Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Maar daar kan het ook erg langdurig spoken. Wij hebben wel eens twee dagen continue heel harde storm gehad. Ons minitentje vond dat niet leuk en we hebben toen ons miniminitentje moeten opzetten. Met 3 honden en twee volwassenen in een buikschuiver. De halve camping kwam voorbij zeilen toen. Later bleek 2 dagen windkracht 10 a 11 met hogere uitschieters. Iets ten oosten van Nancy/Metz.
purny schreef:ik zat met de zuidwesterstorm gezellig in het vliegtuig, was ook een drama om te landen maar wel spannend.... ben benieuwd hoe het gaat worden.
Eileen_ schreef:Das waar ja, t duurde maar een uur tot anderhalf uur.
T was wel verwacht, maar voor die fransen was t reuze normaal![]()
Al heb je ook echt wel langdurige stormen. Denk maar aan Mistral, duurt 3 dagen. Kan ook windkracht 9 met uitschieters van 11 zijn. Als het niet al te hard gaat is t wel heerlijk om te surfen trouwens
Eileen_ schreef:Ik ben benieuwd, eerst zien dan geloven.
Ze zeggen zo vaak dat t noodweer wordt, maar heb t nog bijna nooit meegemaakt in NL...
Vind t wel altijd zo gaaf, noodweerAlleen de schade is (heel wat) minder...
Nikki_Haya schreef:Jeetje, ik woon helemaal boven in het Noorden! Spannend! Ben benieuwd of ik 's middags uit school niet van me fiets waai
Kitty1985 schreef:Eileen_ schreef:Ik ben benieuwd, eerst zien dan geloven.
Ze zeggen zo vaak dat t noodweer wordt, maar heb t nog bijna nooit meegemaakt in NL...
Vind t wel altijd zo gaaf, noodweerAlleen de schade is (heel wat) minder...
Ik houdt ook wel van een noodweer op zijn tijd, maar die storm van laatst was op de duur niet grappig meer.
Huis stond te trillen op zijn voegen!Nikki_Haya schreef:Jeetje, ik woon helemaal boven in het Noorden! Spannend! Ben benieuwd of ik 's middags uit school niet van me fiets waai
Sinds wanneer ligt nieuwe Pekela boven in het Noorden?
Is oost Groningen, niet eens in de buurt van de zee.
Ik woon horizonbreed zo'n 10/15 km van de wadden.
Gelukkig vrij 5 december...
Kitty1985 schreef:Joolien schreef:Dat je er nog geen 'lekker puh' achteraan zegt, ze woont anders verder in het Noorden dan ik hoor
Gaat mij er niet om wie waar woont en wie er dichterbij de ellende woont.
Maar viel erover dat ze schreef helemaal in het noorden te wonen terwijl ze toch echt in oosten woont
Citaat:Nog ff 1 vraagje: Laten jullie je paard buiten staan?