Er kunnen talloze redenen zijn waarom mensen 50 euro hebben en niet kleiner (de belangrijkste dus dat je ze meestal automatisch krijgt als je pint tenzij je moeite doet om ze niet te krijgen - en dan nog kan het niet altijd.)
En ik weet over het algemeen best of ik kleingeld heb of niet, daar hoef ik vaak niet voor te kijken. En soms weet ik dat ik het nog nodig heb, waardoor ik het niet uit wil geven. Daar heeft een cassiere eigenlijk helemaal niets mee te maken. Het is heel aardig van de klant als ze dat wel willen - het is vaak ook een winwin aangezien ik als klant ook liever 20ct aan muntjes kwijt ben dan 4,80 aan muntjes erbij krijg - maar het is niet verplicht dus een beetje meer respect voor je klanten daarmee mag best

Mensen kwamen daarom altijd maar 1 keer bellend aan de kassa, daarna altijd netjes telefoon omlaag.

Zegt hij ik had op het bonetje gezien dat jullie de vorige kerr de keukenrol vergeten waren dus betaal ik het nu even. ik vind mezelf echt een brave klant maar zo braaf ben ik toch echt niet