Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
In Obdam wel maar hier in Noord Brabant schijnen ze het niet te kennen
zeker bij die kids die eigenlijk al te oud zijn en die er makkelijk vanaf willen komen, die geeft ie echt niet eerder wat dan dat ze fatsoenlijk een normaal liedje hebben gezongen
Sammylover schreef:Daarom ging hier vroeger de bak met snoep op de trap, buiten het zicht van de kinderen. En eerst de kinderen die het mooiste zongen en hun best deden, zodat zij eerste keus hadden. Ik vind het echt erg dat sommige kinderen zo onbeleefd zijn. Ook ik zeg er wat van als (oudere) kinderen zich er zo makkelijk er vanaf proberen te maken, vind dat echt schandalig, het gaat hun alleen om het snoep, terwijl andere kinderen het echt leuk vinden en als beloning daarvoor snoep krijgen.
Relaxed schreef:Sammylover schreef:Daarom ging hier vroeger de bak met snoep op de trap, buiten het zicht van de kinderen. En eerst de kinderen die het mooiste zongen en hun best deden, zodat zij eerste keus hadden. Ik vind het echt erg dat sommige kinderen zo onbeleefd zijn. Ook ik zeg er wat van als (oudere) kinderen zich er zo makkelijk er vanaf proberen te maken, vind dat echt schandalig, het gaat hun alleen om het snoep, terwijl andere kinderen het echt leuk vinden en als beloning daarvoor snoep krijgen.
Had ik ook, maar ze stonden echt naar binnen te kijken en zagen die bak dus al snel staan..
kimberley12 schreef:Ik heb ongeveer 20 kinderen aan de deur gehad, ik was nog niet bij de deur, of ze gaan keihard door de brievenbus schreeuwen, er kan geen dank je wel vanaf, en meteen in de zak graaien....dat hoefde ik vroeger niet te doen, en die ouders staan maar op afstand te kijken....

marleen_88 schreef:XiiaaooNaa schreef:Mijn zusjes zijn zojuist terug gekomen ... maar zeer weinig mensen doen eraan mee jammergenoeg!
Ik zie dat jullie in Zuid Holland wonen. Mijn ervaring is, dat het in Zuid Holland niet gevierd wordt, dus logisch dat de opbrengst van je zusjes minimaal is.
wellicht niet in ieder dorpje/plaatsje, maar wel veel.