Jaloezie ...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 02:23

Ik had het eerst even verkeerd begrepen, dacht dat hij jaloers was op t feit dat je een bijrijdpaard had, maar hij is dus gewoon jaloers omdat jij ook "veel" tijd bij je bijrijdpaard door brengt?
Ik vraag me ook af of het hem wel wat kan schelen, volgens mij kijkt hij op t moment alleen maar uit wat hij vind/denkt i.p.v dat hij zich in jou probeert te verplaatsen en probeert te begrijpen hoe het voor jou voelt.
Tja ik zou toch z.s.m een goed gesprek met hem aan gaan en hem heel duidelijk maken dat jij je hier ontzettend rot door voelt en probeer het altijd bij je zelf te houden met "Ik vind dat jij jezelf in een slachtofferrol trekt"(bijvoorbeeld) als je het bij jezelf houd gaat het vaak beter.
En gewoon duidelijk maken dat paarden je hobby zijn en dat zoals hij wil gaan "zuipen" op vrijdag avond, jij op een doordeweekse dag graag naar je bijrijdpaardje wil. En dat jij dat van hem ook begrijpt dus dat dat je het fijn zou vinden als hij dat van jou kant ook zou begrijpen.

Urion
Berichten: 779
Geregistreerd: 24-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 02:24

Dit heeft niets te maken met jouw bijrijdpaard maar om het feit dat hij niet kan delen. Hij is gelukkig met jou en kan door zijn onzekerheid niet begrijpen dat je ook naast een leuke lieve relatie, dingen voor jezelf kunt doen. Als ik jou was zou ik het houden van even op afstand houden en eerlijk zijn naar jezelf toe. Je hebt nu anderhalve maand een relatie en je krijgt problemen met het feit dat je een bijrijdpaard hebt. Wat nu als je over weer anderhalve maand de mogelijkheid krijgt om een eigen paard te houden, of over vijf jaar? Of misschien wil je ineens op yoga of elke woensdagochtend om tien uur 80 rondjes om je huis rennen.....

Dit heeft niets te maken met wat je doet, maar dat je het doet en dan voornamelijk zonder hem. Jij mag er ook wezen en of je nu bij hem blijft of niet, vergeet alsjeblieft jezelf niet en BLIJF de dingen doen die je leuk vindt.

Ik heb in een heel beknelde relatie gezeten waarin alles dat ik zelf wilde doen niet goed werd geaccepteerd. Ik ben zelf erg spontaan met mensen en dingen en doe graag...wat dan ook. Uiteindelijk raakte ik mijzelf kwijt, ging compleet voor mijn vriend en begon zelfs HEM te claimen uiteindelijk, omdat je niks meer overhoudt van jezelf. Dus blijf dichtbij jezelf staan en denk na... voelt het niet goed? Doe het dan niet. Twijfel je? Doe het dan niet. Dit is jouw leven en hij moet een leuke fijne aanvulling zijn, geen belemmering!

Loveies

Berichten: 277
Geregistreerd: 27-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 02:26

Annett1990 schreef:
Ik had het eerst even verkeerd begrepen, dacht dat hij jaloers was op t feit dat je een bijrijdpaard had, maar hij is dus gewoon jaloers omdat jij ook "veel" tijd bij je bijrijdpaard door brengt?
Ik vraag me ook af of het hem wel wat kan schelen, volgens mij kijkt hij op t moment alleen maar uit wat hij vind/denkt i.p.v dat hij zich in jou probeert te verplaatsen en probeert te begrijpen hoe het voor jou voelt.
Tja ik zou toch z.s.m een goed gesprek met hem aan gaan en hem heel duidelijk maken dat jij je hier ontzettend rot door voelt en probeer het altijd bij je zelf te houden met "Ik vind dat jij jezelf in een slachtofferrol trekt"(bijvoorbeeld) als je het bij jezelf houd gaat het vaak beter.
En gewoon duidelijk maken dat paarden je hobby zijn en dat zoals hij wil gaan "zuipen" op vrijdag avond, jij op een doordeweekse dag graag naar je bijrijdpaardje wil. En dat jij dat van hem ook begrijpt dus dat dat je het fijn zou vinden als hij dat van jou kant ook zou begrijpen.


Ik ben afgelopen zondag pas voor het eerst 1,5 uur geweest, met een beetje praten met de eigenaresse erbij. Die avond begon het "gezeur" al.

Loveies

Berichten: 277
Geregistreerd: 27-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 02:27

Urion schreef:
Dit heeft niets te maken met jouw bijrijdpaard maar om het feit dat hij niet kan delen. Hij is gelukkig met jou en kan door zijn onzekerheid niet begrijpen dat je ook naast een leuke lieve relatie, dingen voor jezelf kunt doen. Als ik jou was zou ik het houden van even op afstand houden en eerlijk zijn naar jezelf toe. Je hebt nu anderhalve maand een relatie en je krijgt problemen met het feit dat je een bijrijdpaard hebt. Wat nu als je over weer anderhalve maand de mogelijkheid krijgt om een eigen paard te houden, of over vijf jaar? Of misschien wil je ineens op yoga of elke woensdagochtend om tien uur 80 rondjes om je huis rennen.....

Dit heeft niets te maken met wat je doet, maar dat je het doet en dan voornamelijk zonder hem. Jij mag er ook wezen en of je nu bij hem blijft of niet, vergeet alsjeblieft jezelf niet en BLIJF de dingen doen die je leuk vindt.

Ik heb in een heel beknelde relatie gezeten waarin alles dat ik zelf wilde doen niet goed werd geaccepteerd. Ik ben zelf erg spontaan met mensen en dingen en doe graag...wat dan ook. Uiteindelijk raakte ik mijzelf kwijt, ging compleet voor mijn vriend en begon zelfs HEM te claimen uiteindelijk, omdat je niks meer overhoudt van jezelf. Dus blijf dichtbij jezelf staan en denk na... voelt het niet goed? Doe het dan niet. Twijfel je? Doe het dan niet. Dit is jouw leven en hij moet een leuke fijne aanvulling zijn, geen belemmering!


Bedankt voor je post. :) Je hebt wel gelijk over het bovenstaande denk ik..

Urion
Berichten: 779
Geregistreerd: 24-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 02:29

Dat zeg ik, het gaat niet om wat je doet maar om het feit dat je het niet met hem doet. Hij is waarschijnlijk hartstikke bang dat je het leuker gaat hebben zonder hem, dan met hem. Mijn ex had dat ook heel erg. En ik dacht bij mijzelf toen ja..ik hou van hem en hij is gek op mij. Ik moet dit volhouden, voor hem gaan en hem leren van zichzelf houden en inzien dat ik bij hem blijf. Uiteindelijk is hij de enige geweest waar ik bij bleef want mijzelf raakte ik compleet kwijt. En het ergste is dat ze dat heerlijk vinden, onbewust. Je hebt tijd voor je ventje en dat is alles dat er toe doet.... het slechtste wat je kunt doen in een relatie. Je hebt alle signalen voor je neus liggen en ik zou het ontzettend goed begrijpen als je bij hem zou blijven. Maar kijk alsjeblieft wel uit en blijf jezelf vragen stellen. Ben ik gelukkig op deze manier? Mis ik iets? Wat wil ik? En relativeer...

Loveies

Berichten: 277
Geregistreerd: 27-11-13

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 02:31

Op dit moment ben ik zeker niet gelukkig en wil ook nu écht een goed gesprek met hem en dat hij ook eens gaat praten en zeggen hoe hij erover denkt. Ik zit eerlijk gezegd niet meer te wachten op de excuses van: Ik ben bang dat ik je kwijt raak want het is bij één van mijn vrienden een paar maanden geleden ook uitgegaan, so what? Daar zullen best redenen voor geweest zijn en ik wil weten waarom hij bang is en mij die vrijheid niet gunt.. Maar ja, was het maar zo makkelijk om dat eruit te krijgen.

Urion
Berichten: 779
Geregistreerd: 24-01-13

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 02:34

Dat is ook heel moeilijk. Ik heb anderhalf jaar een relatie gehad en ben er nu sinds drie maanden vanaf...en nog probeer ik hem te helpen op alle mogelijke manieren. Ben eigenlijk gek ook maar je kan het zo moeilijk los laten want eigenlijk is het ook heel aandoenlijk, dat iemand zo gek op je is.

Maar je kan het hem niet aanpraten hij moet het zelf in gaan zien. Wat je wel kan doen is voorstellen om veel te blijven praten. Stoppen met problemen bepraten via de whatsapp en echt face to face. Als jij naar je paard gaat en hij voelt zich daar paniekerig bij (zal hij wss ook wel voelen) of bang, moet hij dat gelijk uitten als jullie elkaar zien of even bellen met elkaar. Zo kun je het oplossen op het moment zelf en niet dagen later. Hopelijk gaat hij dan snel voelen dat je te vertrouwen bent en gek op hem bent. Maar wees wel realistisch, het kan ook niet lukken. Bij mij in ieder geval mislukt.

Loveies

Berichten: 277
Geregistreerd: 27-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 02:41

Ik wil er zeker mijn best voor gaan doen, maar meer dan dat kan ik niet. Als hij het (nu al) niet kan accepteren, hoe gaat het dan als ik van de zomer weer fanatieker wil gaan rijden? Zo realistisch denk ik dankzij de reacties in dit topic op dit moment wel, het is vreselijk moeilijk, maar ik moet ook aan mezelf denken inderdaad.

AvWShots

Berichten: 2510
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 02:49

Wauw...

Dit is wel lichtelijk bizar..
Hoe reageert hij op andere dingen die zelf onderneemt?
Het zijn maar 2 dagen per week, of beter gezegd 2 middagjes in de week.
Als hij na 1.5 maand al problemen maakt om dit, vraag ik me af of dit de onzekerheid is van een beginnende relatie of dat dit alleen maar erger gaat worden.
Als ik jou was zou ik ook zeker niet mijn verzorgpaardje opgeven om zo'n overdreven reactie van je vriendje.
Ik vind het wel het toppunt van egoïsme van hem.

Als hij zo graag bij je wil zijn, neem je hem toch gewoon mee naar stal. Kan die zich nog nuttig maken ook :+

Loveies

Berichten: 277
Geregistreerd: 27-11-13

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 02:51

Het gaat mij er niet alleen om dat ik kan rijden, ook dat ik nog dingen zonder hem kan doen. Heel eerlijk gezegd hoef ik hem geen 24/7 om me heen te hebben..

Als ik naar feesten gaan is hij toch wel steeds aan het appen en op school ook hoor, hij wil het liefst de hele dag door contact.

AvWShots

Berichten: 2510
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 02:52

Loveies schreef:
Weer een update: Ik kan morgen wel langs bij bijrijdpaard gaan, want: We gaan zo beginnen met goed zuipen en dan ben ik morgen in de ochtend ook een wrak.

Dus omdat hij morgenochtend niet in staat is, mag ik wel even langs mijn bijrijdpaard.


Please... Dump hem...
Wat een figuur..
Dit kan ECHT niet hoor.
Hij is alleen bezig met wat HIJ wilt en denkt zo te zien totaal niet aan jou.
Hij mag doen wat hij wilt, maar jij mag niet iets voor jezelf doen en moet je aanpassen aan hem.
Ik zou 1x face to face duidelijk maken dat als dit niet per direct veranderd je hier niet mee verder gaat. Want zo laat je je toch zeker niet langer behandelen, mag ik hopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 03:02

AnneXxX schreef:
Loveies schreef:
Weer een update: Ik kan morgen wel langs bij bijrijdpaard gaan, want: We gaan zo beginnen met goed zuipen en dan ben ik morgen in de ochtend ook een wrak.

Dus omdat hij morgenochtend niet in staat is, mag ik wel even langs mijn bijrijdpaard.


Please... Dump hem...
Wat een figuur..
Dit kan ECHT niet hoor.
Hij is alles bezig met wat HIJ wilt en denkt zo te zien totaal niet aan jou.
Hij mag doen wat hij wilt, maar jij mag niet iets voor jezelf doen en moet je aanpassen aan hem.
Ik zou 1x face to face duidelijk maken dat als dit niet per direct veranderd je hier niet mee verder gaat.


Je moet wel begrijpen dat t niet makkelijk is om t even uit te maken, voor ons als buitenstaanders is t makkelijk om te zeggen joh maak t uit, maar als wij zelf in zo'n situatie zitten willen we er ook nog voor blijven vechten en bij elkaar blijven.
Ik kan ook goed advies geven hoor ik wel eens maar zelf kan k het dan vervolgens niet beter vooral als t om relaties gaat..

Loveies

Berichten: 277
Geregistreerd: 27-11-13

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 03:08

Het moeilijke is dat ik onwijs veel van hem houd en voor hem heb moeten vechten voor m'n gevoel. We hebben tot afgelopen zondag een geweldige tijd gehad en dat mis ik nu gewoon vreselijk.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 03:29

Loveies schreef:
Het moeilijke is dat ik onwijs veel van hem houd en voor hem heb moeten vechten voor m'n gevoel. We hebben tot afgelopen zondag een geweldige tijd gehad en dat mis ik nu gewoon vreselijk.

je houd vreselijk veel van iemand, die je alleen voor zichzelf wilt, en dat hij lang leve de lol kan doorgaan met zuipen?

en jij niet naar je verzorgpaardje mag?


dat lijkt sprekend op het gedrag van mijn ex.

ik ben blij dat ik er iig vanaf ben, zou noooit meer een relatie willen met zo'n kneus :evaw: :evaw: :evaw: :evaw:

AvWShots

Berichten: 2510
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 03:35

Ja, de relatie duurt pas 1.5 maand. Ik denk meer aan het langere termijn.
Hoe langer je ermee doorgaat, hoe meer je samen zult opbouwen en hoe moeilijk er het wordt om iemand los te laten.
Ik vind het persoonlijk ook wel erg snel om na 1.5maand al te zeggen dat je van iemand houdt. Natuurlijk kan het zo voelen, maar je bent nu nog volop verliefd.
Het gaat mij er om dat je voor jezelf en hem echt een grens zou moeten trekken dat het gedrag wat hij nu vertoont echt niet door de beugel kan. Veranderd dat niet, kun je er beter z.s.m. uitstappen dan er nog mee verder te gaan en jezelf ongelukkig te maken met de relatie.
Ik denk dat je vooral moet nagaan voor jezelf wat op lange termijn het beste voor jou is. Begrijpt hij jou en komen jullie er samen uit; prima. Zo niet, zal de relatie jou alleen maar elke keer opnieuw ongelukkig maken.

Loveies

Berichten: 277
Geregistreerd: 27-11-13

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 03:38

We moeten gewoon even uitgebreid gaan praten met elkaar en dan kijken of we eruit kunnen komen en of hij mijn kant begrijpt en ik de zijne.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 03:40

Loveies schreef:
We moeten gewoon even uitgebreid gaan praten met elkaar en dan kijken of we eruit kunnen komen en of hij mijn kant begrijpt en ik de zijne.

ik denk niet dat praten daar veel zin in heeft, had het bij mijn ex ook niet.

hij mocht namelijk altijd uitgaan, en plezier hebben met zijn vrienden, maar wou ik naar stal, dan mocht ik niet.

heel bezitterig, zo gedraagt je vriend nu ook.

geef het weinig kansen -O- -O- -O- -O-

AvWShots

Berichten: 2510
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 03:42

Loveies schreef:
We moeten gewoon even uitgebreid gaan praten met elkaar en dan kijken of we eruit kunnen komen en of hij mijn kant begrijpt en ik de zijne.

Dat lijkt me inderdaad ook.
Alleen kan ik me voorstellen dat wanneer hij over zoiets onbenulligs (want er blijft genoeg tijd over) al zo'n probleem maakt
dat er nog een hoop zulke dingen zullen volgen.

Ik kan alleen maar zeggen; laat geen loopje met je nemen en stel duidelijke grenzen voor zowel jezelf als die je met hem bespreekt.
Wanneer je met elkaar gaat praten zou hij misschien al snel jou weten te overtuigen van zijn standpunt. Ik zou van te voren voor jezelf even opschrijven met welke uitkomst je minimaal akkoord gaat en later nog eens nagaan of de uitkomst hier binnen valt.

Loveies

Berichten: 277
Geregistreerd: 27-11-13

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 03:49

Bedankt voor alle tips.
Zal even een afspraak met hem gaan maken om te gaan praten en jullie op de hoogte houden.

Anouk_M

Berichten: 1199
Geregistreerd: 16-07-08

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 09:29

Hoi Ts,

Ik zou me er nog niet te druk over maken. Jullie zitten in het begin van jullie relatie, hij is onzeker en er veranderen ineens dingen. Via appjes kan alles heel anders over komen dan bedoeld, het is ook juist lief dat hij aan je denkt en misschien goed bedoeld dat hij je op de hoogte houd. Ga vandaag lekker uitwaaien bij je bijrijdpaard en plan een afspraak waarin je PRAAT met elkaar.. Gewoon rustig zonder hem meteen te veroordelen. En idd in jip & janneke taal uitleggen hoe jij je voelt, wat hij fout doet, wat je anders wilt.. Dat snappen jongens niet vanzelf zeker niet bij een eerste relatie..

Als ik naar veel bovenstaande bokkers had geluisterd had ik mijn vriend destijds ook direct moeten dumpen en hij is inmiddels mijn man, dus het kan allemaal nog goed komen ;) succes!

Loveies

Berichten: 277
Geregistreerd: 27-11-13

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 11:31

Bedankt nouksjens, dat geeft me hoop. :)


Ik zal jullie weer even een update geven van de situatie.

Had gister besloten te gaan slapen en hem links te laten liggen, maar dit was toch moeilijker dan gedacht en ik heb nog even duidelijk gemeld wat mij precies dwars zit en hem gevraagd ook aan te geven wat hem dwars zit zodat ik daar vandaag over na kan gaan denken en een oplossing kan bedenken waar we allebei iets aan hebben, toen begon hij met een negeeractie en op dat punt ben ik een beetje ingestort.

Toen ik dit topic opende wist ik al dat het niet goed zat en als we er niets aan doen dat het dan hier eindigt, dat besef je je maar al te goed, maar dat is niet altijd wat je wil horen. Ik was zo wanhopig doordat hij wel mijn berichten las, een tijd online bleef, dan offline ging zonder iets te zeggen dat ik hem gebeld heb maar dit negeerde hij ook. Op een gegeven moment is mijn verdriet omgegaan in boosheid en heb ik echt gedacht "stik er nu maar even in".

Toen ik eindelijk sliep werd ik rond half vier/vier uur wakker gebeld en geappt en een onwijs lang bericht gekregen over dat het hem zo spijt, dat hij het moeilijk vind en doordat ik zijn eerste vriendin ben niet precies weet wat hij ermee aan moet, dat hij me nooit pijn heeft willen doen en dat hij me absoluut niet kwijt wil. Allemaal hartstikke lief en ik heb gezegd dat ik het erg fijn vond om dat te horen, maar dat we echt moeten gaan praten.

Daarna is er weer gekomen van, zullen we dat dan vandaag gaan doen en we hebben nu samen besloten om dat vandaag toch niet te gaan doen, ik ken mezelf wat langer dan vandaag en weet dat als ik niet ontspannen genoeg ben en met opgekropte emoties zit ik uit het niets uit mijn slof kan schieten en dat is alles wat ik wil voorkomen, ik wil hem namelijk echt niet kwijt.

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:57

Dumpen die gozer.
Als die nu al moeilijk doet over 2 dagen per week, dan komt er nooit een eigen paard.

Ik doe zelf 7 dagen per week mijn paarden, 's morgens en 's avonds, en dan is dat voeren, mesten en rijden, ben daar +/- 2,5 uur per dag mee bezig, en hoor mijn vriend echt niet klagen.
Die is blij met elke minuut dat wij bij elkaar kunnen zijn, en niet boos om elke minuut die wij niet bij elkaar kunnen zijn.

Loveies

Berichten: 277
Geregistreerd: 27-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 11:59

HTM schreef:
Dumpen die gozer.
Als die nu al moeilijk doet over 2 dagen per week, dan komt er nooit een eigen paard.

Ik doe zelf 7 dagen per week mijn paarden, 's morgens en 's avonds, en dan is dat voeren, mesten en rijden, ben daar +/- 2,5 uur per dag mee bezig, en hoor mijn vriend echt niet klagen.
Die is blij met elke minuut dat wij bij elkaar kunnen zijn, en niet boos om elke minuut die wij niet bij elkaar kunnen zijn.


Niet elke paardengek wil een eigen paard. ;)

Hutcherson

Berichten: 7477
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 12:01

Ik denk dat het niet verkeerd is als jullie wat afstand van elkaar nemen.

Jij hebt de behoefte om minimaal 2 keer per week naar je verzorgpaard te gaan, dus dan moet je dat doen. Hij heeft zijn sport en feestjes en weet ik wat, dan moet hij dat doen.

Je moet elkaar vrij laten daarin en ik weet dat je vriend of vriendin altijd voor alles moet gaan maar ik vind het nog belangrijker om elkaar de ruimte te geven om te kunnen leven..

Mijn vriend is een fanatiek sportvisser(oke, ik begrijp echt niet wat ie daar leuk aan vindt, in dat pokke weer naar een dobbertje kijken) en ik ben fanatiek ruiter.. Ik zie mijn vriend enkel in het weekend omdat hij 100 km verderop woont en we allebei werken/school/hobby.

Kijk, mijn vriend en ik hebben het gewoon zo geregeld: zaterdag is onze vrije dag. dus hij gaat vissen op zaterdagochtend en middag en ik ben dan op stal. Daarna rijdt ik naar hem toe, en blijf ik daar tot zondagavond laat.

We spreken elkaar elke dag, en weten precies wat er in elkaars leven gebeurt(niet alle ins en outs hoor)..
maar opzich heb ik er heel veel behoefte aan om hem meer te zien, maar dat kan gewoon niet op het moment en daar heb ik me bij neer gelegd.

Ik denk neit zozeer dat je vriend jaloers is op je verzorgpaard, maar dat hij het moeilijk vindt om jou los te laten.. Wellicht zit hij op die momenten dan alleen thuis te bedenken hoeveel lol jij aan het hebben bent met je paard.
Misschien is dat voor hem wel een reden om zo te reageren. Dat ie dan gewoon alleen is.
Misschien kunnen jullie uitmikken dat jij bv op dezelfde tijden naar je paard gaat als hij naar zijn sport. dan heb je meer tijd over en kun je toch lekker bij elkaar zijn.
Overigens, dat jaloerse gedrag neemt wel af naarmate je lange bij elkaar bent..

Loveies

Berichten: 277
Geregistreerd: 27-11-13

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 12:06

Dat laatste wat je zegt kan heel goed kunnen, maar ik vind het niet "eerlijk" van hem aangezien ik op vrijdagavond ook alleen thuis zit en berichtjes krijg over hoe leuk z'n feestjes wel niet zijn, spraakoproepen die hij dronken heeft ingesproken, foto's en ga zo nog maar even door. Prima, ik ben blij als hij het leuk heeft, maar ik denk dan: gun mij dan ook even minimaal twee dagen in de week (ik heb de volledige verzorging over dit paard en wil dat ze er goed bij staat, dus 2 dagen is al weinig) de kans om even lekker te ontspannen en aan de slag te gaan met iets dat ík onwijs leuk vind om te doen.