Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nu hangt ie aan m'n bed haha.
Als je dan bv een horloge of iets anders om wil, zit je gelijk helemaal vol. Met wat chiquere gelegenheden staan al die bandjes ook niet altijd even netjes..

Rebeccaa schreef:Ik vind die bandjes altijd zo gaan stinken. Ik heb na pinkpop in 2011 mijn bandje een maand of 3 laten zitten en toen vond ik het teveel gaan stinken. Ik heb hem niet af hoeven knippen, ik kon hem op de één of andere manier zo wijd krijgen dat mijn (mini mini mini) handje er doorheen kon. Ik vond het namelijk wel zonde om hem kapot te maken.Nu hangt ie aan m'n bed haha.
Ik heb wel heel lang een geknoopt bandje uit Milaan om m'n arm gehad, die heb ik na anderhalf jaar doorgeknipt, daar had ik dan wel weer moeite mee.. haha.
. Mijn bandjes zijn nooit gaan stinken of wat dan ook, ze gaan gewoon mee onder de douche en worden dan ook mee gewassen. En zoals Ryukapple zegt is een horloge eigenlijk veel viezer dan zo'n bandje, tenzij je 'm regelmatig wast. Amaris schreef:Ik zie mezelf al weeeeken met mn pinkpopbandje lopen![]()
Zou daar echt zo'n "kijk mij eens ik ben naar pinkpop geweest" geneer gevoel bij krijgen denk ik.
maar ik vind het ook sowieso niet mooi, ik baal er altijd van dat ik zo'n ding om moet en dan zorg ik al wel dat ie los genoeg zit dat ik het zo af en om kan krijgen; anders moet ik ook nog (ivm werk) elke dag een nieuw bandje halen.
(en ook geen horloges uiteraard!)
Al gaan ze bij mij meestal na één maand er al af. Nog nooit zo'n verzameling om mijn pols gehad dus. Wel in een gaaf foto/plakboek!
En na dit jaar een Rockwerchter bandje erbij.

. En mainstage was ik ook alleen maar bij NOFX, Fat Mike vond ik echt hilarisch met zijn mopjes over joden en zwarten, ze waren wel wat grof, maar het ging nog net door de beugel 
Snollygoster schreef:Ik ben alleen vrijdag geweest, ik moet mijn eindwerk namelijk nog afmaken![]()
Ik vond het heel leuk! Het fijne aan zo van die alternatieve festivals is dat je meer één (in het algemeen) genre hebt, en dus ook maar één groep mensen, terwijl de commerciële festivals meer een mengelmoes is van verschillende stijlen.
Ik heb heel veel leuke nieuwe bands leren kennen die ik eerst totaal niet kende, maar ben enkel in de Impericon stage geweest, ben zelfs niet bij Etnies of Macbeth geweest. En mainstage was ik ook alleen maar bij NOFX, Fat Mike vond ik echt hilarisch met zijn mopjes over joden en zwarten, ze waren wel wat grof, maar het ging nog net door de beugel
Wat vond jij ervan?
Vrijdag was er weinig te chillen, het ging vooral om opwarmen haha.

)xMyrth schreef:Snollygoster schreef:Ik ben alleen vrijdag geweest, ik moet mijn eindwerk namelijk nog afmaken![]()
Ik vond het heel leuk! Het fijne aan zo van die alternatieve festivals is dat je meer één (in het algemeen) genre hebt, en dus ook maar één groep mensen, terwijl de commerciële festivals meer een mengelmoes is van verschillende stijlen.
Ik heb heel veel leuke nieuwe bands leren kennen die ik eerst totaal niet kende, maar ben enkel in de Impericon stage geweest, ben zelfs niet bij Etnies of Macbeth geweest. En mainstage was ik ook alleen maar bij NOFX, Fat Mike vond ik echt hilarisch met zijn mopjes over joden en zwarten, ze waren wel wat grof, maar het ging nog net door de beugel
Wat vond jij ervan?
Vrijdag vond ik minder leuk dan zaterdag, maar dat komt vooral omdat het zo ontzettend koud was. Zaterdag was het warmer en je zag meteen iedereen chillen enzoVrijdag was er weinig te chillen, het ging vooral om opwarmen haha.
Ik vond NOFX behoorlijk tegenvallen, maar volgens mij ben ik de enige dus ik houd mijn mond daarover
Op Groez heb je toch best wel wat stijlen hoor!
Ik heb niet al mijn vrienden de hele tijd gezien, omdat we "elkaars bands" niet zo leuk vinden.
Er was hardcore, punk en zelfs skaaaaa (lekker dansen om op te warmen!)
Al met al was het weer geslaagd!!!
Alleen kan ik er maar niet aan wennen dat het 's nachts zo koud wordt, daar word ik wel een beetje saai van.

. Was eigenlijk totaal niet gepland