Beautyblunders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:39

Ik heb lenzen en dacht dat ik ze in had dus ik wil ze even bewegen (anders blijven ze vastplakken aan me oog) dus ik ga vol met me vinger in me ook, bleek dus dat ik ze niet in had .. :')

Mascara in me oog herken ik ook..

Laurie

Re: Beautyblunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:48

Dit:

Afbeelding

Enphalu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:00

Die was ik ook aan het zoeken :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:31

Dat filmpje van die haarlok is echt zo lachwekkend he! En hij blijft gewoon ook leuk _O- _O-

Mijn grootste blunder is denk ik wel dat ik nog steeds de bijnaam "pandabeertje" heb nadat ik een keer vol trots met een smokey eye kwam aangelopen :').

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:31

MightyJoe schreef:
kriistellx schreef:
Mijn wenkbrauwen bij willen knippen en toen perongeluk een heel stuk van mijn wimpers afgeknipt. Doei wimpers :wave:

Ook heb ik een keer mijn hele gezicht onder gesmeerd met vloeibare eyeliner uit woede omdat het me niet lukte om een mooie wing te maken. Uiteraard heb ik het er wel afgehaald onder de douche, niemand heeft het verder gezien :')

Hahahahahhahahhha ik snap die woede die je krijgt van een wing die niet wil lukken maar uit boosheid heb ik nog nooit mijn hele gezicht onder eyeliner gesmeerd :')

Hahahaha ik was zó gefrustreerd en op een of andere manier kon ik me even niet beheersen :')

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:34

Laatst bijgewerkt door rapunzelx op 02-01-14 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:36

Ik lig hier helemaal in een deuk, en vooral dat filmpje. *\o/*

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:41

mij is het ook gebeurd met mijn wenkbrauwen,ik heb zo epileer apparaatje elektrice,haalde ik toch even een stukje tever weg tussen mn wenkbrauwen.. Ja balen! halve wenkbrauwen :') :')

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:51

Aaarch eyeliner is inderdaad echt een crime ... Ik begin voortaan maar vaak met een héél dun lijntje, dan wordt ie uiteindelijk goed. :))

Verder heb ik ooit een gruwelijke miskoop gedaan, zo'n lichtroze lippenstift. Op de reclame zag hij er prachtig uit, deze:

http://www.sassisamblog.com/wp-content/ ... mpaign.jpg

Maar ik leek net Barbie van Oh oh cherso met mn blonde haren en roze lippen. -O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:03

Oh dat is niet echt een succes nee _O-

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:23

Als blogger moet ik me hier toch ook melden :P

Oh die eyeliner, na talloze keren oefenen lukt het mij nog steeds niet. Ik heb die krengen dan maar verbannen :P

Mijn blunder was een foundation dat in natuurlijk licht er mooi uitzag maar onder kunstlicht knal oranje scheen, oeps ! :D Laat ik dat net doorhebben na een week les te hebben in de aula zonder ramen haha :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:27

Niezen als mijn mascara nog nat is...
Mijn wenkbrauwen harsen maar de strip op mijn wang laten vallen...
In het donker opmaken. En dan bij licht er achter komen dat mijn roze blush héél goed werkt...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:43

De winperkruller opwarmen met een föhn en vervolgens je ooglid verbranden.. Au :')

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:45

Corelli schreef:
De winperkruller opwarmen met een föhn en vervolgens je ooglid verbranden.. Au :')

O dat doet zo pijn. Ik hen ook al eens mijn oogpotlood warm gemaakt (aansteker), maar te snel m'n waterlijn willen 'tekenen', was ook iets te warm hHa

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:47

Met je mascara borsteltje te kort over je neus heen gaan gevolg een zwarte streep over je neus.
En ja ook heel vaak haarlak onder mijn oksel gespoten :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 23:47

Niezen met natte mascara ook al een paar keer gedaan.

Dikke lijn lipliner gezet en dan gloss zodat je m niet zag. Dan na een uur er achter komen dat je eruit ziet als de Joker van Batman...

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:48

Ik heb regelmatig het mascaraborsteltje in mijn oog gestoken :')

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:49

Iris82 schreef:
Niezen met natte mascara ook al een paar keer gedaan.

Dikke lijn lipliner gezet en dan gloss zodat je m niet zag. Dan na een uur er achter komen dat je eruit ziet als de Joker van Batman...

Haha die is geweldig }>

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:51

oh ook nog zo fijn, ik krijg heel vaak een allergische reactie van lippenstiften of gloss met kleur enz. waardoor ik dus een dikke roze/rode rand om mijn mond heen krijg. ik krijg altijd de opmerking : wil je je lippen groter maken of ben je gewoon uitgeschoten? :o? nou geen van beide, is gewoon dik en rood/roze :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 00:16

Ik heb pas een week met een belachelijke 'krul' in m'n wenkbrauw rondgelopen. Had geen tijd om het bij te werken en mijn wenkbrauwen groeien verschrikkelijk hard.

Ik ging mijn haar een keer stijlen en ik moest nog snel iets pakken, knijp ik die stijltang niet vast met m'n bovenbenen :oo beste brandwond aan over gehouden _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 00:34

Kapster die koperkleurige lokken in mijn haar wel een leuk idee vond, zegt blij dat het mooi is geworden toen ze klaar was, ik weet niet wat zij koperkleurig vind maar het was gewoon oranje..

Zelf mijn haar knippen, maar dat doen toen m'n haar nog nat was, was iets te kort en best scheef, gelukkig heb ik krullen en kon ik het bijwerken toen het weer iets langer was (dit keer wel gedaan toen m'n haar al droog was)
Ik vond het vooral zelf erg, door de krullen viel het niet op dat het scheef was.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:52

Fairytales schreef:
Las de titel van het topic en moest gelijk denken aan dit o zo bekende filmpje :')

[ Video ]

Mijn ergste beautyblunder was dat ik ooit een keer zo'n zelfbruiningscrème heb gekocht en dit heel fanatiek op mijn benen heb gesmeerd zonder het van te voren even op een klein plekje op mijn huid uit te proberen. Het gevolg was dat ik de hele zomer rond heb gelopen met oranje benen. Hoezo bruiningscrème? Oempaloempa creme :\

Whahaha hier moest ik ook aan denken :')

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 09:23

Tot 2 keer toe bij het testen van een parfum bij de drogist een volledige lading in m'n mond gespoten. 8)7
Mijn god, wat is dat vies zeg!

En mijn broertje zijn vriendin kwam laatst blauw van het lachen beneden. Mijn broertje had stiekem een of andere creme van mijn moeder op z'n gezicht gesmeerd omdat hij een beetje een droge huid had. Had hij over zijn hele gezicht knalrode uitslag! _O-

Schiet me nog 1 te binnen:
Ik ging naar de kroeg en dacht: goh, laat ik voor de verandering eens een beetje lippenstift op doen. Ik heb dat nooit, maar het was een neutraal kleurtje met iets een subtiel glittertje erin.
Na een paar uur stond ik in het rokershok waarop iemand zegt: "Moon, het lijkt wel of je glitters op je voorhoofd hebt". Ik ren naar de wc en kwam erachter dat ik echt overal de glitters van mijn lippenstift had zitten. Op mijn hoofd, op mijn handen, man wat een ramp.

Hahaha o, en als 13 jarig meisje ooit een keer mijn ogen opgemaakt met roze en goud ( srsly -O- ) waarna een vriendin van mijn moeder vroeg wat ik met m'n oog had. Het leek net alsof ik helemaal opgezette oogleden had. Wat super genant! _O-

Oh oh, en op stage een keer. Had ik een zwart shirtje aan met een witte bh eronder. Gewoon bij daglicht niets bijzonder. Maar een bepaalde lichtinval kon je precies zien wat voor kleur mijn bh had. Aj.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:43

Ik had een keer een heel apart parfumflesje vast waarvan ik niet wist dat het een parfumflesje was. Er zat een knopje op en ik dacht dat het een lampje was.. spuit ik dat spul in mn ogen :') dat deed zeer en hij stonk ook nog :p

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 15:05

Parfum in je oog, dat moet vast branden als de pest. :oo