jassen van Tenson/Gaastra/Tommy, van mp en deze winter had ik voor 25 euro en een tenson en een Gaastra, zgan de mensen waren er uit gegroeid. We hebben het over goedkope kleding en inderdaad 200 dollar zal een koopje zijn echter, veel mensen kunnen nog niet eens 200 dollar in een jaar uitgeven aan hun totale garderobe. Ik snap goed dat mensen die het geld hebben 50% van 400 een koopje vinden, maar het blijft een smak geld.

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 11:16

Ik koop tegenwoordig kleding op MP.. Ziet er goed uit en je treft vaak mooie kleding voor weinig die je in de winkel koopt voor de hoofdprijs...

Pas nog 2 paar laarzen van JJ en Gabor, niet de minste laarzen en voor 60 euro samen en z.g.a.n.
De JJ laarzen zijn al 179-200 euro in de winkel...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 11:45

Dungen schreef:
Ik had toen ik 16 was een shirt van de zeeman.. daar ben ik maanden om gepest! En nu denk ik maar wacht is hoe weten hun dan dat ik dat bij de zeeman heb gekocht ?!?! :P

Vroeger was die kleding heel herkenbaar :D of dat nu nog zo is weet ik niet, als ik naar de reclame op tv kijk pik ik sommige dingen er toch nog wel tussen uit.

Lang leve het schooluniform *\o/*