Yunaa schreef:Ik vind vrouwenvoetbal alles behalve sexyIk kijk veel liever naar voetballende mannen op tv, vooral Real Madrid
![]()
Vind het heel jammer dat vrouwen worden gezien als lustobject. Veel mannen denken maar dat vrouwen een speeltje zijn, alsof wij geen gevoel hebben. Zo ken ik ook iemand die alleen maar wordt gezien als lustobject, mannen nemen haar niet serieus, maar dit komt ook door wat zij uitstraalt.
Ik wil er best aantrekkelijk uit zien voor de mannen, maar er is een grens (lage truitjes en hoerig gedrag)
Waarom een kotssmiley bij het vrouwenvoetbal? Juist deze vrouwen hebben schijt aan of ze sexy op het veld rond rennen of niet en dan is het ook weer niet goed.
dorientjuh schreef:Om te worden gezien als lustobject.
Ik vind iemand die er i.m.o. hoerig uitziet, minder serieus te nemen dan iemand die zich normaal kleedt ja.
Waarom? Vrouwen zelf plaatsen sexy geklede vrouwen buitenspel, precies door dit soort reacties van andere vrouwen. Hoezo deze vrouwen in het hokje 'prutsmuts/slet' plaatsen. Wat is er mis met seksueel actief zijn en dat uiten in je ook zo te kleden. Alsof je dan minderwaardig bent. Seksueel actief zijn en dit uiten heeft niets te maken met dat je in dienst staat van de lust van de man. Het heeft met je eigen seksuele vrijheid te maken.
Ik kijk veel liever naar voetballende mannen op tv, vooral Real Madrid
Ze had het het laatst nog laten zien. Ze kleed zich zelf trouwens absoluut niet hoerig, en is dat ook niet. Ongelofelijk lief meisje is het! Toch vond ik dat bord inderdaad wat bedenkelijk... (ik houd soieso niet van One Direction). 

(voor mij dan)