Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:14

"Impulsief" is my middle name, dus ja, veel miskopen gedaan. Maar de duurdere dingen waar ik echt voor spaar en graag wil, daar heb ik eigenlijk nooit spijt van.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:15

Ik kan echt niet zonder vaatwasser, heb echt een bloedhekel aan afwassen! Dus stouw dat ding helemaal vol, past het niet, dan maak ik het wel passend :Y) En als het dan niet schoon is, staat het even in de week in de gootsteen en gaat het er gewoon terug in :P

Maar hier ook wel tegenvallers... Prachtig paar leren chaps. Na al die jaren rubberen laarzen en op een gegeven moment oude schoenen met synthetische chaps, vond ik het op een gegeven moment tijd worden om een paar mooie leren chaps te kopen. Gelijk jodphurs erbij, wel rubber i.v.m. schoonhouden (zo slim was ik dan weer wel :)* ) Heb die dingen nauwelijks aan, alleen naar de les op de vereniging. Als de bak een beetje modderig is of in het bos draag ik toch die oude dingen, en het duurt lang om ze goed aan te krijgen dus als ik haast heb (wat nog wel eens is :') ) dan gaan ze ook niet aan. En nu ben ik helemaal gestopt met rijden (tijdelijk denk ik maar toch) dus liggen ze helemaal stof te happen :+

En in het groot: het opknappen van ons huis... Willen de boel gaan verkopen maar omdat het een ouder huis is in een niet al te beste wijk, waar nog in geïnvesteerd moet worden door nieuwe bewoners (nieuwe kozijnen) proberen we de rest zo goed mogelijk in orde te maken. Maar het is af en toe echt zuur om heel veel tijd en geld te besteden aan een huis waar we niet willen blijven wonen en waar je de investering ook echt niet uit haalt (vandaar geen nieuwe kozijnen). En dan baal ik af en toe echt dat mijn lief (oke en ik ook :x ) niet eerder de motivatie hebben kunnen vinden om dit veeeeeel eerder aan te pakken, zodat we er ook nog zelf wat plezier van hadden kunnen hebben |o

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:15

Geweldig topic :')
zo herkenbaar met sommige dingen :')

Ik heb het oa met mijn hoogglans zwarte meubelen -O-
zo lang wilde ik ze al
iedereen om me heen raadde het af maar toch gekocht uiteraard

Jeetje mina
wat een krassen zitten er al op na een jaar
en wat een stof zie je er op (als je net klaar bent, dwarrelt het zo weer terug lijkt wel)
En een witte hond die lekker verhaard is daar ook nog is niet heel handig in :')

danoesje

Re: Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:17

Wendy, goeie combi :D

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:18

Oh ik ben helemaal gelukkig met onze vaatwasser. Ik heb echt 2 jaar lang gezeurd. En sinds een maand? hebben we er een staan. Heeeerlijk :D geen vol aanrecht meer, geen sopjes meer maken en niet meer hoeven afdrogen. Geweldig toch?!

Waar ik wel spijt van heb; iPad. Wat een onding. :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:22

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:49

WilmaBoy schreef:
femo schreef:
Wie heeft er ervaring met zo'n stofzuiger die je aanzet en gewoon uit zichzelf alles zuigt? Die zijn 500 euro, maar ik Willem! *\o/* kan iemand mij aub uit mijn droom helpen?

ik heb er zo een rondlopen in huis, doet perfect wat ik er van verlang. Enkel moet je de hoeken soms nog wel eens nazien. Denk er nu over om die met nat ook aan te schaffen, dan is dat ook een probleem van de baan.

Zorg er wel voor de vloer vrij is, anders kan hij er niet langs :D

Ik las laatst in de consumentengids dat zo een voor nat niet zo handig is als lijkt. Komt niet in de hoeken en je moet heel dat ding iedere keer schoonmaken nadat je 'm gebruikt hebt. Daar ben je dan net zo lang mee bezig als wanneer je zelf de vloer even dweilt. Dat stond er iig :P

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:52

M'n konijn :+ Ze valt altijd aan als je iets in haar hok doet en knaagt alles kapot als ze los loopt.. Beetje jammer.. (al is dat kapot knagen van dingen de laatste tijd een stuk minder) Oke, soms is ze ook wel leuk, als ze weer eens grappig door de kamer springt enzo. Maar soms..
Maar nu wil ik dus al heel lang een kat als ik ooit ga verhuizen, maar ben bang dat die dan straks ook gaat tegenvallen :P

En m'n vriend en ik hebben een tijdje terug een hometrainer gekocht, wel een super goedkope kunnen vinden gelukkig op mp. M'n vriend wilde hem gebruiken tijdens het wielrennen kijken, maar dat ding maakt dus zo'n herrie dat hij dan de tv niet meer kan horen. Dat ding is dus welgeteld 1 of 2 keer gebruikt en wordt nu meer gebruikt als handdoek ophang plek :+

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:56

_Tara_ schreef:
WilmaBoy schreef:
ik heb er zo een rondlopen in huis, doet perfect wat ik er van verlang. Enkel moet je de hoeken soms nog wel eens nazien. Denk er nu over om die met nat ook aan te schaffen, dan is dat ook een probleem van de baan.
Zorg er wel voor de vloer vrij is, anders kan hij er niet langs :D

Ik las laatst in de consumentengids dat zo een voor nat niet zo handig is als lijkt. Komt niet in de hoeken en je moet heel dat ding iedere keer schoonmaken nadat je 'm gebruikt hebt. Daar ben je dan net zo lang mee bezig als wanneer je zelf de vloer even dweilt. Dat stond er iig :P

ok! dank je voor deze info, dit iwist ik nl niet. Misschien dan nog maar even wachten op een volgend, verbeterd model dan ;)
Laatst bijgewerkt door WilmaBoy op 26-11-13 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:07

Wat hebben mensen tpch tegen vaatwassers? Ikzweer bij dat ding.
Spoel niks voor. Flikker álles erin. Vaatswadblokje erbij én een scheutje gewoon afwas middel, altijd alles helemaal schoon :j

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:07

De investering in een goede trekauto. Veel te veel geld uitgegeven aan een Landrover Discovery met de gedachte dat ik voor dat geld een prima auto zou hebben. Altijd netjes de temperatuur in de gaten gehouden op het metertje alleen bleek dat er geen sensor inzat voor het metertje en de temperatuur was dus vele malen hoger dan het metertje aangaf... Ik kwam er achter toen mijn motor op de snelweg in brand vloog := Alles in de soep gedraaid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:09

Ben gek van mn vaatwasser :D

Miskoop is de robotstofzuiger.. Zodra hij kattenhaar tegenkomt stopt hij er mee.. Niet handig als je hem daarvoor hebt.. Daarom maar een dyson gekocht. Dan maar zelf stofzuigen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:12

cp112 schreef:
Wat hebben mensen tpch tegen vaatwassers? Ikzweer bij dat ding.
Spoel niks voor. Flikker álles erin. Vaatswadblokje erbij én een scheutje gewoon afwas middel, altijd alles helemaal schoon :j

ECHT????? Dat mag toch absoluut niet??
Lees overal dat het dan enorm gaat schuimen en je machine er kapot van kan gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:14

Je moet zorgen in je vaatwasser dat er altijd genoeg Broxomatic & Glansspoel in zit. Verder gebruik ik de blokjes van dreft met dat gele spul er bij op. Mijn vaat is altijd schoon. Ook als ik soms mijn vaatwasser nokkie vol doe.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:14

Mijn Circle Y westernzadel. Tweedehands koopje en helemaal compleet.
Bleek 1,5 maand terug achteraf niet te passen op mijn haflinger.
Nu raak ik het met geen mogelijkheid meer kwijt.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:17

Een tennisracket gekocht via Marktplaats. Te duur en niet het racket wat ik zocht. Ligt nu op zolder. Krijg hem waarschijnlijk aan de straatstenen niet kwijt.

Een nieuw trainingspak. Aan de hanger leeg hij leuk, na 1 keer dragen met de zak van Max mee.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:34

Ons hoogglans granieten aanrechtblad. Wát een onding. Elk vingertje en elk stofje zie je er op.
Daarnaast moet hij direct schoongemaakt worden als er iets op valt want anders krijg je kringen.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:51

Mijn ervaring met de vaatwasser is over het algemeen goed. Je moet alleen niet een pan met resten spinazie in de vaatwasser doen zonder af te spoelen. :+ Dagen lang hebben alle glazen en pannen onder de groene restjes gezeten. :')

Mijn vader had van de zomer zo'n automatische grasmaaier. Bij een klein hobbeltje begint het alarm al af te gaan, reed elke keer de bosjes in. Drama :') Die dingen zijn iets van 1200 euro. Gelukkig had hij hem gehad, en niet de volle pond voor betaald.
Laatst bijgewerkt door xkimmx op 26-11-13 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:51

xkimmx, dat doe je dus ook niet meer :D Spinazie is altijd een drama inderdaad!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:53

Ja voortaan maar netjes de pannen goed afspoelen. :o

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:54

Jans schreef:
Je moet zorgen in je vaatwasser dat er altijd genoeg Broxomatic & Glansspoel in zit. Verder gebruik ik de blokjes van dreft met dat gele spul er bij op. Mijn vaat is altijd schoon. Ook als ik soms mijn vaatwasser nokkie vol doe.

Hier hetzelfde :j

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:55

vuurneon schreef:
Geen huishoudelijk apparatuur, maar een dier;
De hamster. Het leuk mij zo leuk, maar o wat viel dat tegen :') heb nu een aquarium als kijk-dier, die bijten tenminste niet je in de bak rommelt :')

Dus daar zat ik met een dure hamster bak, met allerlei speeltjes en een hamster die ik echt vreselijk vond. Nou ja, de enige die de hamster wel leuk vond was de kat :')

(Beestje wel altijd braaf verzorgd, maar is doodgegaan aan een tumor. Maar nooit meer een hamster voor mij!)

Kat was wel tijdje blij :))

Ik heb toch echt een liefdes relatie met mijn vaatwasser hoor ding wast alles heerlijk goed schoon

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:59

eenitraM schreef:
Mannen.

Ik wil ze zo graag, maar wanneer ik ze heb hoef ik ze niet meer omdat het tegenvalt, ze niet functioneren naar behoren en ik er op uitgekeken raak :')

Gelukkig is inruilen voor een ander exemplaar geen probleem. _O- :')

_O- herkenbaar :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 12:00

Mijn leuke bonte gevlekte gekleurde goudvisdingen. Ja als 12 jarige vond ik ze zooo leuk en ik wilde ze perse hebben. Inmiddels ben ik 22 en zijn die joekels al 5 keer verhuisd naar een groter aquarium en niet dood te krijgen :') Terwijl ik zo graag een tropisch aquarium wil!

Stiekem ben ik wel aan Harry gehecht hoor, hij heeft echt een eigen karakter :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 12:06

vroeger toen ik 11/12 was had ik van die pet shop set dingen gekocht van al mn zakgeld 35+ euro er aan uitgegeven terwijl ik eigenlijk al een beetje klaar was met spelen :') nogsteeds spijt van :+