foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:29

Mijn schoonmoeder geeft me al 4 jaar hetzelfde voor 3euro.jullie begrijpen dat daar iets zeer passends op bedacht gaat worden

xdniesje

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:33

Helaas heb ik er geen foto van.
Van mijn ex had ik enkele jaren terug een ketting gehad. super leuk zou je zeggen, maar het was zo'n goedkope kinderketting met een in mijn ogen mislukt bedeltje van tinkerbell.. Ik durfde er echt niet mee te lopen..

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:36

Mijn oma geeft me altijd beeldjes of theelichtjes. Engeltjes, uiltjes, hartjes, alles. Ik vind het ontzettend lief van haar dat ze aan me denkt maar ik weet echt niet waar ik al die dingetjes moet laten in mijn studentenkamer en het is ook niet echt mijn smaak. -O-
Als ze er nou een opbergdoosje bij deed!

Ik bedank haar wel altijd overal voor, ze doet zo haar best. :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:55

In de 1e klas had mijn mentor mij met lootjes trekken.... Op de stapel cadeaus lag 1 klein cadeautje, zonder surprise...

Die was dus voor mij...

Zaten 3 pennen in -O-

Hij wou me eerst een blad geven over fotografie zei hij, maar dat vond hij zo saai ..... :')

Maargoed ik was weinig op school, dus hij wist ook niet wat ik leuk vond.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 03:25

Haha...die verhalen.

Sommige mensen zijn ook heel gierig in het geven van een cadeau, dan geef je diegene op de verjaardag iets van 10/20 euro en dan krijg je een zielig setje kaarsjes (wat moet ik er mee?) van 2euro terug.

Mijn laatste verjaardag kwam mijn tante "ja je wordt nu al 18, dus ik vond je te oud worden om geld te geven." Waarop mijn reactie was dat ik toch al een heel tijdje auto reed en dus zeker de 18 al een tijdje gepasseerd was.

Maargoed, het cadeau. Een bos bloemen en een luchtverfrisser met van die stokjes er in van een veel te duur merk.
Wat moet ik als thuiswonende student met een bos bloemen, waar moet ik die neerzetten? Op me slaapkamer?
En wat moet ik met een luchtverfrisser die op de plee thuishoort als ik dus ook geen eigen wc heb?
Alsjeblieft mam, veel plezier er mee :')

Gelukkig doen we met de sinterklaas niet meer aan cadeautjes en gaan we gewoon met het gezin een avondje uit eten en op kosten van paps shoppen. Helemaal perfect.
Wel leuk dit jaar.. opeens lagen van iedereen van het gezin de 1e letter in chocolade in de brievenbus.
Wie dat heeft gedaan is nog steeds een raadsel.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 06:37

Die stokjes heeft iedereen hier ook gewoon in huis staan hoor. :)

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 07:51

ik zou bij het loodsjes trekken of afspraken maken over sinterklaas het komende jaar duidelijk aangeven dat iedereen zich qua cadeau zich aan het lijstje houd.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 09:27

herinner me ook kerst bij m'n schoonmoeders. was ook gene succes. Mijn vriend heeft drie stief zusjes toen in de leeftijd 9-13. Wij echt ons best gedaan dingen te kopen die ze leuk vonden en waar ze wat aan hebben. Wat krijgen wij? uhmmm ja een douchegel van albert heijn eigen merk. een riem waar 800x echt leder op stond, terwijl het dat écht niet was. en een pot drop die niet te vreten was...dussss naar die mensen ga ik niet meer. Wij hadden voor 6 personen(3 stief zusjes, 2 moeders en oma) voor dik 250 euro geshopt, zij duidelijk niet.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 10:23

Iris82 schreef:

Uh ja...maar ik heb dus geen eigen huis...

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 10:28

whaha wel mooie plee rol houder zo!
Ik zou hier inderdaad ook niet blij van worden!
Geen sinterklaas dit jaar. Wel een housewarming begin januari dus ben benieuwd of ik nog leuke, goed bedoelde pruttel ga krijgen

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 10:42

Ik vind sommige mensen wel veeleisend hoor.. Wees gewoon blij met wat je krijgt.

AnneXxX schreef:
Iris82 schreef:

Uh ja...maar ik heb dus geen eigen huis...

Ik heb zo'n potje altijd op mijn kamer staan :j
Mijn moeder heeft er ook één voor me gekocht dit jaar, was ik heel blij mee want de oude was op :)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 10:50

Naja goed zo vind de 1 de kattenkapstok wel leuk en de ander niet.
Ik zet zo'n ding niet graag op me kamer in ieder geval. Heb met slapen liever een neutrale lucht dan een parfum lucht.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:12

Haha ik zou ook absoluut niet blij zijn met de katten kapstok! :D
Ik zou hem niet eens op de wc hangen..

Zelf heb ik ooit een keer een afschuwelijk "shiva" beeldje gekregen.. Terwijl ik daar helemaal niks mee heb!
Ik zo: oh wat apart.. maar eh.. wat is het? Toen kreeg ik een heel verhaal over een trommel met de ritme van het leven (ofzo!)
Mijn tante vond het beeldje prachtig, dus die mocht hem van mij hebben!

Het was echt lief bedoeld, maar om nou iets afschuwelijk lelijks neer te gaan zetten, waar je je eigen elke dag aan stoort omdat je er tegenaan moet kijken, om een ander maar tevreden te houden, gaat mij echt te ver hoor! Misschien egoïstisch maar dat doe ik echt niet! :')

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:12

Zo ik ben blij dat wij niet meer aan Sinterklaas doen(of althans niet meer zo uitgebreid). Wij kregen de optie "of vieren uitgebreid pakjesavond en krijgen allemaal nutteloze cadeautjes, waar we 2x naar kijken en dan beland het in de kast óf jullie krijgen beide 1 cadeau, iets duurder en groter". Ik was aan het sparen voor een nieuwe fiets en mijn broertje voor een nieuwe laptop. We zijn voor de 2e optie gegaan en beide een mooi geldbedrag gekregen om bij het al gespaarde geld te leggen.

Op sinterklaasavond heeft iedereen nog een chocoladeletter bij het eten gehad ;) , gewoon omdat dat altijd lekker is, hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:15

Met zo'n cadeau veeg je toch je kont af :+

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:20

Hahaahaha, Lang leven de kachel :+

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:22

oh_oh schreef:
Snollygoster schreef:
Nou ik wil je droom niet verstoren dat het de enige katstok ter wereld is, maar ik heb net naar Awkward gekeken en daar komt een scène in voor waar echt EXACT dezelfde ophangt _/-\o_

Nooo #) dat is echt awkward!

Joh, verkopen voor een fortuin, je kapstok is beroemd :)) :')

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:49

Ik heb het ook met mijn vorige vriend gehad. Hij wist dat ik voor kerst een duur luchtje voor hem zou kopen ( heb gevraagd welke luchtjes hij wilde hebben.. keuze uit twee dure luchtjes) vlak na kerst is hij ook nog eens jarig dus daar ook gelijk een duur cadeau voor gekocht.. Heb van beide cadeaus nu nog spijt _O-

Hij had eerder al eens een douche pakket voor me gekocht waar onze foto en een leuke tekst op stond, okee.. leuk origineel dacht ik nog. Toen kwam meneer met kerst met twee grote vierkante pakketten. Weer twee douche pakketten, die een paar euro kosten. merkloos met zo'n vage 'ocean breeze' geur en zo'n vieze lavendel geur. Ik hou daar dus totaaaal niet van. En ja hoor, met valentijn weer een douchepakket.
(heb nog gevraagd of hij me vond stinken maar hij vond de cadeaus gewoon heel leuk :n )
God wat had die kerel weinig inspiratie zeg.

Vrienden van mij weten dat ik dus een hekel heb aan douchepakketjes. Dit jaar heb ik met mijn verjaardag dus expres van AL mijn vrienden douchepakketjes gehad ( wel kleine pakketjes van dove, dus deze ruikte wel lekker) met overal gewoon wat geld in. Zo stonden er dus eind van de avond meer dan 20 douchepakketjes thuis met allemaal zo'n spons erin _O- Afbeelding

Heb dus een levenslange voorraad dove- zeep en sponsen thuis :)) :')

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:51

denk dat ene cadeau ook nuttelozer wordt als je kijkt naar wat je ertegenover zet. Als ik iemand ene goed doordacht prijzig cadeau geef...verwacht ik dat ook terug eigenlijk, voornamelijk het GOED DOORDACHT! is erg belangrijk ;)

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:54

Kijk je kan niet altijd iets geven wat dezelfde waarde heeft, maar als je weet dat iemand echt een duur luchtje gaat kopen van 50 a 60 euro voor het kleine flesje. Dan vind ik het wel een beetje banketstaaf als je met twee dingen aankomt die samen de totale waarde van 5 euro hebben. :')

Verder vind ik originele, aparte en mooie cadeaus juist heel leuk. Als het goed doordacht is maakt het inderdaad niet heel veel uit wat de waarde is.
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 10-12-13 16:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:56

precies, als het precies is wat je hebben wilt maakt de prijs geen hout uit, maar als je weet dat het nergens op slaat...is het alsof het er met viltstift op stat geschreven

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:57

hahah nou inderdaad!!

Verder vind ik originele, aparte en mooie cadeaus juist heel leuk. Als het goed doordacht is maakt het inderdaad niet heel veel uit wat de waarde is.

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 16:57

Oh god ja die eeuwige douchegels. Laat ik nou net van al die dingen jeuk krijgen door een gevoelige huid. Ik laat die cadeautjes altijd staan tot ik verhuis of totdat ik me niet meer schuldig voel om het weg te doen.

En nouja, ik vind inderdaad ook niet dat alles altijd hetzelfde waard moet zijn, als beide partijen maar even blij zijn met hun cadeau! En dan hadden die douchepakketten nog wel 100 euro kunnen kosten maar dan was het nog steeds niet leuk geweest :P

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 17:00

YellowGray schreef:
Oh god ja die eeuwige douchegels. Laat ik nou net van al die dingen jeuk krijgen door een gevoelige huid. Ik laat die cadeautjes altijd staan tot ik verhuis of totdat ik me niet meer schuldig voel om het weg te doen.

En nouja, ik vind inderdaad ook niet dat alles altijd hetzelfde waard moet zijn, als beide partijen maar even blij zijn met hun cadeau! En dan hadden die douchepakketten nog wel 100 euro kunnen kosten maar dan was het nog steeds niet leuk geweest :P

Nou ja als het een echt leuk pakket was geweest van rituals of sabon of iets dergelijks vind ik het al heel anders als twee van die merkloze dozen met zo'n muffe toiletverfrisser-geur :))

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 17:03

Oei sinterklaas (en kerst cadeautjes...) Gelukkig weten m'n ouders wel aardig wat ik leuk vind, en anders krijg ik wat ik vraag. Maar m'n schoonmoeder.. .Die denkt omdat ik een pony heb, ik m'n hele huis vol wil hebben met paarden.. (en tuin) Zo heb ik al een aardige collectie (lelijk..) paardenbeeldjes, een stenen hobbelpaard.. (als decoratie) en een paardentuin poster.. *zucht* :P Hoop dat met deze kerst het gewoon een luchtje of douche setje wordt ofzo haha