Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:37

Ik ben enorm trots op mijn vriend.

Mijn vriend is in maart dit jaar overvallen en in elkaar geslagen. Hierdoor een enorm trauma en is hij in een enorme put "gevallen". Zijn zelfs uit elkaar gegaan omdat hij helemaal de weg kwijt was.
Nu 8 maanden verder is hij helemaal zelf uit die put geklommen en heeft een grote knop omgezet. Wij zijn in totaal 2-3 weken uit elkaar geweest, en zijn nu gelukkiger dan ooit.

De hoofddader (waren 3 daders) heeft 2 jaar celstraf gekregen.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 23:22

Even iets luchtigs....

Ik ben trots op mijn poownie, dat ze na 3 kwartier uiteindelijk de muesli met wormenkuur naar binnen heeft gewerkt (ik moest haar wel voeren) :') -O-

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:25

@korbakimmy8, jeetje, dat is idd echt iets om trots op te zijn! Heel knap, dat je vriend de knop om heeft gezet en super dat jullie nu weer samen zijn.

Ik ben trots op..... dat ik nu een mbo opleiding doe, met veel plezier, ipv mijn havo heb afgemaakt waar ik flink gepest werd. Ik kan nu naar mezelf kijken en zeggen 'ja, ik mag er zijn en ik zie er goed uit', ik haal goede cijfers, ben voorzitter van de studentenraad, heb lieve, leuke, gezellige mensen om me heen en haal over het algemeen best leuke resultaten op school. Zo nu en dan ben ik nog wel onzeker, maar vergeleken met een paar jaar terug is het stukken beter. Daar ben ik echt trots op!

En ik ben ook trots op wat ik tot nu toe heb bereikt met mijn huidige bijrijdpaard. De start is niet makkelijk geweest en dat is het na 1,5 nog steeds niet, maar we hebben zeker vooruitgang geboekt en worden steeds meer een combi. :)

Ik ben ook trots op mijn zus, die van jongs af aan al wilde reizen, het liefste naar Afrika, en iets wilde verbeteren in de wereld. Ze is nu net terug van een stage van 3 maanden in Zuid Afrika en zit op een opleiding die geweldig goed bij haar past!

Ik ben trots op mijn moeder, omdat die altijd doorgaat, hoeveel tegenslagen er ook komen. Als er 1 iemand een doorzetter is, dan is zij het wel.

Ik ben trots op mijn vader, omdat hij het toch allemaal maar voor elkaar bokst om mij en mijn zus te onderhouden en te financieren samen met mijn moeder. Hij werkt hartstikke hard en vind dan tussendoor nog wel eens tijd om mij en m'n paard ergens heen te brengen met de trailer. Respect!
Laatst bijgewerkt door UMayDream op 18-11-13 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

welshje68

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:30

ik ben trots op mijn dochter van nu bijna 12...dat zij zo een mooie lieve maar soms ook een draak van een meid is geworden....

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:31

korbakimmy8 schreef:
Ik ben enorm trots op mijn vriend.

Mijn vriend is in maart dit jaar overvallen en in elkaar geslagen. Hierdoor een enorm trauma en is hij in een enorme put "gevallen". Zijn zelfs uit elkaar gegaan omdat hij helemaal de weg kwijt was.
Nu 8 maanden verder is hij helemaal zelf uit die put geklommen en heeft een grote knop omgezet. Wij zijn in totaal 2-3 weken uit elkaar geweest, en zijn nu gelukkiger dan ooit.

De hoofddader (waren 3 daders) heeft 2 jaar celstraf gekregen.

Respect voor jullie! +:)+

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:35

Ik ben trots op...

- Mijzelf, ineens na 2 jaar toch overwogen om een andere studie te kiezen en hier ontzettend blij mee ben, en waar ik het heel erg naar mijn zin heb. Ook ben ik trots op mezelf omdat ik altijd door iedereen aardig wordt gevonden, dat laat mij inzien dat ik toch een goed en lief hartje heb.

- Mijn familie, altijd staan ze voor mij klaar en alles kan ik bij ze kwijt. Ik hou echt van hun ! Met alles staan ze achter me, en hoe erg iets ook is, ze zullen altijd eerlijk hun mening geven. En ik kom niks te kort bij ze.

- Mijn lieve vriend, altijd gedacht dat er geen man bestond die het zelfde was als mij. Ik dacht dat elke man maar hard van begrip was, maar de mijne is zo lief ! Zo'n gevoelig mens, als hij over iets in zit dan kan ik uren met hem praten dat hij zich geen zorgen moet maken. Hij laat echt blijken dat hij van mij houdt. Kan lachen en huilen met hem, kunnen gek doen alsof we een stelletje apen zijn; ik zou hem echt niet meer kwijt willen, ook niet doordat we elkaar weinig kunnen zien (140) km.

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 00:21

Waar ik trots op ben, is toch wel op mijzelf, na al ruim 6 jaar op de middelbare school te zitten (nu dus mijn 7e jaar en ga examen doen op havo) heb ik het eindelijk wel aardig naar mijn zin. Heb al deze jaren alleen maar tegenslagen gehad, heel erg gepest, mijn vader en moeder die relatieproblemen hadden, dit kwam goed en direct daarna werd mijn vader ernstig ziek, hij is uiteindelijk in Bangkok overleden, we hebben te maken gehad met een oplichter, mijn moeder heeft nu een nieuwe vriend waar ze veel ruzie mee heeft en waar ik het totaal niet mee kan vinden, maar, nu het eindelijk op school goed gaat, kan ik thuis alles beter aan en voel ik me goed!! Eindelijk!! :D

En daarom ben ik ook trots op een paar lieve vriendinnetjes, die me al die tijd door dik en dun gesteund hebben, dit zijn niet alleen vriendinnetjes van school of van de paarden, maar ook een aantal van bokt!! Altijd kon ik even mijn hart bij hun luchten, daar ben ik ze stuk voor stuk eeuwig dankbaar voor!! :+:

En dan nog even aandacht voor de TS, die dit mooie onderwerp onder de aandacht heeft gebracht, voor de positiviteit die dit met zich mee brengt, voor alle mooie glimlachen die tevoorschijn komen! <3

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 16:22

Ik ben trots op mezelf..
Ruim een maand geleden raakte ik alles kwijt in een paar dagen tijd mijn baan, relatie, thuis, Aquarium, toekomstbeeld..
Het is niet gemakkelijk geweest (en nog steeds niet) maar ik probeer positief te blijven en mijn leven weer op te pakken.

Daardoor ben ik ook trots op mijn ouders.
Mijn ouders hebben mij toen opgevangen en thuis weer verwelkomd.
Ik ben er trots op dat zulke goede mensen mijn ouders zijn en dat ze er voor mij zijn terwijl het voor hun ook niet makkelijk is.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 16:26

Ik ben trots....

Op meerdere mensen en dieren.

Maar ben echt trots op een vriendin, dat ze haar angst aan pakt.

Ik steun haar in dik en dun. En daar is ze echt blij mee.
Ik zie steeds meer vooruitgang en ze pakt alles goed aan.

Ik ben echt trots op dr!

isabellevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 16:39

Wauw, mooi om allemaal te lezen! :)

Ik ben trots op mijn broer omdat hij na heel wat scholen, opleidingen ect. eindelijk een leuke baan heeft gevonden! En omdat hij me allerliefste broer is <3

Ook ben ik een beetje trots op mezelf omdat ik vorig jaar me engels van een 4 naar een 6 heb opgewerkt, door er hard aan te werken en hulp te vragen :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 16:43

Ik ben trots op mezelf omdat ik per december mn eigen schoonheidssalon ga starten!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 16:43

Ik ben trots op mijn vriendin, dat ze gestopt is met roken, en het zo goed volhoud.

Ook trots op mijn pony's, wat ze het afgelopen jaar allemaal bereikt hebben, zo super gewerkt en altijd willen gaan.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 16:45

.. Trotse mede-posters :j

Ik ben best wel een klein beetje trots op mezelf, omdat ik een paar belangrijke beslissingen heb genomen die mijn leven een stuk makkelijker hebben gemaakt. Daarnaast heb ik nog stééds niet mijn studie opgegeven, hoe hopeloos het er ook nog steeds uitziet :')

En op mijn vriendje, die vanmorgen een functioneringsgesprek had en weer een stapje in het bedrijf is gestegen *\o/*

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 16:49

Ik ben trots op m'n grootmoeder. Al 90 jaar en nog steeds een Indische sterren kok. Maar vooral een inspiratiebron en mijn voorbeeld.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 16:50

trots op mijn zoon, pas 5 jaar (bijna 6) maar hij gaat zó goed op school! Leest op niveau van kinderen van 10 jaar.
Verder heeft hij door de scheiding van mij en mijn ex nogal wat meegemaakt en hij slaat zich er toch maar mooi doorheen.
Trots op mijn vriend! Hij wilde eigenlijk geen kinderen, maar toen wij elkaar leerden kennen is hij er vol voor gegaan en heeft zich ontwikkeld tot een super(bonus)papa. Ze zijn hartstikke gek met elkaar!

En inmiddels durf ik heel zachtjes en heel voorzichtig te zeggen dat ik ook best een beetje trots op mezelf ben....

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:55

Ik ben trots op bokker PINK, ze is een enorme doorzetter en staat altijd voor iedereen klaar, hoe moeilijk ze het zelf ook heeft.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 18:55

Ik ben er trots op, dat ik bijna een jaar later fleur haar lievelingsnummer ga dansen met mijn leden!!! Bijna een jaar geleden sprong ze voor de trein omdat ze vreselijk gepest werd, er was grote media aandacht! Ik was haar body jam (dans) instructeur, op het moment dat ik het hoorde ging er een schok door me heen!!! Wij hebben toen (samen met haar beste vriend die haar probeerde te redden op de dag) een herdenkingsjam voor haar gedanst, met haar favoriete nummers, ik zag dit nummer vanavond en dacht gelijk weer aan haar! De komende tijd gaan we dit nummer voor haar dansen!!!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 19:49

Kyarahh schreef:
Ik ben trots op bokker PINK, ze is een enorme doorzetter en staat altijd voor iedereen klaar, hoe moeilijk ze het zelf ook heeft.

Ah dat is echt onwijs lief. Ben er stil van, bedankt lieverd.

Ik ben trots op:

Bokker Kyarahh; Ondanks dat we niet altijd even veel contact hebben gehad kan ik altijd alles met haar delen. En ze een enorme doorzetter is na een behoorlijke rot tijd en toch altijd voor andere klaar stond.
Bokker BianCatjee; ze een top vriendin is. Ze steunt je ten alle tijden en cijfert zich zelf het liefste weg. Je bent een topper, kennen elkaar al zolang.
Bokker Xreneee; ze is al heel lang m'n lieve zusje en gewoon een topwijffie, ze er echt altijd voor je is en ook al ze je niet kan helpen dat het liefste wil doen.
Bokker YamaSaki; je altijd alles bij haar kwijt kan, weet wat ze zegt en ze prettig gestoord is.

Bedankt meiden, jullie zijn echt belangrijk voor mij, jullie zijn goud waard. Zonder jullie zou ik oa niet door een bepaalde tijd heen zijn gekomen. Jullie zijn echt geweldig. Pas wanneer je, je vriendinnen hard nodig hebt kom je er achter wie je echte vrienden zijn. Jullie hebben mij nooit laten vallen, ik zal jullie ook niet laten vallen en er altijd voor jullie zijn zoals jullie dat ook altijd voor mij zijn! <3

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 21:54

Aaahw thanks meid!
Ik ben ook trots op Bokker PINK, omdat ze lief en gezellig is, maar ook doorgaat als het moeilijk is. Ze toe durft te geven wanneer het niet zo goed gaat, maar ik ook superblij ben dat we elkaar hebben leren kennen.
Hopelijk blijven we nog heel lang vriendinnen! :3

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 19:03

Zo, ik loop achter!!
Weer mooie dingen!!!! _/-\o_

En niet zeggen..... Misschien ben ik een beetje trots op mezelf, nee, je MAG trots op jezelf zijn!!!
DURF trots op jezelf te zijn, het is geen arrogantie, maar zelfkennis :j

En dank je danique horses!!! :D

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:09

Ik ben trots dat ik zoveel ballen hoog kan houden. Mijn vriend waarmee ik samenwoon, het huishouden, mijn werk, mijn deeltijdstudie, de 2 kindjes van mijn vriend, mijn paardjes...

Het zijn allemaal dingen waar ik 100 procent voor ga, waar ik voor vecht, dingen die me aan het hart gaan. Als er bv iets is met de paardjes of de kindjes, kan ik daar echt wakker van liggen.
Maar gelukkig heb ik de vervelende eigenschap om geen nee als antwoord te accepteren, dus ga ik door tot het goed is. Niemand komt aan mijn schatjes, en als iedereen gelukkig is, ben ik het ook. :j

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:16

Mooi topic TS! Heel erg leuk om ieders stukje te lezen en de positieve vibe te voelen die er vanaf straalt! Ben helemaal blij hier achter m'n laptop!

Zelf weet ik niet echt iets waar ik expliciet trots op ben. Ik ben gewoon gelukkig, met alles eigenlijk :D (of komt dat nou juist door dit topic..?)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 19:34

Afanaisa91 schreef:
Mooi topic TS! Heel erg leuk om ieders stukje te lezen en de positieve vibe te voelen die er vanaf straalt! Ben helemaal blij hier achter m'n laptop!

Zelf weet ik niet echt iets waar ik expliciet trots op ben. Ik ben gewoon gelukkig, met alles eigenlijk :D (of komt dat nou juist door dit topic..?)

Haha, dat kan, ik vind t ook erg leuk om te lezen!!! :j *\o/*
Is er echt niks wat je kan verzinnen???

CupCakyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:39

Ik ben enorm trots op mijn moeder dat ze mij(haar dochter) heeft laten verhuizen naar haar vader, terwijl ze wist dat ze me dan nooit meer ging zien aangezien het niet even bij de deur is. Moet hartverscheurend zijn om te zien dat je dochter ongelukkig is. Ben zeer trots dat ze me heeft los kunnen laten. :D

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:42

Ik ben trots op mijn lieve puppy!
We hadden puppyexamen en hij had het hartstikke goed gedaan! <3
Afbeelding