[FOTO] Show je kerstboom!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Re: [FOTO] Show je kerstboom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 14:33

Mooie bomen zeg!!

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:37

Leuk al die bomen! Een witte boom vind ik ook erg leuk, zag er laatst eentje in een tijdschrift met gekleurde, wollen/gehaakte ballen, echt super mooi.

Maar hier komt never-nooit-niet een nepboom in huis...zaterdag ga ik er eentje halen denk ik! Heerlijk om over het land te struinen om een mooie uit te zoeken en die vervolgens in mijn Ford Ka te proppen.

Ieder jaar ga ik wel een beetje voor een nieuw thema/kleur. Dit jaar ga ik voor rood met wit. Heb leuke nepappeltjes gekocht, rode belletjes en dat ga ik combineren met alle witte spullen die ik al heb. En ik denk dat er dit jaar ook weer wattenbollen ingaan.

En dan natuurlijk nog de rest van het huis versieren, love it!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:41

Ja idd, ik heb de hele zaterdagmiddag uitgetrokken voor dit onderdeel :+
Vriendlief is er toch niet.
En ik denk dat ik nog wel het één en ander koop voor a.s. zaterdag o.a. slingers dus.

Wij hadden altijd een echte boom, maar ik was er zo sch**tziek van om een half jaar later nog naalden tegen te komen :+ En toen vroeger mijn schoonouders of we ook een nepboom wilden, kregen we voor de Sinterklaas :j en ik krijg altijd helemaal pijnlijke en opgezette handen van het optuigen van een echte boom.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 14:43

Rood met wit vind ik ook een mooie combi. :j

Mijn oude boom stond in 3 minuten op. Met lichtjes er al in. Met een kwartier was ie opgetuigd.
Maar deze nepboom duurt veel langer, die moet ik takje voor takje erin hangen. :') En dan nog uitvouwen en dan versieren. :+

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:45

Wat leuk, een topic met kerstbomen! Zag het langskomen en zat te twijfelen of ik onze boom al ging opzetten. Vorig jaar ook op 1 december gedaan, hier zijn er zo te zien genoeg mensen die ook al zijn begonnen. Denk dat ik het allemaal straks naar beneden ga halen *\o/*

Vind er echt gave bomen langskomen en ook die boom op de muur echt heel leuk!!

Dit is mijn boom vorig jaar en ga het denk wel zo'n beetje hetzelfde doen, vind het zelf mooi deze kleuren (heb ook lichtblauwe ballen gehad):

Afbeelding

Overigens ook een nepboom (vriendlief wilde heel graag en is wel handiger ivm de katten), maar wel een mooie en dus ook bijna alleen maar plastic!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:45

Wij hebben ook altijd nep bomen gehad, hebben we nog steeds trouwens. De nieuwe vriend van mijn moeder vind dat alleen niet leuk dus nu hebben we al twee jaar echte bomen. :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 14:47

Ik zie bij iedereen rieten manden onderaan de boom...mijne staat gewoon op de standaard...heb er niet eens een doek ofzo omheen...

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:48

Ik vind dat zo kaal Bellatrix, helemaal als je een standaard ziet van een neppe (en dan ook nog al die snoeren van de lampjes enzo).

Valt me wel op dat iedereen veel aan de buitenkant hangt, ik hang ook vaak ballen en andere dingen meer 'in' de boom.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:54

Oooh ik heb er al weer helemaal zin in! Zou m t liefst vandaag al op zetten, maar mijn eigen regel is 6 december en niet eerder :')

Dit was de mijne vorig jaar
Afbeelding

Niet erg duidelijk haha. Hij is roze met blauw en wit. cupcakejes, ijsjes, uiltjes, heerlijk kitch :)) wil m dit jaar nog voller, dus ga vd week nog even bij action en blokker kijken wat ze hebben :j
Tis overigens een neppertje, gekregen van iemand die er geen ruimte meer voor had, ze hadden m net 1 jaar gebruikt. Ik vind het een fijn maatje en op dat ikea tafeltje staat ie ook veilig voor de kat :j
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 02-12-13 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:54

Ik kan niet wachten............ maar ja eerst komt klaas nog langs voor de kids 6 dec maar daarna........... heb alles op zolder al bij elkaar gezocht en rond de trap gezet zodat we zaterdag er vlug aan kunnen beginnen. Ik heb een hele week nodig om huize op de knol in kerstsfeer te brengen. Boom en niet te vergeten mijn dorp en alle andere prullen.

we hebben wel een nepperd vanaf de vloer tot aan plafond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:56

Wow nu al kerstbomen :') wij gaan nog sinterklaas vieren :+ meestal komt ie 20 december

wij hebben wel een echte boom elk jaar en dat vind ik ook véél mooier, al snap ik als je niet zo groot woont of wilde katten hebt dat het niet handig is! :') (als je ze trouwens voldoende water geeft valt de naalden uitval wel mee en kan je het lang uitstellen, als ie ''uitbloeit'' dagelijks even stofzuigen en als ie weg gaat, laken er onder zodat alle naalden daar opvallen, dan valt het reuze mee!)

met de famillie zijn we vorig jaar naar tsjechie geweest naar een kerstballen fabriek waar ze allemaal met de hand worden geblazen en versierd, daar hebben we een hele boel van gekocht en die zijn echt práchtig! <3
ik heb alleen geen foto, als hij straks weer staat spam ik wel even! :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-12-13 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:57

20 december pas? :oo Die van ons staat er al vanaf begin december en dan nog tot eind januari omdat niemand zin heeft om hem op te ruimen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:58

Nou misschien iets eerder (tussen 10 en 20 dec) maar in ieder geval na sinterklaas! hij staat meestal tot na oud en nieuw nog een paar weekjes en dan gaat ie weg! :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:59

De mijne gaat wel direct in het nieuwe jaar de berging weer in hoor, dan ben ik het ook wel weer zat :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 14:59

Hij gaat bij mij 1 jan gelijk weer de doos in...dan ben ik er ook klaar mee...

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:00

Ik kan ook niet wachten met kerstboom zetten. Maar moet tot vrijdag wachten van huiagenoten (eigenlijk ook wel van mezelf)

Wil ook een echte. Neppe vind ik zo lelijk. Veel te symmetrisch en veel te veel takken zodat je er nauwelijks iets in kunt hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:01

Ja dat snap ik als hij nu al staat :')
mee eens anne!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:16

Mijn boom optuiger komt 15 december :) Eerder hoef ik dat ding er ook niet in. Ik heb ieder jaar een echte en hele goede ervaring met de nordman bomen. In al die jaren dat ik zo'n boom heb, heb ik een paar naaldjes gevonden.
Boom wordt dit jaar paars, wit en licht roze :D

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:31

Heb net nog even een poging gedaan of we hem hier ook konden opzetten, maar Sinterklaas moet toch echt eerst het land uit zijn. Anders was het zo zielig voor Sinterklaas :')
Ach het is ook zo vrijdag :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 15:31

_O- Wel een fotootje maken dan hoor!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:35

Ik gaf die van mij altijd voldoende water en volgde braaf alle richtlijnen voor acclimatisering, maar toch had ik altijd heel veel naalden.

Hier is de regel ook zeker dat de boom er niet in komt voor Sinterklaas. Nu ben ik altijd genoodzaakt de boom in het weekend op te zetten, dus gelukkig voor mij komt Sinterklaas op donderdag :+ Heel weinig tijd tot het weekend :+

Leuke bomen komen er weer voorbij :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:38

Oh en dit jaar mag ik een klein boompje in de keuken :j
Gewoon een kleintje op de eettafel, moet ik alleen ook nog even kopen. Maar ben bang dat die kleintjes van de Action bijvoorbeeld niet mooi genoeg zijn :o

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:40

Bellatrix schreef:
_O- Wel een fotootje maken dan hoor!

Komt goed :D

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:45

Hier ook eigen regel wachten tot na 5 december, maar het valt me zwaar hoor. :D Heb sinds vorig jaar een black box kunstboom. Super mooi ding en geen stress meer of de echte het wel redt. Nog even aftellen en hij staat er weer! *\o/*

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:49

Leuk, al die verschillende bomen! Die van ons komt komende zaterdag in huis, ook ik wacht even tot de Sint het land uit is. Heb er nu al zin in, lekker op de markt een mooi boompje uitzoeken en daarna versieren :+: