. Mij noemt iedereen ook altijd Ireen. Maar luister ook als iemand zegt iedereen of iets wat daar op lijkt hahaha. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Mij noemt iedereen ook altijd Ireen. Maar luister ook als iemand zegt iedereen of iets wat daar op lijkt hahaha. 

Denk dat het wel redelijk 50/50 uitkomt
Kan ik écht niet tegen

Ik zeg soms wel als hij iets vraagt 'ja hoor schat' o.i.d. maar ook niet standaard. xConnie schreef:Ik noem mijn vriend eigenlijk gewoon wel bij zijn naam, hij mij ook met mijn naam. Meestal is het gewoon "wil je ook wat drinken?", maar om hem nu schatje (*kots*) of liefje te noemen... Nee bedankt.
Ik las een paar pagina's terug dat mensen elkaar in het openbaar zoals de supermarkt schatje noemen. Dat zou ik echt heel raar en klef vinden om te horen als ik daar zou lopen op dat moment.
We hebben niet voor niets een naam gehad van onze ouders. Die noemen elkaar ook gewoon bij de voornaam. xConnie schreef:Ik las een paar pagina's terug dat mensen elkaar in het openbaar zoals de supermarkt schatje noemen. Dat zou ik echt heel raar en klef vinden om te horen als ik daar zou lopen op dat moment.
Helemaal op feestjes ofzo.
Ik vind dat zo burgerlijk!
! Hij heeft wel een korte leuke naam hoor, dus dan speel ik een beetje met zijn naam zodat je een leuke grappige naam krijgt waar een deel van zijn naam ook in zit.