Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:17

Celiien schreef:
Zo had ik wel eens een meisje voor me, was bij etos of kruidvat oid. Die vroeg om een pakje condooms (meisje was een jaar of 13). dus die vrouw achter de kassa keek haar zo aan en zegt tegen haar, heb je je id bij je? Dus dat meisje helemaal
Rood worden en zeggen uh nee? Zegt die mevrouw achter de kassa dan krijg je ze niet mee van mij :=

En daarna keek ze mij aan en gaf ze me een knipoog en gewoon normaal :') . Tjah ik gaf haar ergens toch wel groot gelijk, ze was echt max 14! maar nu de vraag of ze ze wel ergens anders heeft gehaald of toch maar niet := ? Hoop t dan weer wel zegmaar :')

Hahaha sorry maar das echt knap banketstaaf voor dat meisje.
Ik ben zelf caissière bij kruidvat en moet naar id vragen bij condoomverkoop.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:18

kani_ejj schreef:
Celiien schreef:
Zo had ik wel eens een meisje voor me, was bij etos of kruidvat oid. Die vroeg om een pakje condooms (meisje was een jaar of 13). dus die vrouw achter de kassa keek haar zo aan en zegt tegen haar, heb je je id bij je? Dus dat meisje helemaal
Rood worden en zeggen uh nee? Zegt die mevrouw achter de kassa dan krijg je ze niet mee van mij :=

En daarna keek ze mij aan en gaf ze me een knipoog en gewoon normaal :') . Tjah ik gaf haar ergens toch wel groot gelijk, ze was echt max 14! maar nu de vraag of ze ze wel ergens anders heeft gehaald of toch maar niet := ? Hoop t dan weer wel zegmaar :')

Weet je toevallig ook waarom? Willen ze meer zwangerschappen of zo? :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:19

Ooo kijk dat wist ik dus niet := zoals ik zei ik gaf mevrouw groot gelik, maar wist niet dat er een leeftijdsgrens op zat. Weer wat geleerd! In de supermarkt is dat niet zo volgens mij :n

Naja ik vind het niet normaal dat een 13/14jarigr seks heeft maar goed :')

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:19

naomi_g1998 schreef:
Celiien schreef:
Nou dan mag je wel wat doen aan je reactievermogen want ik vind t echt niet okee dat je dan maar een schep pakt en iemand daarmee slaat :=
:j Ik heb mijn hond als puppy nooit in een winkel meegenomen hoor. Komt die als die groot is toch niet meer, blijft die maar lekker eventjes in de auto.

Ben der ook voor in therapie. :)

Mijn honden blijven nooit in de auto. Ti's zelfs zo stel ik laat ze nu met dit weer in de auto me ramen open dan slaan ze alsnog de ruiten in. En daar heb ik geen zin in.

fourseasons

Re: Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:20

Celien, vind ik ook niet maar beter als dat ze het onveilig doen. :Y)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:21

Celiien schreef:

Ik ben zelf caissière bij kruidvat en moet naar id vragen bij condoomverkoop.[/quote]
Weet je toevallig ook waarom? Willen ze meer zwangerschappen of zo? :')[/quote]

Geen idee. We mogen niet verkopen aan jongeren onder de 16.
Vindt ook niet maar dat ben ik dat je onder doe leeftijd met iemand naar bed gaat. Ben je eigenlijk nog te jong voor ( of ben ik zo ouderwets ?)

callum

kani_ejj schreef:
Celiien schreef:
Had ik ook gedaan Naomi :j volgens mij mag je overigens niet eens hond mee in meeste filialen. Vind dat sws iets achterlijks laat je hond lekker thuis, tenzij je een blindengeleidehond heb :=

Bij onze mag je binnen met hond.
Was ook echt niet dat ik dacht van oh laat ik hem eens slaan.
Was meer een reactie van.
Ik heb hem ook gevraagd of die niet kon lezen.
Mijn honden worden niet opgeleid voor hulphond. Maar jonge dieren neem je mee naar zo goed als alles. Om te leren kennen.

Ik.geloof toch ook dat mijn reactie zou zijn mep. Echt serieus waarom moet iedereen altijd maar elke hond aaien. Zijn geen publiek eigendom. Hetzelfde als voeren.
Als iemand jou kind zomaar snoepjes voert of dreigt tr slaan omdat iets hem niet aanstaat. Dat accepteer je toch ook niet.

Vraag eerst aan de eigenaar of je hem mag voeren aairn etc dan heb je ook geen probleem
En ging daarna door maar was brokken vergeten. Dus dan maar even langs.

Siglos

Ik dacht dat ze de hond had geslagen maar je had dus de medewerker geslagen met de sneeuwschep? :o
Ik kan dat niet echt voor me zien

AaronYve

Liever dat dat meisje en partner condooms gebruiken dat ze een ongelukje hebben.
Ik had ze wel verkocht aan haar.
Heb het zelf nooit meegemaakt eigenlijk.

Wel dat er iemand een heel tribunaal aan spullentjes kocht bij de AH

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:23

Siglos schreef:
Ik dacht dat ze de hond had geslagen maar je had dus de medewerker geslagen met de sneeuwschep? :o

Hij deed poging tot of had al een mep gegeven en wilde de tweede geven.
Aan een pup

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:23

kani_ejj schreef:
Celiien schreef:

Weet je toevallig ook waarom? Willen ze meer zwangerschappen of zo? :')[/quote]

Geen idee. We mogen niet verkopen aan jongeren onder de 16.
Vindt ook niet maar dat ben ik dat je onder doe leeftijd met iemand naar bed gaat. Ben je eigenlijk nog te jong voor ( of ben ik zo ouderwets ?)[/quote]

Mee eens!
Maar om dan de verkoop van condooms voor jongere mensen te 'stoppen' vind ik dan misschien weer 'gevaarlijk'.
Als ze het willen doen, doen ze het toch wel denk ik. En in dit geval dan ook onveilig lijkt mij?!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:24

:')

En nee hoor je bent niet ouderwets aangelegd, ik vind dat ook echt bizar := Maar volgens mij hoort dat tegenwoordig bij het stoer doen en de sociale druk die op je wordt gelegd ofzo :')

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:26

Klopt dat denk ik ook. Maar ik mag het dan niet verkopen kost me me baan. Als m'n baas erachter komt of dat het bijv iemand is die gaat kijken of wij het verkopen aan. Hebben we ook al gehad. Dan is er een mysteryshopper en dan sturen ze een minderjarige voor sigaretten medicijnen en condooms als je die verkoopt ben je direct ontslagen

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:27

Ik vind het ook wel raar dat je geen condooms mag verkopen aan 13- of 14-jarigen. Ja, ik vind het ook wel vrij jong, maar tegenwoordig vinden die meisjes dat zelf 'normaal'. Je houdt ze toch niet tegen en dan kunnen ze het maar beter veilig doen. Er zijn nog steeds veel te veel meisjes die denken "Oh, maar zo snel word je toch niet zwanger, we doen wel gewoon zonder!"

Maar ik snap wel dat je het niet doet, het moet je niet je baan kosten :P Maar misschien toch eens aankaarten bij je baas?

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:27

Ik was een keer bh's passen en werd geholpen door een medewerkster. Mijn moeder nam de gekozen bh mee om af te rekenen en de rest die ik had gepast lagen nog in het hokje. Toen kwam de de medewerkster opeens mijn hokje binnen om haar bh's op te halen. Gelukkig was ik net klaar, maar vond het toch vrij asociaal.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:28

Condoomanoniem.nl ofzo was het toch _O-

Anoniem

_xrose schreef:
Ik was een keer bh's passen en werd geholpen door een medewerkster. Mijn moeder nam de gekozen bh mee om af te rekenen en de rest die ik had gepast lagen nog in het hokje. Toen kwam de de medewerkster opeens mijn hokje binnen om haar bh's op te halen. Gelukkig was ik net klaar, maar vond het toch vrij asociaal.

Dat had ik ook een keer :+ Beetje asociaal ja.

Anoniem

Celiien schreef:
Condoomanoniem.nl ofzo was het toch _O-

Condoomfabriek vind ik een toppertje *\o/* _O-

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:29

Ik vind het ook altijd zo apart dat die lingeriewinkelmensen altijd zo je hokje binnen komen vallen :+ Ben het inmiddels wel gewend, maar moest daar toch wel even aan wennen zo de eerste keer. En dat ze dan ook even aan je boezem komen sjorren :=

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 19:29

kani_ejj schreef:
Celiien schreef:

Dit mag wettelijk gezien niet...?

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:29

Mijn dochter had nieuwe schoenen nodig,dus zijn we 'even' gaan shoppen.
Even ter notie...mijn dochter heeft een groelijke hekel om andere schoenen voor het eerst aan te trekken.
Ze was toen net 2 jaar oud.
Dus je begrijpt het al...dat werd krijsen in de winkel,maar ja...schoenen moeten wel even gepast worden.
Stond er zo'n winkel medewerker die zei:'moet dat op de vroege ochtend'
Keek hem aan en zei van:''pardon...vroeg????....tis 11 uur geweest' :x

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:30

kani_ejj schreef:
Siglos schreef:

Aan een pup

Ik had ook verwacht dat je de hond geslagen had. Hoop niet bij jou in de buurt te wonen als je zulke losse handjes hebt. :n

Belachelijke reactie.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:31

Ik was laatst opzoek naar een donkerblauw broekpak voor een sollicitatie. Ben redelijk lang dus heb lengtemaat 36 nodig, of een lange 34. Dus ik naar de Mango, aan dat meisje gevraagd of ze zoiets had. Ze zou even gaan kijken. Duurde super lang, wilde al bijna een van de andere medewerksters vragen, komt ze uiteindelijk terug met.... jumpsuits :')

Juist :+ Toen maar gevraagd of ze uberhaupt broeken in lengtematen hadden. Die hadden ze niet dus het meisje bedankt voor haar hulp en weg gegaan :')

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:32

Celiien schreef:

Ik ben zelf caissière bij kruidvat en moet naar id vragen bij condoomverkoop.[/quote]

Dit mag wettelijk gezien niet...?

?? Staat aangegeven in de kassa en gezegd door leiding.
Heb wel eens gezegd tegen hoofdkantoor maar niet meer van gehoord

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:33

kani_ejj schreef:
Siglos schreef:

Aan een pup

Een hond van 11 maanden een pup? Die is jong volwassen hoor. En een poedel die zn lip optrekt.....
Als jouw hond niet tegen vreemde mensen kan, moet je hem niet in die situatie brengen.
Jij weet dat, jij laat die hond ook nog eens alleen terwijl je weet dat mensen alleen een poedel zien en niet op zn tuig kijken, en als je dan de consequenties ervan krijgt ga je slaan? Zal wel grootspraak zijn van die sneeuwschep, maar de enige die hier fout is ben jij...