Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:59

Sodeletuut schreef:
Doen alsof iedereen die bitloos rijdt tegen het bit is.
Foto's op bokt zetten van een paard in een ongelooflijke valse knik met daar onder 100 reacties met hoe mooi hij aan de teugel loopt.
Maar het ALLER-ergste... :') 'me' in plaats van 'mijn'.

Geloof dat wij hetzelfde topic net voorbij zien komen...

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:59

Ook al scroll ik er met weinig moeite voorbij, ik stoor me aan mensen die elke week (of het liefst meerdere malen per week) een fototopic over hun paard aanmaken.

Dat, en een groot deel van de reeds genoemde ergernissen in dit topic.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:03

_Denise_ schreef:
Ook al scroll ik er met weinig moeite voorbij, ik stoor me aan mensen die elke week (of het liefst meerdere malen per week) een fototopic over hun paard aanmaken.

Ja! Dat! Dát! En ik weet het, ik hóéf er niet naar te kijken, kan ook wegklikken. Maar gód, wat word ik soms moe van iedere week een nieuw topic over hetzelfde paard met precies dezelfde 'oeh's en 'ah's erbij :=

En eerder genoemd en gruwelijk irritant, mensen die hun OP weghalen als de antwoorden hen niet zinnen -O- Hele flauwe manier om op een slotje aan te sturen. Want ja, gewoon 'slotje!' roepen werkt niet.
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 02-12-13 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:04

Maar hoewel ik mij soms dood-erger..... Ik kijk toch een paar keer per dag op Bokt omdat het ook heel erg leuk is :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:07

Ik erger me gelukkig niet heel snel (het is tenslotte maar internet), maar wat ik wel vervelend vind, vooral voor de TS, is dat mensen reageren maar totaaaaaal niet in gaan op de hoofdvraag. Dus TS vraagt tips over het een en krijgt vervolgens een stortvloed van commentaar over een detail over het verhaal. Waarbij TS best kan verklaren waarom ze dat zo heeft gedaan, en dan komen de betweters opduiken die vinden dat dat toch echt niet kan en vinden dat dat veelzorgvuldiger behandeld had moeten worden, blabla.

Ik hoef geen namen te noemen, maar het is mij wel opgevallen dat het altijd dezelfden zijn die zo reageren. En ik weet ook, zij zijn maar een klein deel van bokt. En Bokt is voor het overgrote deel toch wel heel erg leuk en soms zelf heel spontaan.

Batlow

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:10

Dat als je paard bokt, je zadel goed ligt naar aanleiding van een zadelmaker, je je paard maar binnenstebuiten moet keren om te kijken of er echt niks mis is :)) :)) :))

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:11

Na het lezen van al deze 'negatieve' reacties heeft het me toch wel aan het denken gezet over Bokt.

Bokt is een forum waar toch wel degelijk wat frustratie vanaf kan komen.. Sommige bokkers kunnen me echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen := Maar laten we eerlijk zijn, aan alles zit een voor-EN nadeel!!

Bokt is wel het forum dat mij ontzettend veel bij heeft geleerd over paarden, hoe belangrijk een goed passend zadel wel niet is, dat een jaarlijks tandarts bezoek WEL nodig is en noem nog maar 100 dingen op. Bokt heeft mij ook aan mijn pony geholpen, mijn enorme verzameling aan paardenspulletjes, mijn kennis over paarden (waar nog heel veel over te leren valt) en het heeft ook een hoop vriendinnetjes bezorgd!!

Dus ondanks al die nadelen ben ik echt 'verslaafd' aan dit forum en zullen ze me hier echt niet snel weg krijgen :D ondanks al de nadelen..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:13

Leuk topic zeg... :')

Ik vind het irritant (of nouja, vooral jammer) als bokkers totaal verkeerde adviezen geven.. Maarja dat houd je niet tegen op een forum.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:14

Oh maar dat ben ik ook helemaal met je eens hoor. Maar ik open hier bijvoorbeeld geen rij-topic, omdat ik de dingen niet 'volgens de regeltjes' doe en je zo al op een papiertje kan geven dat er 10 pagina's negatief commentaar zouden komen. Tja, so be it. Ik zit wel in de 'gezellige' topics en in de topics waarvan ik denk dat ik er wat van kan leren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:14

Wat ik het meest irritante aan bokt vind is dat iedereen die er op zit het altijd beter weet bij een ander in het forum.
En vooral dat heel veel mensen doen/denken alsof ze dierenarts zijn (en het dus beter weten dan dierenartsen)..
Ik ben niet voor niets een jaar geband geweest van Bokt, ik kon daar toen niet mee om gaan en schoot overal in de verdediging/aanval.
Kan nu gelukkig zelf veel beter met kritiek om gaan. :)

EvelienKiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:16

Als bokkers geen informatie toevoegen aan een topic maar alleen schrijven:

"interessant, ik volg dit"

omdat zij blijkbaar niet weten dat zij zich op een topic kunnen abonneren, zodat zij niet hoeven te reageren om te kunnen volgen. Want hierdoor moet ik door soms door non informatie scrollen om tot de echte antwoorden te komen.

(jaaaa bokkers, linksboven kan je dit icoontje aanklikken - naast bookmark / print / email - waardoor je elke keer een update krijgt als er een nieuw antwoord is toegevoegd)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:18

hij is al genoemd maar dat gehamer over taalfouten! ik wordt er gek van

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:19

pinkie87 schreef:

Mijn reactie zal vast irritant gevonden worden, maar, is die tweede zin nou grappig/fiets bedoelt of?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:22

Geryon schreef:
pinkie87 schreef:

Mijn reactie zal vast irritant gevonden worden, maar, is die tweede zin nou grappig/fiets bedoelt of?

:') :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:23

pinkie87 schreef:

Sorry maar dit vind ik er dan over gaan :')

_Denise_ schreef:

Voelt zich aangesproken _O- ach, ik ben gewoon aan foto's verslaafd :))

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:26

Dat zodra het ook maar vakantie is. Er topics geopend worden met "Mijn ontembare hengst" Of wat dan ook.
Of alle "Help ik krijg mijn pony niet aan de teugel"

Over spelfouten ga ik het niet hebben, aangezien ik ook ontzettend veel style en spelfouten heb in mijn zinnen. Misschien (heel misschien) in deze zinnen niet.
Dus voor iedereen die het vervelend vinden, het spijt me...
Verbeter mij graag, want dan leer ik tenminste ook correct ABN

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:50

maralyn schreef:
Dat zodra het ook maar vakantie is. Er topics geopend worden met "Mijn ontembare hengst" Of wat dan ook.
Of alle "Help ik krijg mijn pony niet aan de teugel"

Over spelfouten ga ik het niet hebben, aangezien ik ook ontzettend veel style en spelfouten heb in mijn zinnen. Misschien (heel misschien) in deze zinnen niet.
Dus voor iedereen die het vervelend vinden, het spijt me...
Verbeter mij graag, want dan leer ik tenminste ook correct ABN

Dan zal ik beginnen, het is: voor iedereen die het vervelend vindt ipv vinden :D Je pakt 'iedereen' als 1 geheel.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 09:24

:') Toch vind ik het wel erg hoor.... Spelling, dat t maar niet lukt!! :D

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 09:35

Ach ook ik ben daar erg op gesteld, maar maak nog steeds fouten. Ik vind de opvallende en overduidelijke grammatica/schrijf fouten alleen verschrikkelijk... Zoals het woord zei gebruiken ipv zij.... |o

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 09:45

Spelfouten. Ik ben nu zelf ook een geen spellingswonder maar je kunt ook te ver gaan (in pernzieppen - in principe). Echt, dan krimp ik in elkaar :+
En 'me' is ook een ergernis inderdaad.. Dan reageer ik al nooit meer.

Oh ja 'gezecht'. Brrrr.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 09:51

ik ontken gewoon alle 'me' topics :')

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:14

Dat paarden geen paarden meer zijn. Ze worden tegenwoordig als heilig gezien. Alles moet tot in de puntjes perfect zijn en fouten mogen niet meer gemaakt worden.

Het lol met je knol hoort er niet meer bij alsof ze daar kapot van gaan. Terwijl juist die perfecte paarden altijd wat lijken te mankeren.

Soms zou ik dolgraag 10 of 15 jaar terug in de tijd gaan waar iedereen in volle rengalop langs de weg scheurde en er niet gekeken werd naar de ankydekjes en of alles wel perfect was . Een paard was toen gewoon nog stout en stoute paarden kregen een tik. Tegenwoordig gaan stoute paarden door de gehele medische mallemolen.

Nsky86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:16

_Denise_ schreef:

Hier sluit ik me bij aan.. En inderdaad de mensen die denken dat hun visie betreft paarden wet is en een ieder het volgens hun wet moet doen....... ZUCHT :Y)

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:33

Iris82 schreef:
Mensen die 'typisch Bokt' roepen. :x

maar toch klopt dat wel ergens, want mensen die niet op bokt zitten, maar het wel kennen, weten precies wat dat inhoud ;)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:39

czarina schreef:
Dat paarden geen paarden meer zijn. Ze worden tegenwoordig als heilig gezien. Alles moet tot in de puntjes perfect zijn en fouten mogen niet meer gemaakt worden.

Het lol met je knol hoort er niet meer bij alsof ze daar kapot van gaan. Terwijl juist die perfecte paarden altijd wat lijken te mankeren.

Soms zou ik dolgraag 10 of 15 jaar terug in de tijd gaan waar iedereen in volle rengalop langs de weg scheurde en er niet gekeken werd naar de ankydekjes en of alles wel perfect was . Een paard was toen gewoon nog stout en stoute paarden kregen een tik. Tegenwoordig gaan stoute paarden door de gehele medische mallemolen.

En gelukkig maar! Beter dan dat 'vroegah' een bokkend 'stout' paard met kissing spines gewoon afgemept werd.

Door de medische mallemolen daar krijgt een paard niets van, kan alleen maar dingen uitsluiten en als de (portomonnee van) de eigenaar er geen problemen mee heeft, waarom zou jij er dan een probleem van maken?

Tik geven kan altijd nog.