Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Cowgirl schreef:Ketaki schreef:als je veel piekert, is het dan niet goed om bv met honden ( weet niet of je die hebt)
in het bos te wandelen, zodat je hoofd leeg komt.
ik heb trouwens zelf ook nog melatonine om sneller in slaap te komen.
heb het wel via de huisarts gekregen.
Ik vind het heerlijk om alleen in het bos te gaan lopen met m'n hondje ja. Dat ontspant me even, net als lekker naar m'n bijrijdpaard. Maar zodra ik weer thuis ben is het weg en voel ik me gewoon weer net zo.
Ik zat ook te denken aan slaappillen, maar dat is natuurlijk niet heel goed voor je waardoor ik dat het liefste uit wil stellen omdat je daar schijnbaar weer moeilijk vanaf komt. Om dat zo maar te zeggen.
Liesj1998 schreef:Melatonine is geen verslavend middel, vaak word er 0.3 mg voorgeschreven. Dit wekt, makkelijk gezegt, alleen maar je slaap op. Wat wij hier vaak thuis doen is het alleen te gebruiken als je 's ochtends heel vroeg weg moet of als je de dag erna een drukke dag hebt of als je in jou geval gewoon een goede nachtrust wilt hebben.
Wat je vriend betreft, laat je niet 'mis'bruiken door hem, en zodra hij gaat claimen zou ik m echt een paar dagen laten zitten om vervolgens een goed gesprek aan te gaan. Mocht dit nou niet werken, dan ben ik toch bang dat hij niet 'the one' voor je is.
Mijn advies: Ga langs de dokter om Melatonine ( => slaappillen ) te krijgen, heb je iig een goeie nachtrust en krijg je misschien ook nog een andere kijk op dingen doordat je meer energie hebt.
Succes !