Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eeeeef_x schreef:Ja.. ik heb gezegd dat ik mijzelf niet langer laat gebruiken en dat wij samen naar een oplossing moeten zoeken.
Ik moest mijn moedet maar bellen voor een oplossing... ik ben weg gelopen.
eeeeef_x schreef:Ja.. ik heb gezegd dat ik mijzelf niet langer laat gebruiken en dat wij samen naar een oplossing moeten zoeken.
Ik moest mijn moedet maar bellen voor een oplossing... ik ben weg gelopen.
eeeeef_x schreef:Ik heb gezegd dat ik een gesprek met zijn psychiater wilde.. dat kwam niet goed aan..
JJane schreef:eeeeef_x schreef:Ik heb gezegd dat ik een gesprek met zijn psychiater wilde.. dat kwam niet goed aan..
Depressie of niet. Dit klinkt als helemaal niks willen. Dus kan je ook even niks voor hem doen. Probeer je eigen leven even op te pakken, al is het maar voor een paar uurtjes. Ga lekker naar je paardje of met een vriendin naar de bioscoop. Dat hij een depressie heeft betekend niet dat jij die straks ook moet hebben. Kan super besmettelijk zijn hoor, weet ik uit ervaring.
Geryon schreef:Uh juist in een depressie willen veel mensen niets omdat ze zich bijna constant somber voelen. Je schrijft alsof het helemaal niets met de depressie te maken heeft, dat kan het zeker wel hebben. Verandert verder niets aan de situatie maar goed..
@ TS. Ik zou even goed zeggen waar het op staat en dan vertrekken.