kunnen wij nederlanders nu alleen nog maar klagen ????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 09:13

casperrr schreef:
Een van de vele redenen waarom ik het land heb verlaten :+

Jaloers op je! Maar Australie kom je niet zomaar binnen helaas.

little_king

Re: kunnen wij nederlanders nu alleen nog maar klagen ????

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 09:52

Heel jaloers. Australië lijkt me een geweldig land om te wonen.

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 22:33

Tja ook voor mij is verhuizen geen optie.
Met mijn partner kan ik zo mee naar Denemarken hij voor zijn werk. Maar mijn hond paarden enz mogen niet mee. En is twee jaar leven in hotels. . Wordt hem ook niet

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 10:02

Denk je dat verhuizen de oplossing is, dat je in een ander land niets te klagen hebt? Ik denk dat veel mensen het buitenland (welk land dan ook) te rooskleurig inzien.
En dan de klachtpunten, die van zwarte piet was inderdaad echt onzin en kon ik me ook wel aan ergeren, maar in plaats daarvan heb ik er niet op gereageerd en gewoon lekker genoten van de kinderen die weer helemaal blij waren dat sinterklaas naar nederland kwam! De heerlijke onschuld die zich helemaal niet bewust zijn van die zinloze discussie..... wat mijn inziens voornamelijk van allochtone mensen is afgekomen, aangezien een groot deel van mensen met nederlandse afkomst is opgegroeid met zwarte piet.

Het vuurwerk verbod ben ik echt voor, ik heb liever dat ze centrale plekken hebben waar ze vuurwerk afsteken, desnoods per gemeente dan dat ieder voor zich. En inderdaad, het word verpest door de slechte die een rotje in een kat stoppen en illegaal vuurwerk invoeren. Maar waarom dan boos zijn op de maatschappij i.p.v. op die debielen?
Ik heb liever dat ze het meer pamperen dan dat ze het maar allemaal op beloop laten zodat het volgend jaar weer 'feest' is. De mensen die van vuurwerk houden kunnen dan altijd nog naar die centrale plaats om te kijken, vier je het ook nog eens met z'n allen. Win-win lijkt mij?

En die petities kun je toch gewoon nee tegen zeggen? één woordje en je hebt er al geen last meer van... je kunt niet van die mensen verwachten dat ze alle gezichten van de mensen die ze hebben aangesproken onthouden.

Ieder heeft zo zijn eigen mening over die onderwerpen, maar om er een heel topic over te maken of nederlanders alleen nog maar kunnen klagen... ja ik denk dat veel nederlands niet tevreden zijn met wat ze hebben. Maar die mensen zullen ook nooit gelukkig worden in een ander land, misschien voor even, maar na een tijdje vinden ze daar ook iets te klagen.
Mijn tip: probeer positiever te denken en zie ook eens de leuke dingen van nederland?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 02:31

Urielle schreef:
casperrr schreef:
Een van de vele redenen waarom ik het land heb verlaten :+

Jaloers op je! Maar Australie kom je niet zomaar binnen helaas.

Ligt eraan, ik zit op een sponsorvisum, mijn baas sponsort mij. Hierdoor heb ik over een aantal jaar een Australische nationaliteit :)