Beschaamd winkelen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:16

Yonker schreef:
Selka schreef:
Whahaha Sanne :P Ben ook wel benieuwd ja..

@Yonker, misschien is het wel gewenst toch? Ik heb al heel veel testen gekocht en ben nog nooit raar aangekeken :)

Ook dat kan nog :D

Niks mis mee om een zwangerschapstest te halen of condooms. Ik durfde het ook niet toen ik 17 was of was ik 16 nou ja.... Maakt ook niet uit. Maar ik snap dat je, je ervoor kan schamen als je zo jong bent.
Maar als je 23 bent????? Jeeeeeetje hoe moet dat ooit als je moeder er niet meer is? Of laat je dan iemand anders tampons halen? :')

Kurk d'r in zouden ze hier zeggen. :')

Ik heb heel lang gehad dat als ik een zak chips haalde dat ik me al schaamde. :=
Maar is gelukkig niet meer zo.

Maar die ene keer dat ik aan mijn baas vroeg of ik even naar de jumbo mocht want ik was onverwachts ongesteld moest worden en ik toen geld moest lenen van mijn collega omdat ik geen geld mee had wel wel heel akward. :x :x

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:18

Ik wist niet eens dat de MA pil gewoon in de winkel te krijgen was :oo

Ik loop hopeloos achter....

of ik ben heul veilig :')
Laatst bijgewerkt door Amaris op 17-12-13 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Amaris schreef:

Bij de drogisten toch?

Jodie_

Nou ik doe er echt niet moeilijk over als ik een morning-after pil of een zwangerschapstest of iets dergelijks moet halen, maar ik heb bij de morning-after pil een keer gehad dat de vrouw van de apotheek me dat ding echt hoofdschuddend overhandigde.. Hoezo je hebt je oordeel klaar. Kreeg bijna de neiging om uit te leggen waarom ik er eentje kwam halen (antibiotica bij de pil). En bij een zwangerschapstest gewoon een keer bij de Albert Heijn waar ik vroeger had gewerkt, een caissière die ik wel kende en die de volgende keer dat ik in de winkel was vroeg: En?? Wat is er uit de test gekomen? Ik was zo benieuwd! :wow:

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:19

MarlindeRooz schreef:
Amaris schreef:

Bij de drogisten toch?

jamaarjamaarjamaar... dah wist ik nie!

Dobby91

JoyCiej007 schreef:
Nee hoor, schaam ik me totaal niet voor.

Ik zou alleen bepaalde dingen zoals bijv. morning afterpil en/of zwangerschapstest (die ik gelukkig nog nooit nodig heb gehad) niet hier bij de dorpsdrogist halen, maar liever in de stad.

En dat puur vanwege het feit dat we hier in een klein dorpje wonen, waar iedereen elkaar wel zo'n beetje kent en waar de verhalen natuurlijk héeel erg snel gaan. Heb er niet zo'n behoefte aan in zo'n geval dat er praatjes ontstaan over dergelijke dingen.

Ik heb ook geen moeite met zulke dingen halen, behalve in het dorp waar ik vandaan kom met dezelfde reden haha. :Y)

Mijn moeder en ik hebben er trouwens altijd onwijs veel plezier in om in een streng christelijk dorp bij ons in de buurt naar de drogist te gaan. We gaan dan namelijk altijd uitgebreid bij de seksartikelen kijken en het daarover hebben. ''Goh mams, heb jij deze durex play al geprobeerd?!''. Die gezichten van die mensen, volledig in shock, fantastisch! *\o/*

Selka

JoyCiej007 schreef:
Davinia: ook niet als je vriend dan een mooi (sexy) lingeriesetje voor jou mag uitkiezen en daar vervolgens zelf ook lekker van mag 'genieten'???? :+

zo kreeg ik mijn vriendjes altijd wel de winkel mee in hoor, die vonden het fantastisch. En helemaal als ik dan in het pashokje stond en zij de winkel gingen afstruinen naar een mooi setje, hihi, veel mannen voelen zich dan héel wat :')

Nope dan nog niet.. Naakt is beter zegtie dan altijd :P Of zoveel geld voor de 2 minuten :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:20

Gittekit schreef:
JoyCiej007 schreef:

Ik zou alleen bepaalde dingen zoals bijv. morning afterpil en/of zwangerschapstest (die ik gelukkig nog nooit nodig heb gehad) niet hier bij de dorpsdrogist halen, maar liever in de stad.

En dat puur vanwege het feit dat we hier in een klein dorpje wonen, waar iedereen elkaar wel zo'n beetje kent en waar de verhalen natuurlijk héeel erg snel gaan. Heb er niet zo'n behoefte aan in zo'n geval dat er praatjes ontstaan over dergelijke dingen.

Ik heb ook geen moeite met zulke dingen halen, behalve in het dorp waar ik vandaan kom met dezelfde reden haha. :Y)

Mijn moeder en ik hebben er trouwens altijd onwijs veel plezier in om in een streng christelijk dorp bij ons in de buurt naar de drogist te gaan. We gaan dan namelijk altijd uitgebreid bij de seksartikelen kijken en het daarover hebben. ''Goh mams, heb jij deze durex play al geprobeerd?!''. Die gezichten van die mensen, volledig in shock, fantastisch! *\o/*

_O- geweldig

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:22

Selka schreef:
JoyCiej007 schreef:
Davinia: ook niet als je vriend dan een mooi (sexy) lingeriesetje voor jou mag uitkiezen en daar vervolgens zelf ook lekker van mag 'genieten'???? :+

zo kreeg ik mijn vriendjes altijd wel de winkel mee in hoor, die vonden het fantastisch. En helemaal als ik dan in het pashokje stond en zij de winkel gingen afstruinen naar een mooi setje, hihi, veel mannen voelen zich dan héel wat :')

Nope dan nog niet.. Naakt is beter zegtie dan altijd :P Of zoveel geld voor de 2 minuten :')

haha! dat is meer MIJN denkwijze.

Vriendje zou zoooo blij zijn met een mooi setje voor mij, en ik hou het gewoon bij mn verwassen hema bh's want het beste werk gaat toch gewoon naakt. :Y)
Die 3 seconden tussen bovenkleding uit en in bed... naahhh geef mij mn hemaspul maar

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:23

Selka schreef:
JoyCiej007 schreef:

Pff nou, doe mij maar een mooi setje, dan valt er nog iets uit te kleden, alsof je een cadeau'tje uitpakt :')

Maarja mannen he, straight to the point. :))

Selka

Re: Beschaamd winkelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:24

Nou inderdaad :D Haha Amaris hier dan wel geen verwassen ondergoed maar gewoon saai wit en zwart.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:29

Ik heb zelf ook geen moeite met shoppen (nog niet ben nu 14)
maar als ik dan met smam naar de jumbo ga en de halve school staat daar gaat er toch een klein schaam momentje door je heen

Edit: en voor mensen die zicht schamen condoomanoniem.nl

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:31

JoyCiej007 schreef:

Nee, dat vindt ie vreselijk, hij voelt zich dan zo voor schut staan als hij tussen die lingerie moet gaan kijken :+

sc1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:32

Just_Sannee schreef:
Telt ook winkelen op 1 april met een moeder die het heel grappig vind om dan stiekem 'rare' dingen bij vreemde mensen in een karretje te doen? :')

Mensen draaien zich even weg van het karretje om wat te zoeken of te pakken, mams legt er een kokosnoot in, een 5 kg zak rijst, wat andere rare groenten.. Mams gaat verder met eigen boodschappen en doet heeel serieus.
Man en vrouw zijn weer bij het karretje;
'schat, waarom heb jij een kokosnoot in de kar gelegd?'
Man zegt dat ie het niet heeft gedaan en staan vervolgens te kibbelen hoe het dan wel in het karretje komt :')

Zucht.. Moeders :')

Zalige mama! Ik zou in een deuk liggen! _O-

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:34

steflyn schreef:
Just_Sannee schreef:
Telt ook winkelen op 1 april met een moeder die het heel grappig vind om dan stiekem 'rare' dingen bij vreemde mensen in een karretje te doen? :')

Mensen draaien zich even weg van het karretje om wat te zoeken of te pakken, mams legt er een kokosnoot in, een 5 kg zak rijst, wat andere rare groenten.. Mams gaat verder met eigen boodschappen en doet heeel serieus.
Man en vrouw zijn weer bij het karretje;
'schat, waarom heb jij een kokosnoot in de kar gelegd?'
Man zegt dat ie het niet heeft gedaan en staan vervolgens te kibbelen hoe het dan wel in het karretje komt :')

Zucht.. Moeders :')

Zalige mama! Ik zou in een deuk liggen! _O-

OHH of ze gaan spontaan in de winkel raar meezingen of meedansen dat vind ik wel super erg

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:44

condooms krijg ik gelukkig gewoon van mijn broer :D tampons doe ik totaal niet moeilijk over en de morning after pil laat ik lekker door me vriend dan halen ik zie mezelf echtniet de winkel in gaan om dat te halen.
en wat betreft de hunkemuller enzo vind mijn vriend helemaal geweldig om dan setjes uit te zoeken :') en hij weet mijn maat dus en dan is hij opeens heel erg kritisch alsof ik een trouwjurk ofzo ga kopen :=

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:46

Doanique schreef:
Just_Sannee schreef:
Wát zijn tampons met vleugels?
Vliegen die er zo in? _O-

Ja! En in mei leggen ze eieren :j

hahaha _O- _O-

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:53

tampons ook nooit echt last van gehad.... in het begin wel omdat ik altijd veel nodig heb :+
kwam ooit eens mijn aardrijkskunde docent tegen terwijl ik aan het winkelen was... hij praat nogal hard, dus hij riep door de winkel heen: ' Zoooo Romy, daarom was je vandaag dus zo vrolijk!' en bedankt meneer... -__-''

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:57

StonedRomy schreef:
tampons ook nooit echt last van gehad.... in het begin wel omdat ik altijd veel nodig heb :+
kwam ooit eens mijn aardrijkskunde docent tegen terwijl ik aan het winkelen was... hij praat nogal hard, dus hij riep door de winkel heen: ' Zoooo Romy, daarom was je vandaag dus zo vrolijk!' en bedankt meneer... -__-''

Dat is niét zo leuk! := :')
Laatst bijgewerkt door hannah41 op 17-12-13 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:07

Condooms had mijn vriend al gekregen van zijn ouders al lang voordat we wat hadden. Die hadden zijn ouders al " voor t geval dat" gekocht voor hem. Ik heb 1 keer condooms via internet besteld. Ik was meer beschaamd toen "schoonmama" glijmiddel had gekocht voor mijn vriend en mij terwijl ik daar niks van af wist.

Voor de rest heb ik weinig gekke dingen hoeven kopen. Nog nooit een MAP of test hoeven halen voor mij zelf of iemand anders. Tampons/maandverband is ook geen probleem en toen ik ineens een doorbraakbloeding kreeg is vriendlief ook snel met mij midden in de stad een drogist in gerend. Leert hij gelijk welke merken mijn voorkeur hebben.
Vriendlief vind het ook helemaal niet erg om kleding te gaan winkelen. Zijn eerste angst was dat ik hem overal heen zou sleuren en hij er als een pakezel achteraan zou lopen. In praktijk blijkt het eerder andersom. Hij heeft al via zijn moeder achterhaald naar welke winkels ik moet en hij sleurt me overal heen om kleding te kopen terwijl ik de tassen draag. :') Lingerie is daarintegen wat minder makkelijk, mijn maat hangt eigenlijk nooit in de winkel en word vaak besteld. Bij mijn favoriete merk help hij via de folder of website wel uitzoeken.

Voor de rest maakt vriendlief wel eens grapjes als we bijv. langs een erotiek zaak lopen. In de trand van "even binnen kijken". Maar als ik daar dan doodleuk op reageer, "prima we kijken wel even" durft hij ineens niet en ben ik een gekwijf :')

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:12

Mijn vader is wel echt van het gek doen.. die staat gerust midden in de winkel als een gek te dansen. Of die loopt ineens als een zombie door de winkel :')! Midden in de winkelstraat ook geen probleem :+!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:24

LisaD schreef:
Mijn vader is wel echt van het gek doen.. die staat gerust midden in de winkel als een gek te dansen. Of die loopt ineens als een zombie door de winkel :')! Midden in de winkelstraat ook geen probleem :+!

Haha en dacht ik dat mijn ma gek is maar hier zat gekke ouders :')

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:42

[/quote]

Mijn moeder en ik hebben er trouwens altijd onwijs veel plezier in om in een streng christelijk dorp bij ons in de buurt naar de drogist te gaan. We gaan dan namelijk altijd uitgebreid bij de seksartikelen kijken en het daarover hebben. ''Goh mams, heb jij deze durex play al geprobeerd?!''. Die gezichten van die mensen, volledig in shock, fantastisch! *\o/*[/quote]
_O- geweldig[/quote]

die hierboven is geweldig! mijn moeder en ik zijn precies zo XD
samen met mijn moeder gaan we ineens dansen in de winkel of gaan we overgooien met een bolletje wol XD

maar goed, ik vind het verschrikkelijk om alleen naar de winkel te gaan, dan ben ik al iets minder gewaagd XD
de supermarkt gaat nog wel maar zelfs voor gewoon paracetemol op te halen knijp ik hem al behoorlijk. ik vind het echt niks aan om aan de kassa te moeten staan met de mensen achter me. ik krijg het spaans benauwd.. waarom weet ik eigenlijk niet..
mezelf een schop onder mijn kont geven en dan gaat het wel.. mensen kijken je wel erg raar aan als je condooms of een zwangerschapstest ophaald, alsof je iets fouts doet.. of inderdaad gaan de oudere dames achter me of de cassiere schudden met hun hoofd..

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:54

Het enige waarvoor ik me schaam is wanneer ik snoep koop (om een eetbui te hebben). Het liefst ga ik daarvoor naar verschillende winkels :=

De rest durf ik zo te kopen. 1e keer condooms was wel grappig, maar nu? I don't care!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:01

Het enigste waarvoor ik mij schaam tijdens boodschappen doen is mijn vriend die iedereen gedag zegt en bij naam noemt terwijl hij niet de juiste naam zegt omdat ie ze niet kent . Of een pakje jus of iets anders kleins in de winkelwagen van een stelletje kopen, en dan mij aanporren aan de kassa als ze elkaar verward aankijken. Echt een klein kind soms.

Ik schaam mij niet voor hetgene wat ik koop. Al koop ik een dildo bij de etos. Als de cassiere mij raar aankijkt ben ik zo dat ik er vragen over ga stellen. :z