Mascara in me oog herken ik ook..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. MightyJoe schreef:kriistellx schreef:Mijn wenkbrauwen bij willen knippen en toen perongeluk een heel stuk van mijn wimpers afgeknipt. Doei wimpers![]()
Ook heb ik een keer mijn hele gezicht onder gesmeerd met vloeibare eyeliner uit woede omdat het me niet lukte om een mooie wing te maken. Uiteraard heb ik het er wel afgehaald onder de douche, niemand heeft het verder gezien
Hahahahahhahahhha ik snap die woede die je krijgt van een wing die niet wil lukken maar uit boosheid heb ik nog nooit mijn hele gezicht onder eyeliner gesmeerd

Laat ik dat net doorhebben na een week les te hebben in de aula zonder ramen haha

nou geen van beide, is gewoon dik en rood/roze
beste brandwond aan over gehouden
Fairytales schreef:Las de titel van het topic en moest gelijk denken aan dit o zo bekende filmpje
[ Video ]
Mijn ergste beautyblunder was dat ik ooit een keer zo'n zelfbruiningscrème heb gekocht en dit heel fanatiek op mijn benen heb gesmeerd zonder het van te voren even op een klein plekje op mijn huid uit te proberen. Het gevolg was dat ik de hele zomer rond heb gelopen met oranje benen. Hoezo bruiningscrème? Oempaloempa creme

) waarna een vriendin van mijn moeder vroeg wat ik met m'n oog had. Het leek net alsof ik helemaal opgezette oogleden had. Wat super genant! 
dat deed zeer en hij stonk ook nog :p