Ik heb eindelijk de grote stap gezet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 10:27

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-22 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Snollygoster

Re: Ik heb eindelijk de grote stap gezet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 11:03

Jeetje, dat is een hele verzameling! Mijn pols is nog steeds kaal en ik vind het best zo, maar na de zomer zal ik er ook weer een aantal hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:07

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-22 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:09

Ik knip mijn bandjes na de zomer telkens af waardoor ik er nooit meer dan 2 ofzo heb hangen. Ik bewaar ze wel, ze zitten in een fotokader zodat ik er nog naar kan kijken en kan terug denken aan de fijne herinneringen :)

Ambow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 16:56

Ik heb dit een tijdje geleden ook gedaan, in het begin voelde het echt heeeul vreemd. Ik had ze 2,5 jaar om mijn polsen zitten.
Werk op een manege en had tijdens het voeren altijd de tic om mijn mouw over mijn bandjes heen te trekken, de oudste stond al een tijdje op het punt om stuk te gaan. Dit heb ik zeker nog een paar dagen gedaan, nadat ik de bandjes al had afgeknipt. Omdat ik ze er 's winters af gehaald heb, is het maar een klein beetje te zien, maar ik had altijd hele witte plekken op mijn armen waar die bandjes zaten. :P

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:09

Ik vind die bandjes altijd zo gaan stinken. Ik heb na pinkpop in 2011 mijn bandje een maand of 3 laten zitten en toen vond ik het teveel gaan stinken. Ik heb hem niet af hoeven knippen, ik kon hem op de één of andere manier zo wijd krijgen dat mijn (mini mini mini) handje er doorheen kon. Ik vond het namelijk wel zonde om hem kapot te maken. :') Nu hangt ie aan m'n bed haha.

Ik heb wel heel lang een geknoopt bandje uit Milaan om m'n arm gehad, die heb ik na anderhalf jaar doorgeknipt, daar had ik dan wel weer moeite mee.. haha. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:31

.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:34

Goed zo! Weg met die yukkie dingen :')
Het ziet er altijd wat ranzig uit :')

Festival is voorbij en ding is allang van mijn pols af :D ik heb liever wat eleganters om de pols of niets.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 17-04-14 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:35

Ik zie mezelf al weeeeken met mn pinkpopbandje lopen :')

Zou daar echt zo'n "kijk mij eens ik ben naar pinkpop geweest" geneer gevoel bij krijgen denk ik.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:36

Soort statussymbool onder de festival gangers :')

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:37

vuurneon schreef:
Soort statussymbool onder de festival gangers :')

oh goody :') Ik snap het duidelijk weer niet blijkt maar weer.

Misschien de 'regels der festivallen' nog eens doorlezen :')

Ambow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:56

Ik vond het eerst altijd gewoon leuk, maar op een gegeven moment wilde ik ook weer andere armbanden om. Ik kreeg heel vaak armbandjes als cadeau en die droeg ik dan bijna nooit omdat ik al zoveel dingen om mijn pols had zitten. :P Als je dan bv een horloge of iets anders om wil, zit je gelijk helemaal vol. Met wat chiquere gelegenheden staan al die bandjes ook niet altijd even netjes..

En ik vond het heel irritant worden dat mijn polsen nog een uur nat bleven als ik onder de douche vandaan kwam, omdat die bandjes niet zo snel droog waren.

Maarrrr er komen gewoon weer nieuwe deze zomer, al denk ik dat die er daarna gewoon meteen af gaan.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:15

Ik heb nu twee bandjes van de laatste twee castlefests. Vind het gewoon leuk ze te dragen. En kan ze niet vies noemen. Op beide zit geen enkel vlekje en ook vrijwel ongerafeld en ze gaan altijd mee onder de douche waar ze regelmatig ingesopt worden. Dan vind ik een horloge viezer die worden vrijwel nooit schoongemaakt gaan alleen snachts af en je zweet er meer onder. Maarja dat maakt mensen schijnbaar niet uit :+

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:19

neeeeeeee, je hebt ze afgeknkipt |(

bij mij blijven ze ook altijd mooi om mijn pols zitten haha.
helaas heb ik twee jaar geleden eindexamen gedaan en toen moesten de bandjes er echt af van mn moeder. jammerrrrrrr, maar ik heb het wel gedaan hihi. SPIJJJJTT achteraf. Dat hele gala waren mn bandjes eigenlijk echt niet waard, dus ik heb ze maar op mn deur gehangen.

de bandjes die ik daarna gespaard heb, blijven mooi zitten hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 16:23

.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 20:24

Ik heb één festivalbandje en die kon meteen al niet blijven zitten door m'n werk, maar ik vind een pols vol altijd wel cool. Daar wil ik ook voor sparen, maar dan wel zo dat ik ze af kan doen. :)
Bij die ene (van Zwarte Cross 2013) heb ik een knoopje en een lusje eraan gemaakt, zodat hij om en af kan. :j

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 11:49

Rebeccaa schreef:
Ik vind die bandjes altijd zo gaan stinken. Ik heb na pinkpop in 2011 mijn bandje een maand of 3 laten zitten en toen vond ik het teveel gaan stinken. Ik heb hem niet af hoeven knippen, ik kon hem op de één of andere manier zo wijd krijgen dat mijn (mini mini mini) handje er doorheen kon. Ik vond het namelijk wel zonde om hem kapot te maken. :') Nu hangt ie aan m'n bed haha.

Ik heb wel heel lang een geknoopt bandje uit Milaan om m'n arm gehad, die heb ik na anderhalf jaar doorgeknipt, daar had ik dan wel weer moeite mee.. haha. :')

Dan denk ik toch dat je iets verkeerd deed :'). Mijn bandjes zijn nooit gaan stinken of wat dan ook, ze gaan gewoon mee onder de douche en worden dan ook mee gewassen. En zoals Ryukapple zegt is een horloge eigenlijk veel viezer dan zo'n bandje, tenzij je 'm regelmatig wast.

Amaris schreef:
Ik zie mezelf al weeeeken met mn pinkpopbandje lopen :')

Zou daar echt zo'n "kijk mij eens ik ben naar pinkpop geweest" geneer gevoel bij krijgen denk ik.

Het is eigenlijk ook gewoon een manier van socializen onder de festivalgangers, makkelijk om een gesprek aan de gang te houden. Gewoon even naar die arm kijken en "oh, ben je daar ook geweest?" :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 16:34

Horloges vervagen niet, ik vind die bandjes toch vaak wat verbleken of wat gaan pluizen. Daardoor ziet het er imo al snel armoedig uit := maar ik vind het ook sowieso niet mooi, ik baal er altijd van dat ik zo'n ding om moet en dan zorg ik al wel dat ie los genoeg zit dat ik het zo af en om kan krijgen; anders moet ik ook nog (ivm werk) elke dag een nieuw bandje halen.

Gelukkig verboden op mijn werk, dus daar zie je die dingen niet terug :D (en ook geen horloges uiteraard!)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 16:51

Haha herkenbaar _O- Al gaan ze bij mij meestal na één maand er al af. Nog nooit zo'n verzameling om mijn pols gehad dus. Wel in een gaaf foto/plakboek! :D En na dit jaar een Rockwerchter bandje erbij.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 14:06

Vanaf vrijdag ga ik terug een eerste bandje hebben, ik heb een last minute beslissing genomen om naar Groezrock te gaan =:)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:35

Ik heb er weeeeeer een bandje bij, ghehe :D
Ik was namelijk ook op Groezzzzzz, as always!

Wat vond je ervan dit jaar Snollygoster?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 20:01

Ik ben alleen vrijdag geweest, ik moet mijn eindwerk namelijk nog afmaken :')
Ik vond het heel leuk! Het fijne aan zo van die alternatieve festivals is dat je meer één (in het algemeen) genre hebt, en dus ook maar één groep mensen, terwijl de commerciële festivals meer een mengelmoes is van verschillende stijlen.

Ik heb heel veel leuke nieuwe bands leren kennen die ik eerst totaal niet kende, maar ben enkel in de Impericon stage geweest, ben zelfs niet bij Etnies of Macbeth geweest :=. En mainstage was ik ook alleen maar bij NOFX, Fat Mike vond ik echt hilarisch met zijn mopjes over joden en zwarten, ze waren wel wat grof, maar het ging nog net door de beugel :')

Wat vond jij ervan?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:07

Celiien schreef:
Hmm nee ik heb er echt niks mee :') vind meer dan een week al aardig bah worden _O- vind t ook altijd een beetje vreemd/raar staan to be honest *kruipt weer weg want hoort hier duidelijk niet thuis :') *

ik vind het ook erg goor, ze worden heus niet schoon onder de douche

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:15

Snollygoster schreef:
Ik vond het heel leuk! Het fijne aan zo van die alternatieve festivals is dat je meer één (in het algemeen) genre hebt, en dus ook maar één groep mensen, terwijl de commerciële festivals meer een mengelmoes is van verschillende stijlen.

Ik heb heel veel leuke nieuwe bands leren kennen die ik eerst totaal niet kende, maar ben enkel in de Impericon stage geweest, ben zelfs niet bij Etnies of Macbeth geweest :=. En mainstage was ik ook alleen maar bij NOFX, Fat Mike vond ik echt hilarisch met zijn mopjes over joden en zwarten, ze waren wel wat grof, maar het ging nog net door de beugel :')

Wat vond jij ervan?

Vrijdag vond ik minder leuk dan zaterdag, maar dat komt vooral omdat het zo ontzettend koud was. Zaterdag was het warmer en je zag meteen iedereen chillen enzo :) Vrijdag was er weinig te chillen, het ging vooral om opwarmen haha.
Ik vond NOFX behoorlijk tegenvallen, maar volgens mij ben ik de enige dus ik houd mijn mond daarover :')

Op Groez heb je toch best wel wat stijlen hoor! :o
Ik heb niet al mijn vrienden de hele tijd gezien, omdat we "elkaars bands" niet zo leuk vinden.
Er was hardcore, punk en zelfs skaaaaa (lekker dansen om op te warmen! *\o/* )

Al met al was het weer geslaagd!!!
Alleen kan ik er maar niet aan wennen dat het 's nachts zo koud wordt, daar word ik wel een beetje saai van.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 16:37

xMyrth schreef:
Snollygoster schreef:

Wat vond jij ervan?

Vrijdag vond ik minder leuk dan zaterdag, maar dat komt vooral omdat het zo ontzettend koud was. Zaterdag was het warmer en je zag meteen iedereen chillen enzo :) Vrijdag was er weinig te chillen, het ging vooral om opwarmen haha.
Ik vond NOFX behoorlijk tegenvallen, maar volgens mij ben ik de enige dus ik houd mijn mond daarover :')

Op Groez heb je toch best wel wat stijlen hoor! :o
Ik heb niet al mijn vrienden de hele tijd gezien, omdat we "elkaars bands" niet zo leuk vinden.
Er was hardcore, punk en zelfs skaaaaa (lekker dansen om op te warmen! *\o/* )

Al met al was het weer geslaagd!!!
Alleen kan ik er maar niet aan wennen dat het 's nachts zo koud wordt, daar word ik wel een beetje saai van.

Ja het was inderdaad heul koud vrijdag. Ik sta toevallig met een foto in de krant dat echte groezrockfans niet weg te jagen zijn met de koude temperaturen, wist niet waar het artikel over zou gaan toen de fotografe ons vroeg om een foto :') :')

Bwah, ik vind dat je op Groezrock minder mengelmoes hebt dan op commerciële festivals.
Ik heb een vriendin enkel bij Taking Back Sunday niet gezien omdat zij toen naar H2O wou gaan. Heb jij TBS gezien? Ze hebben echt veel slechte commentaar gekregen :=

Ik vond het ondanks de koude ook geslaagd, wel jammer van The Offspring, die had ik echt graag willen zien..

Even terug ontopic: ironisch genoeg was mijn allereerste festivalbandje van Groezrock, en nu ik ze allemaal heb afgedaan begin ik terug opnieuw met Groezrock :Y). Was eigenlijk totaal niet gepland :')