Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 15:40

wonderworst_ schreef:
Ik vergeet altijd wat ik droom. Dan ben ik snachts wakker geweest en weet ik dat ik heb gedroomd, maar de volgende ochtend weet ik niet meer precies wat het was.

Als ik al droom zijn het meestal of hele gekke dromen waar 100 verhalen door elkaar heen lopen of ze zijn heel eng. Wel weet ik 1 droom nog heel goed.
Ik droomde dat ik een grote geldprijs had gewonnen. Alles was zo echt en werkelijk, de volgende ochtend dacht ik dus ook echt nog steeds dat ik veel geld had toen ik wakker werd. Helaas bleek het inderdaad een droom te zijn toen ik voor de zekerheid even naar me bankrekening keek -O-

Hè, jammer! :( :))

sc1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:00

LauraBeaux schreef:
Ook heb ik een keer gedroomd dat ik van een berg afrolde (op kamp) en ben toen over degene heen gerold die naast me lag en toen viel ik keihard op de grond....... Nog weken last van mn stuitje gehad.

Arc_En_Ciel schreef:
Ik lag een keer te slapen, en mijn moeder kwam binnen.
Het schijnt dat ik tegen mijn moeder heb gezegd: 'Lekker he die haring'.
En een gebaar maakte met mijn hand alsof ik haring at _O-

LauraBeaux schreef:
Ik lag gisteravond op de bank en er stond transformeren aan... Oersaai dus ik viel in slaap.. Zeg ik ineens jaaaaaa ik wil dat roze vliegtuigje... Toen werd ik dus wel even raar aangekeken hahahah

Renee87 schreef:
een keer droomde ik dat het 24 december was. Mijn kerstboom stond al een tijdje maar was weg toen ik thuiskwam van werk. Bleek dat mijn moeder hem naar de kerstbomencursus (hoe ik erop kom..? :+ ) had gebracht. Maar die waren al dicht dus ik kon mijn boompje niet ophalen en mn moeder weigerde te helpen omdat ze die kerstboom maar een vervelend, niet-luisterend kreng vond wat een opvoedcursus nodig had -O-

soms denk ik dat ik toch maar eens hulp moet gaan zoeken :P :')

Ik kwam niet meer bij van deze dromen! :') _O-

Magrathea

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 16:05

Ik ben mijn droom van vannacht vergeten! Iemand nog iets leuks gedroomd :)) ?

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:17

Ik had een keer gedroomd dat iedereen bloemen kreeg (ik weet niet meer waarom) en toen kwam mijn moeder binnen en toen zei ik tegen haar "Je moet meer bloemen kopen!!!!". En toen ging ik weer slapen. Jooooww :') |o

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 17:32

Ik droomde vannacht dat ik samen met een vriendin aan een hardloopwedstrijd meedeed. Helaas was ik mijn schoenen vergeten dus moest ik 20km op slippers rennen.
Bij de finish aangekomen vonden de mensen me daar zo gestoord dat ik naar een psychiatrische inrichting moest.
Toen ik daar was zag ik een vriend van mij in de wachtkamer zitten. Hij zat ook in die inrichting maar hij moest steeds huilen en ik troostte hem elke keer weer...
:(:)

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:46

Hebben jullie dat ook altijd als ik nachtmerrie heb dan komt er een eng iemand ofzo en dan wil ik weg rennen en dan kom ik in mijn nachtmerrie gwn geen ene meter vooruit of dan denk ik sta op sta op en dan staat mijn mini-droom-me niet op das echt vervelend

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 07:09

Net een nachtmerrie :(

Ik droomde dat we in een boot vaarden bij rotsen en alles, een soort van stormbaan.
Voor die boot liep een paard.
We waren trouwens stiekem gratis op die boot gekomen.
Maar na een stukje ging het paard uit het tuig, en rende op de kant.
Toen klapte de boot om, en we lagen diep onder water.
Toen verschenen er allemaal van die minecraft bubbeltjes, als die opwaren was je dood.
Ik had het net gered, en wilde mijn moeder helpen.
Ik werd wakker toen ik zag dat de bubbeltjes bij mijn moeder al op waren.. Brr

Edit:
en ik droomde net dat we studieles hadden van mvr. Cantrijn (zij is heel streng) en bij haar mag je nooit ziek zijn enz
Maar we kregen les op een boot en als je je niet lekker voelde moest je je hand opsteken dan mocht je naar buiten.
Ik was eerlijk en bleef binnen.
Maar toen zag ik rechts PonyparkCity liggen! Ik dacht echt Ajax <3 Spirit <3
ik wou m'n hand opsteken dat ik me ook ziek voelde maar toen negeerde ze me..
En ik heb uuren in die stomme les gezeten in de verte kijkend naar PonyparkCity

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 08:45

Ik heb vaak heel rare dromen. *D

Zo ben ik eens midden in de nacht rechtop gaan zitten, wijzen. HAHAHA, DIE PIKACHU! Hij poept op allemaal mensen hun hoofd en ze vinden het helemaal niet erg! :')

En de geliefde Waldo.
Ik ging rechtop zitten en pakte een sok, begon die sok te knuffelen. Mijn vriend vroeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was. Ik: "Dit is Waldo!" Waarop ik de vraag kreeg wat een waldo was? "Waldo is een walrus!" (nouja, uiteraard al zeer vermakelijk voor mijn vriend) Vervolgens zag ik een wc rol liggen. En oh jee. Dat was de WALDOROL! Maar wat is een Waldorol dan? "Dat is een rol met allemaal Waldo's er op!". Waarop mijn vriend me keihard begon uit te lachen en ik hem van mijn 'vlot', onder andere woorden het bed heb afgetrapt want hij lachte mijn geliefde Waldo uit.
Drie dagen later had ik weer precies hetzelfde. Ik lag lekker met de Waldorol te knuffelen. Maar toen vond ik het toch wel zielig want walrussen horen vrij te zijn. Hierna heb ik het raam dus ook open gemaakt en de Waldorol (wc rol) het raam uit gegooid en moest ik heel hard huilen omdat ik de Waldo's zo miste :+

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 08:53

whahahaha ik ga dit ff volgen haha

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 08:59

Ik werd ontvoerd door mijn lerares :+
Das het enige wat ik nog weet...

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:11

Whaha morgan freeman was serriemoordenaar hij zat achter me aan toen veranderde hij in een tomaat en toen ging ik erop staan

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:26

Wat een leuk topic!
Ik droom heel vaak vreemd en dan denk ik 's ochtends nog dat het echt is ook :=

Toen ik nog een stukje jonger was had ik elke nacht dezelfde nachtmerrie.
Dat was in de tijd dat mijn zus de clip van Triller van Michael Jackson veel bekeek (ze was fan).
Ik droomde dan dat ik wakker werd door onweer en naar mijn ouders liep. Mijn moeder lag dan dood in bed en mijn vader liep met mij mee, maar die veranderde in een weerwolf. Ik ging er vandoor op mijn driewieler en mijn vader (die dus weerwolf was), achtervolgde mij op skates. En op het moment dat ik dan gepakt werd schrok ik wakker.

Heb ik maaaaaandenlang iedere nacht gedroomd... Heb nu nog steeds een hekel aan die clip :=

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:38

Ik deed mee met the hungergames :') ik won wel

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:37

_Michelle__ schreef:
Wat een leuk topic!
Ik droom heel vaak vreemd en dan denk ik 's ochtends nog dat het echt is ook :=

Hahahaha heel herkenbaar! Zeg ik wel eens: heb ik je dit al verteld of was het een droom?

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:40

Fenneeee schreef:
Ik deed mee met the hungergames :') ik won wel

Haha dat had een vriendin van mij tijdens een slaapfeestje. Ze praat wel vaker in haar slaap en die keer ook. 'Ik pak je! Je gaat er aan!' En dan maakte ze van die mes bewegingen. :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:48

Dat heb ik ook wel eens ja, dat ik even niet meer weet of iets nou een droom was als ik wakker wordt. Droomde wel eens dat ik een toets gemist had ofzo, en dan werd ik wakker met de gedachte, oliebol ik heb een toets gemist, terwijl ik gewoon op tijd wakker ben om naar school te gaan

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 09:43

Ik doe aan wedstrijdzwemmen, en droomde laatst dat het trainingsbad een subtropisch zwemparadijs was geworden. Dat was zo irritant! Probeer je een goeie vlinderslag te zwemmen, zwemmen er steeds allemaal kinderen en oude mensen in de weg :\

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 09:46

Ik droomde net dat mn wekker afging en ik hem niet uitkreeg. Ik rammen op dat ding :') en toen zei iemand dan moet je gewoon de batterij eruit trekken _O- en ik, nee dan word ik niet meer wakker!!
Toen werd ik wakker gemaakt door mn vriend of ik die wekker even uit wou doen die al een kwartier stond te bleren :+
Droomontkenning? :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 09:58

Haha stom is dat he! Mijn wekker is een radio, soms droom ik over dingen die in het nieuwsblok worden gezegd xD

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 10:04

Hahaha wat een ontzettend leuk topic! :D
Ik droomde gisteren dat ik een jurk gekocht had bij de Action, vervolgens moest ik meedansen in het cheerleader team.. Maar daar bakte ik niks van dus een leraar van de school probeerde mij te vermoorden.. Maar nu ben ik niet zo bang aangelegd, al helemaal niet in dromen. Dus ik ging met een nijptang achter hem aan.. Eerst in zijn ballen
( :x ) geknepen maar dat deed hem niks.. Dus ja, toen moesten zijn ogen er maar uit... Ik werd een beetje misselijk wakker haha. Iets teveel Saw gekeken denk ik.
Ohja, dit alles vond plaats in de MediaMarkt... Dus... :Y)

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 12:54

@Captain: misschien moet je dat opvatten als een stille hint naar jezelf :Y)

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 01:32

Ik droomde gister dat ik ergens naar binnen ging met een wapen, ik was opzoek naar iemand ofzo.
Toen werd ik overmeesterd door iemand en ze bonden me vast en hakten m'n linker onderarm eraf :+
Wel waren ze zo aardig om het af te binden? :')
Maar ik heb toen in m'n slaap van schrik het dekbed vastgepakt ofzo en toen was ik verbaasd want ik kon wel dingen pakken maar ik had echt geen hand :')
En later was ineens het gedeelte tot aan m'n hand zelf wel weer aan m'n arm dus had ik daar alleen een stompje.
En toen werd ik wakker en ik was toch blij om m'n hand te zien.. :+
Had al lang geen dromen onthouden, en nu dit _O-

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 01:44

Warboel schreef:
Oh ik kan zo ontzettend raar dromen.

Een keer droomde ik dat we een feestje hadden met de klas. Er waren geen meubels dus zat iedereen op de grond. De wc was in de magnetron.
En aan het einde van het feestje heb ik iedereen vermoord.

Verder heb ik wel eens dat ik mijn kamer gewoon zie en dat er dan inmens grote spinnen over de muren lopen, of allemaal vogelkooien aan het plafond hangen.
Dan ga ik ook heel wild om mij heen slaan enzo, heel vaag :+

grote spinnen dat herken ik en dan slaap ik en ga duidelijk liggen roepen want mn vriend maakt me dan wakker. ik zie dan ook gewoon duidelijk en dan brand het licht wat in het echt niet brand

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 01:46

Ik heb een keer serieus mn zusje opgebeld in mn slaap, die woonde nog thuis en ik was jarig en zei zij ik heb je echt net aan de telefoon gehad en dat kon ik me heel ver weg herinneren. ik had normaal gepraat en vroeg wat ik gezegd had en zij had niet echt gemerkt dat ik nog vast sliep.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 02:04

Ik was nog vrij jong ik denk 7 of 8 jaar. 's Morgens moeder roept mij wakker "Laura debout" (ja was in het frans zoals altijd) en ik roep "jaha ik sta op". Dus ik sta op was mij, kleed mij aan, eet en vertrek dan naar school. Ik kom aan op school nog net op tijd door de poort, hoor ik opeens mijn moeders stem roepen "Laura DEBOUT" en ik roep nog vrolijk terug "ik ben al op school". Blijkt dat ik dus direct terug in slaap was gevallen en alles had gedroomd. Het was zo realistisch.

Of die keer dat ik had gedroomd dat ik samen met ?? een kristal moest gaan onderzoeken in een grot.
Het was echt een gigantisch kristal van meer dan 4 m. Gelukkig stond er ook een herenhuis in de grot en een zwembad met een zwaan in dat soms veranderde in een rubberen eendje. Zodat mijn hond kon gaan zwemmen anders was ik niet meegegaan.

Toen ik 14 of 15 was heb ik eens gedroomd dat ik uit mijn bed stapte en naar de bureau in de hoek ging. Ik draaide mij om en zag mezelf nog liggen in bed. Mijn eerste gedachte was "Joehoe". Ik zweefde door mijn slaapkamer deur en ging in de gang voor het raam naar buiten kijken en net dat ik door het raam wou gaan, hing ik opeens horizontaal en werd ik terug gezogen naar mijn lichaam. Ben toen ook even heel hard wakker geschrokken met een bonkend hart.

Heb nog meer dromen maar als ik die allemaal moet opschrijven. :')