.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:23

*\o/* ik heb gisteren de mijne gekregen! Gelukkig allemaal nuttige etenswaren, ik ben altijd een beetje "bang" dat ze er allemaal spectaculaire oneetbare dingen in stoppen voor het mooie, maar nu gelukkig niet (werk bij Fonville)
Ze hebben er spullen voor een voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en oud&nieuw in gedaan:
Zak tomatensoep, soepstengels, soepballetjes. En rijst, nasikruiden, sambal, ketjap, kroepoek. En allerlei crackertjes, zoutjes, popcorn, smeerkaas, chocomel, marshmallows en nog een paar kleine dingetjes :j
Erg leuk samengesteld zo, geen wijn, fruitschalen, kokosnoten etc. thank god, dat vind ik altijd zo'n ruimteverspilling := (en heb ik allemaal al eens in een kerstpakket gehad :') )

Vliendertje

Re: Het kerstpakket 2013; wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:28

Ik had een mini-BBQ op pootjes, met hamburgers ingeseald (schrijf je dat zo?), stokjes om vlees aan te prikken, sausjes, aanmaakblokjes en houtskool, ovenwant, met verder wat chocolaatjes, wijn, schuimpjes en bier etc. Super leuk :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:32

Nog niets :+
Vorig jaar een vage rare rugzak met een flesje wijn, jaar ervoor een fleecekleedje, jaar ervoor een geschiedenis boek van Nederland....
Ja worden zinvolle dingen uitgekozen bij ons...

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:38

Vandaag een leuk pakket gekregen met allerlei italiaanse dingetjes.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 00:19

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 06-03-24 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 00:21

niks :+
Dit jaar geen kerstpakket voor dit arme zieltje die zelfs nog wel jarig is met kerst :')
Maargoed... liever geen kerstpakket dan dat er iemand uit vliegt :D

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:08

Ik mocht dit jaar ook weer eens zelf mijn kerstpakket kiezen van Postnl.
Vorig jaar had ik het verrassingspakket waarvan de helft alweer door werd gesluisd naar mijn ouders.
Dit jaar de Makro kaart gekozen twv €25 dus ik ga even zelf een lekker pakket samenstellen :D

_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:14

Ik hoop dat ik wat krijg. Kan mijn pakket namelijk volgende week woensdag of donderdag ophalen, maar dan werk ik niet. Over andere opties word niet gesproken.
Vorig jaar kreeg ik een klein koffertje, echt super!

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:32

Ik heb een pas gekregen van www.mijnvoorjou.nl. Mag dus iets leuks uitzoeken voor 2 punten. Twijfel tussen een paninigrill of een blond servies kadokaart van €40 :D

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:44

Ivm de bezuinigingen krijgen we geen kerstcadeau dit jaar, naja ben allang blij dat ik iig nog werk heb, dus ach..

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:48

Ik werk niet meer op t moment en op stage krijg ik denk ik niks.

SuperAssie, ik kreeg vorig jaar wel een kerstpakket van de AH.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:50

L_iek schreef:
ingvdh schreef:
wij hebben ook een bon van cadeaucarroussel, voor onze eenheid mag ik het regelen en ik kan dus geen geschenk meer zien tegen de tijd dat ik hem krijg. Je kan kiezen van ijsmaker tot hemabon.

Dit jaar zal hij heel leuk verpakt in op een kalender, een berg collega's dachten natuurlijk weer " ik hoef geen kalender" en gooiden hem bij het oud papier om er later achter te komen dat voucher voor het geschenk er nog op zat. Dus mijn telefoon staat roodgloeiend, ook trouwens met chefs die in ene allerlei mensen een pakket willen geven die niet op de loonlijst staan, ik heb wel wat extra, maar zoveel nu ook weer niet. Op een of andere manier vergeten ze dat ik in september al definitieve aantallen moet leveren en denken er pas aan als het op hun buro ligt terwijl het ook een kleine moeite is ze in het systeem te zetten zodat ze automatisch meegaan. We zijn aan het fuseren en toen ik het voor mijn district deed was dit allemaal keurig geregeld en kon ik de extra vouchers eigenlijk altijd weggooien (wij betalen pas als ze verzilverd worden) nu komen er twee districten bij waarvan er 1 dat dus niet had gedaan. (en bedankt collega voor de overdracht, not!)

Haha, ik geloof dat ik bij hetzelfde bedrijf werk. Veel collega's hadden hem met kalender en al de prullenbak ingedaan.

:D Hier nog één. Zag idd al een berichtje voorbij komen op het net _O- .

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:56

Ik krijg hem donderdag, ben benieuwd!!!
Van de sportschool gaan we vanavond bowlen en uit eten, ben benieuwd of we nog iets krijgen... ;)

Vorig jaar kregen we 4 bonnen á 25,- voor een drankwinkel, bakker, boekenwinkel en een leuke winkel met allemaal woondeco dingetjes!!

Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, dus wees blij met wat je krijgt, ik heb het topic niet doorgelezen, maar sommige mensen (niet hier want heb niet gelezen ;)) kunnen zo zeuren over wat ze krijgen, dan denk ik echt, je krijgt het maar, wees blij!! :j

ik vind het altijd wel leuk, als je zo'n grote doos krijgt, vol spanning.... Haha

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:58

Yinka schreef:
Ik heb een pas gekregen van http://www.mijnvoorjou.nl. Mag dus iets leuks uitzoeken voor 2 punten. Twijfel tussen een paninigrill of een blond servies kadokaart van €40 :D

LEUK!!! Ik zou voor het blond servies gaan!! :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:01

wij mochten zelf kiezen wat we wilde :D (cadeaucarrousel)
ik heb een mooie tas uitgezocht, maar man wat veel keuze :oo

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:40

Ik vermoed dat ik m'n kerstpakket op 24 december krijg, duurt dus nog even.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:09

_Nikita schreef:
Ik hoop dat ik wat krijg. Kan mijn pakket namelijk volgende week woensdag of donderdag ophalen, maar dan werk ik niet. Over andere opties word niet gesproken.
Vorig jaar kreeg ik een klein koffertje, echt super!

Kan je dan niet even langs je werk gaan op het op te halen?

En voor al mijn collega's, als je voor het verrassingspakket gaat is de kans heel groot dat ik het voor je ingepakt heb. Een voordeel is dat we bij de Makro op bezoek mochten om te zien hoe zoiets nu allemaal werkt, maar we werden vooral zelf aan het werk gezet!
Laatst bijgewerkt door ingvdh op 14-12-13 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:11

De 22e heb ik een kerstborrel waarbij wij voor een bepaald bedrag mogen uitzoeken bij een meewerkende parfumerie die daar vanalles uitstalt. Weet eigenlijk niet of er nog een pakket naast zit.. :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:13

Ik ga de mijne dingsdag ophalen! :) Ben benieuwd. Meestal krijgen we een pakket, met allerlei dingen erin. Of cadeau bonnen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:15

Ik krijg niks :( Of nou ja niks...

Maar in plaats van een kerst pakket gaan we woensdag avond wel met zn allen wat drinken en een hapje eten :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:19

_Nancy schreef:
Ik krijg niks :( Of nou ja niks...

Maar in plaats van een kerst pakket gaan we woensdag avond wel met zn allen wat drinken en een hapje eten :)

oh dat hebben wij ook nog gedaan, met 2 vestigingen met zn allen 3 uur lang wokken :D
heb ik toch geluk als ik het zo lees

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:20

Jaaaaaaa blond servies!!
Krijg dit jaar een doos, had vorig jaar vvv bonnen en dat heb ik een stuk liever...

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:21

Haha ja crisis denk ik :=
Ach ja, een hapje en een drankje is ook íets toch :D

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:22

Ik heb gisteren te horen gekregen wat het kerstpakket zou zijn, een cadeaubon van het bedrijf waar ik werk. Natuurlijk erg attent, maar ik had toch gehoopt op een leuk kerstpakket om uit te pakken en mee te nemen.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:26

ingvdh schreef:
En voor al mijn collega's, als je voor het verrassingspakket gaat is de kans heel groot dat ik het voor je ingepakt heb. Een voordeel is dat we bij de Makro op bezoek mochten om te zien hoe zoiets nu allemaal werkt, maar we werden vooral zelf aan het werk gezet!

Wat zit er in, wat zit er in, wat zit er in?? :D :D