Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). En over het algemeen vind ik kleinere mannen niet aantrekkelijk.
. Sees schreef:En Relaxed, leeftijd heeft er toch niks mee te maken hoor.
En ik kan me voorstellen dat het vaker zo werkt. Als je wat ouder wordt, wordt de vijver om uit te vissen immers iets kleiner
En bij haar lengte tref je het natuurlijk wat sneller om een kleinere man tegen te komen.Relaxed schreef:Ach weet je, als je jong bent is het waarschijnlijk een big deal, maar als je wat ouder bent zet je je daar wel overheen. Mijn schoonzus is 186 en haar aanstaande is een stuk kleiner (volgens mij nog kleiner dan ik en ik ben 180) Vroeger had ze dit nooit gedaan, maar nu vindt ze het helemaal niet meer belangrijk. Als het de ware is, wat maakt de lengte dan uit?
Het enige dat mij irriteerde was de collectie laarzen en pumps die enkel gedragen mochten worden als hij er niet bij was, tja best lastig als je buiten je werk altijd samen bent en op het werk gewoon geen hakken kunt dragen i.v.m te lang staan en lopen.
Forcalquier schreef:Ik heb een vriend gehad die bijna 10cm kleiner was dan ik en op dat moment intresseerde het mij helemaal niets, je houd van elkaar en met 10cm minder heb je net zoveel lolHet enige dat mij irriteerde was de collectie laarzen en pumps die enkel gedragen mochten worden als hij er niet bij was, tja best lastig als je buiten je werk altijd samen bent en op het werk gewoon geen hakken kunt dragen i.v.m te lang staan en lopen.
Al met al zijn we 3,5 jaar zeer gelukkig geweest en is het lengteverschil geen aanleiding geweest tot onze break up.
Maar als ik dan toch mijn voorkeur uit mag spreken, ik ben toch wel iets gelukkiger met mijn huidige vriend van 1.85m al is het alleen maar omdat ik geen uren hoef te bedenken watvoor schoenen ik in hemelsnaam onder dat jurkje ga dragen.
).
. Ik heb niet het idee dat mijn vijver kleiner is geworden met de jaren
.
).
. Om iemand aardig te vinden is geen aantrekkingskracht nodig, om met iemand een relatie te hebben wel
. Dat heeft niets met uiterlijk te maken. Esmeej333 schreef:Ben het met Sees eens. Ik ben ook erg lang, en val ook niet op kleinere man. Een keer met eentje gedate maar dat werd niks. Dat betekent niet dat ik oppervlakkig ben maar dat ik gewoon niet op kleine mannen val qua uiterlijk. En dan ik iemand nog zo aardig lief leuk of grappig vinden, er moet ook een fysieke klik zijn, en die heb nu eenmaal niet met kleine mannen. Een ander valt absoluut niet op mannen met een donkere huid of een man met baard, dat kan toch?
. Sees schreef:Relaxed, jij had het niet specifiek over je schoonzus toen je leeftijd erbij haalde. Vandaar dat ik reageer want voor mij gaat dat dus al niet op. Ik heb niet het idee dat mijn vijver kleiner is geworden met de jaren
.
Sees schreef:IMJ, wat maakt het nu werkelijk waar uit als een ander niet op een kleiner iemand zou vallen? Je kunt toch iets niet aantrekkelijk vinden? Net zo goed als dat er mensen zijn die niet op een blonde of donkeren vent zouden vallen?

IMJ schreef:Nee, mij niets, maar ik TS vraagt wat wij vinden.
Ik vind dat ze moet doen wat haar hartje haar in geeft, en als dat is, zoals ze zelf zegt, dat ze deze jongen steeds leuker begint te vinden: Ga ervoor! Ongecht wat wie dan ook wel of niet vindt!
Het gaat er om wat zij zelf vindt!
En als ze zelf niet kan leven met het feit dat hij kleiner is, dan moet ze het niet doen, maar als het haar gaat om reacties van de buitenwereld dan hoop ik dat ze er schijt aan heeft!!!
adnil35 schreef:Ik herken het gevoel wel, maar ben toch wel vele malen gelukkiger met mijn huidige vriend (die dan een stukje kleiner is als mij) als met de vorige diie wel een kop groter was en sportinstructeur is.
Voor mij is het dus absoluut niet van belang. Voor mij is het de binnenkant die telt.
SSmonamiSS schreef:adnil35 schreef:Ik herken het gevoel wel, maar ben toch wel vele malen gelukkiger met mijn huidige vriend (die dan een stukje kleiner is als mij) als met de vorige diie wel een kop groter was en sportinstructeur is.
Voor mij is het dus absoluut niet van belang. Voor mij is het de binnenkant die telt.
De binnenkant is het aller belangrijkste!!