Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En als het dan niet schoon is, staat het even in de week in de gootsteen en gaat het er gewoon terug in 
) Heb die dingen nauwelijks aan, alleen naar de les op de vereniging. Als de bak een beetje modderig is of in het bos draag ik toch die oude dingen, en het duurt lang om ze goed aan te krijgen dus als ik haast heb (wat nog wel eens is
) dan gaan ze ook niet aan. En nu ben ik helemaal gestopt met rijden (tijdelijk denk ik maar toch) dus liggen ze helemaal stof te happen 
) niet eerder de motivatie hebben kunnen vinden om dit veeeeeel eerder aan te pakken, zodat we er ook nog zelf wat plezier van hadden kunnen hebben

WilmaBoy schreef:femo schreef:Wie heeft er ervaring met zo'n stofzuiger die je aanzet en gewoon uit zichzelf alles zuigt? Die zijn 500 euro, maar ik Willem!kan iemand mij aub uit mijn droom helpen?
ik heb er zo een rondlopen in huis, doet perfect wat ik er van verlang. Enkel moet je de hoeken soms nog wel eens nazien. Denk er nu over om die met nat ook aan te schaffen, dan is dat ook een probleem van de baan.
Zorg er wel voor de vloer vrij is, anders kan hij er niet langs
Ze valt altijd aan als je iets in haar hok doet en knaagt alles kapot als ze los loopt.. Beetje jammer.. (al is dat kapot knagen van dingen de laatste tijd een stuk minder) Oke, soms is ze ook wel leuk, als ze weer eens grappig door de kamer springt enzo. Maar soms..
_Tara_ schreef:WilmaBoy schreef:ik heb er zo een rondlopen in huis, doet perfect wat ik er van verlang. Enkel moet je de hoeken soms nog wel eens nazien. Denk er nu over om die met nat ook aan te schaffen, dan is dat ook een probleem van de baan.
Zorg er wel voor de vloer vrij is, anders kan hij er niet langs
Ik las laatst in de consumentengids dat zo een voor nat niet zo handig is als lijkt. Komt niet in de hoeken en je moet heel dat ding iedere keer schoonmaken nadat je 'm gebruikt hebt. Daar ben je dan net zo lang mee bezig als wanneer je zelf de vloer even dweilt. Dat stond er iig
Alles in de soep gedraaid. 
cp112 schreef:Wat hebben mensen tpch tegen vaatwassers? Ikzweer bij dat ding.
Spoel niks voor. Flikker álles erin. Vaatswadblokje erbij én een scheutje gewoon afwas middel, altijd alles helemaal schoon
Dagen lang hebben alle glazen en pannen onder de groene restjes gezeten. 
Die dingen zijn iets van 1200 euro. Gelukkig had hij hem gehad, en niet de volle pond voor betaald.
Spinazie is altijd een drama inderdaad!
vuurneon schreef:Geen huishoudelijk apparatuur, maar een dier;
De hamster. Het leuk mij zo leuk, maar o wat viel dat tegenheb nu een aquarium als kijk-dier, die bijten tenminste niet je in de bak rommelt
Dus daar zat ik met een dure hamster bak, met allerlei speeltjes en een hamster die ik echt vreselijk vond. Nou ja, de enige die de hamster wel leuk vond was de kat
(Beestje wel altijd braaf verzorgd, maar is doodgegaan aan een tumor. Maar nooit meer een hamster voor mij!)

Terwijl ik zo graag een tropisch aquarium wil!
nogsteeds spijt van