Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mars schreef:Het zal er wel weer aan liggen dat ik een enorm oude muts ben, maar ik snap geen kont van dit topic
Even samenvattend:
- TS wil vloetjes/vloeitjes met smaak proberen om niet meer te 'choken' en niet meer 'socially awkward' te zijn?
- tegelijkertijd wil ze liever niet meer roken, maar het is heel 'complicated' en zonder roken geen #swag?
- en #YOLO?
![]()
![]()
![]()
Oja en wat is 'lawl', 'hayat' en 'bisjes'?
Saskiaatje schreef:Now she want a photo, you already know though. You only live once ‒ that’s the motto, nigga, YOLO! And we 'bout it every day, every day, every day. Like we sittin’ on the bench, nigga, we don’t really play. Every day, every day, fiets what anybody say, can’t see 'em 'cause the money in the way. Real nigga, what's up?

Dat 'choken' neem ik dan maar voor lief
Mars schreef:Er begint me nu wat te dagen ja, dit verklaart een heleboel
En als je hier dan een peuk met smaakvloeitje bij opsteekt dan ben je niet meer 'socially awkward' en heb je automatisch ook #swag en #omg? Goh, ik wist niet dat dat zo makkelijk ging
Jammer dat nou de AH dicht is, anders had ik die vloeitjes gaan halen, kan ook nog wel wat #YOLO en #swag gebruiken volgens mijDat 'choken' neem ik dan maar voor lief