+ Blij met mijn 'nieuwe' bijrijdster, voorheen mijn instructrice. Het gaat super met die 2 samen en ze is een ongelooflijke steun voor mij. Op dagen dat ik het niet trek met mijn gezondheid staat ze altijd voor me klaar en ben ook blij dat dit haar een beetje opvrolijkt na een rot jaar zelf gehad te hebben.
+ Veel bokkers ontmoet met meetings dit jaar, ontzettend gezellig gehad en ook een aantal goede vrienden aan over gehouden

+ Gegroeid in de fotografie, ook nieuwe lens gekregen voor verjaardag en t gaat steeds beter!
- Heb het nog regelmatig erg moeilijk met het overlijden van B vorig jaar, kan het maar geen plekje geven.
- Nog steeds ontzettend veel last van dagelijkse hoofdpijn, onder behandeling staan van neuroloog maar het schiet gewoon niet op..

- Door medicatie niet mogen autorijden en ik wilde zo graag mijn rijbewijs gaan halen

- Gewoon een emotioneel wrak zijn momenteel

- De knoop doorgehakt en een punt achter mijn 5 jaar lange relatie gezet. Het ging gewoon niet meer maar ik mis hem wel als een vriend, hopelijk kunnen we dat later ook gewoon zijn.